Crypto

Oh interessant, ik ken dit niet. Ik heb wel een aantal coins (ADA, DOT) waarmee ik stake en dus bijvoorbeeld 5-15% rente ontvangt in coins.

yes via kraken, maar er zijn veel meer die het aanbieden. Is de rente ook afhankelijk van de koers? Hoeveel krijg je dan?

1 like

Ja ik heb precies hetzelfde inderdaad! Als het straks omhoog gaat, dank denk je shittt had ik maar meer bijgekocht toen maar de huidige situatie geeft ook niet zoveel vertrouwen dat ik dat al aan durf nu.

Zitten hier mensen bij Binance? Dat gaat niet zo lekker.

Ja ik heb er nog wat DOGE staan. Met heel veel verlies, dus ik laat het staan tot het iig terug is bij m’n inleg. Als dat ooit nog gebeurt dan haha. Maar daarna ben ik er echt weg, vind het echt een rotapp.

Sowieso zou ik never m’n geld op een Chinese exchange zetten :woman_shrugging: Maar het is volgens mij ook hier vrij populair.

1 like

Ja volgensmij ook. Ik heb er echt heel veel spijt van iig, hele domme actie was het toen van mezelf.

1 like

Ik heb er een klein bedrag op staan, er staan wat sell orders uit als die ooit gehit worden haal ik alles er af. Gelukkig staat het meeste op bitvavo.

Binance is op z’n vingers getikt omdat ze niet voldoen aan bepaalde regels. Italië lijkt ze te gaan verbieden, bij bepaalde banken in Engeland kan je geen geld meer storten op Binance en volgens mij is het nu voor alle Europeanen ook niet meer gratis omdat dat financiële bedrijf ertussen met de samenwerking is gestopt. Maar ik heb me er niet echt in verdiept, want ik zit niet op Binance. Er zijn hier al meermaals alternatieven gegeven, zoals kraken.

1 like

Sta nu eindelijk breakeven met mijn inleg door ETH en BTC. Ik merk dat ik deze dagen erg vaak kijk naar de koersen terwijl ik hiervoor misschien wel een keer per twee dagen keek. Hoe kom ik hier weer van af?

1 like

Iemand anders die ook nog bij Binance zit? Met gisteren het nieuws dat De Nederlandse Bank waarschuwt voor illegale praktijken, weet ik niet zo goed of ik mijn investeringen ergens anders moet onderbrengen.

Ik heb gisteren alles bij Binance weggehaald (heb maar één soort coin en ook niet heel veel ofzo). Vond het al vervelend dat ze geen SEPA- en Ideal-betalingen meer accepteerden en kon ook al geen € withdrawals meer doen. Dit was een beetje de druppel.

Ik zit ook bij Binance, maar weet even niet waar ik dan naartoe moet gaan. Iemand aanraders? Wil ook zo snel mogelijk weg daar…

Ik heb alleen nog wat Cardano bij Binance staan, maar ga het vandaag of morgen wel even overzetten naar Bitvavo.

Ik heb er verder geen verstand van maar mijn man zit bij Bitcoin Meester en is daar tevreden over.

Ik heb op binance een klein bedrag staan in coins die ik op bitvavo niet kan kopen. Als die verloren jaar jammer, maar lig er niet wakker van. Zit zelf bij bitvavo, vind het een fijne gedachte dat het een Nederlands bedrijf is.

Hoe staan jullie er inmiddels voor? Ik had wat bijgekocht in de dip en sta inmiddels op 50% rendement! Hoop dat het nog even door gaat met stijgen. :sunglasses:

Bij mij zit er ook een stijgende lijn in, vooral DAG gaat erg goed!

1 like

Ik sta best lekker. Zit met name in cardano en lekker bijgekocht in de dip.

1 like

Ik heb weer een lekker bedragje na de dip periode maar zit echt te wachten tot die ripple eens een keer echt gaat stijgen met euro’s tegelijk zodat het eens een keer tonnen worden haha

1 like