Crypto

Heeft iemand ook wat staan bij crypto .com? Hoe krijg je daar je geld van af en op je rekening gestort? Het lukt me niet

Mijn broertje heeft samen met 2 anderen een token gelaunched vanavond en het gaat zoooo goed hahaha. Zo trots!!

2 likes

Een vriendin heeft het uiteindelijk voor mij gedaan dus weet niet 100% zeker meer hoe het ging. Maar er staan wel redelijk veel tutorials op YouTube die het stap voor stap uitleggen dus ik zou daar even kijken!

Wat vet! Ik zou ook heel trots zijn, wat leuk zeg. Hoe werkt dat eigenlijk, moet je alles coderen etc? Wat voor coin is het, waar is het voor (als je dat wil zeggen tenminste)

Ik stuur je een pb!

1 like

Zo blij om te zien dat het eindelijk weer aantrekt :ox::rocket:

Hopelijk zet het nu weer door!

1 like

https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-10-14/putin-defends-cryptocurrencies-amid-global-regulation-push

Dit is best groot nieuws. Bijkopen of instappen is een goed idee nu denk ik. De cryptodeskundigen, o.a. PlanB en Pompliano voorspellen een blow off top van 400.000-500.000 USD, gevolgd door een correctie van 80% rond tweede kwartaal volgend jaar.

4 likes

Ik heb het een tijdje niet bijgehouden. Is dit voor btc? Ff vasthouden dan maar nog :joy: wil er eigenlijk vanaf omdat het zo slecht voor het milieu is

Welke coins heb je dan o.a? Alleen maar altcoins?

1 like

Zeker nog even vasthouden. Inmiddels wordt 75% van bitcoin gemined met groene energie, en dat percentage groeit, dus weinig schade voor het milieu!

Ik wil het graag geloven, maar dit lijkt me sterk? Ben benieuwd of je artikelen hierover hebt, ook die voorspellingen. Die kon ik niet vinden :slightly_smiling_face:

1 like

In een interview met Pompliano op CNBC kwam het energieverbruik ter sprake. Ik kan het nu even niet terugvinden, maar volgens mij staat het op coinshares.com

1 like

Ik heb een paar weken terug een token gekocht die op dat moment op 70k mc stond en vandaag zag ik dat ie de 2 miljoen heeft aangetikt! Jeeeej. Ik heb inleg + wat extra eruit gehaald en rest laten zitten. Ben benieuwd!

1 like

Is dit je baan dan? En het klinkt eerder alsof je niet wilt vertellen in welke coins je stapt :joy: het spreekt toch voor zich dat je niet de schuld ervan krijgt.

mn ether heeft zich trouwens in een paar maanden verdubbeld, dus veel geduld was niet nodig :slightly_smiling_face:

Maar paar maanden is wel lang voor mensen die echt coins handelen. Dat is voor hun dus totaal niet interessant. Mijn partner handelt ook maar zou dus nooit eth kopen. Er is heel veel geld te verdienen aan alt coins. Goedkoop inkopen, vaak binnen paar dagen weer verkopen.

2 likes

Ether is ook een alt coin :slight_smile: en je bedoelt day trading denk ik? Dit is ook prima te doen met ethereum hoor, ligt maar net aan hoe het loopt. Maar het is idd geen random coin die in 1 dag x500% gaat

Wauw gaaf dat je hiervan kan leven! Wanneer heb je dan besloten je baan op te zeggen? Lijkt me echt spannend. Als je dat wilt vertellen hoor.

Wat rot dat je er nare ervaringen mee hebt. Het blijft een gok en als mensen dat niet snappen :woman_shrugging:

1 like

Oh joh wat een verhaal! Wel een toffe oplossing zo, dat je een kutsituatie omdraait om in je eigen tempo thuis geld te kunnen verdienen.

2 likes

Zijn er hier ook mensen die investeren in crypto (met name btc) voor de toekomst? Dus niet om nu geld mee te verdienen maar om te investeren in een alternatief voor fiatgeld?

Ik vind het handelen in crypto niet zo interessant maar wel de mogelijkheid en potentie die het heeft.

Ik hodl btc voor de toekomst. Verkoop ook niet bij dips. Dan koop ik extra aan.

1 like