Crypto

Ik heb net voor een heel klein bedrag aan Cardano en Ethereum gekocht! Ik weet er nog weinig vanaf, maar ik vind het wel leuk om te kijken wat het gaat doen.

Zijn er meer die in deze dip veel bijgekocht hebben? Heb voornamelijk veel Ada gekocht, met het mogelijk altseason die opkomst is.
Zie alleen soms door de bomen het bos niet meer, zijn zoveel altcoins.

1 like

Ja ik heb dus heel shit gisterochtend best wel geĆÆnvesteerd (veel in ada ook) omdat ik dacht dat de bodem wel bereikt was. NOT :laughing:
Hoop dat de rest van de week wat meer in de plus is. Ik ben nog een redelijk newbie maar merk dat vooral belangrijk is om niet teveel te panieken bij een dip.
Ik heb circa 40% btc en daarnaast CHZ, Ada, chainlink en enjin. Redelijk gelijk verdeeld over die alts

Ik had afgelopen zondag voor aardig wat aan Ada gekocht. Toen in de dip nog meer om het gemiddelde naar beneden te halen. Heb zelf voornamelijk Ada, Btc en nog wat andere waaronder xvg en waves. Schiet zelf na zoā€™n correctie niet in de stress, uit het verleden blijkt dat het wel weer bij trekt. Ben voor de rest een noob. Wordt dood gegooid met statistieken door andere op de app.

Nou Thanks Elon! Teslaā€™s kun je nu kopen met Bitcoin, dat zal wel een lekkere boost geven deze week

Ja zag het, heb meteen extra bij gekocht in de ochtend. Wel slim want hij zal ze niet gaan verkopen, maar het is een manier voor hem om BTC te stacken en schaarste te creƫren. Dat is wat ik denk. Plus een auto wordt minder waard en de bitcoin zal waarschijnlijk alleen maar in waarde stijgen.

1 like

Haha ja in theorie kan dat zeker. Denk dat het belangrijkste is dat je je weet te beheersen en het geld er op laat staan, bij zowel de dips als de hoogtepunten. Is ook wel mijn doel hoor haha

1 like

Kijk, dat zijn nog eens goede gevoelens :tongue:

1 like

Haha welke cryptocoins heb je?
Ik heb VET, ben aan het denken om er nog wat bij te kopen. Nu is het wel aantrekkelijk met de dip. Ben ook van plan ze gewoon lekker te laten staan iddā€¦

1 like

Lekkere groene dag vandaag!
Ben benieuwd of Ada nog meer gaat stijgen na die smart contracts aankondiging (ik heb overigens geen flauw idee wat dat is maar schijnt belangrijk te zijn)

Ik had super lang hoop op Ada, maar staat echt al weken stil. Alles een tijdje terug verkocht en in Holo gezet, nou dat is wel echt dikke winst nu. Ingekocht op 0,006 en staat nu op 0,02 :moneybag:

1 like

Haha dat was een goeie keuze van je. Ben afgelopen week ook met holo begonnen en daar al wat leuke winst op gepakt. Ik blijf Ada vasthouden omdat letterlijke alle Alts die ik ooit gekocht en verkocht hebt nu (veel) meer waar zijn geworden. Wil niet weer die trein missen

@MangoMango @RupiKaur hoe lang laten jullie het dan ongeveer staan in een coin als holo? Ik heb daar wel eens op ingezet maar wordt erg zenuwachtig van het fluctueren. Maar misschien is de truc om er niet zo snel uit te gaan en af te wachten

Ja daar heb ik nu nog niet echt antwoord op. Daarvoor zit ik er te kort in.

1 like

Via welk platform kopen en verkopen jullie? Ik wil er denk ik ook mee beginnen, maar ik twijfel tussen de platformen. Mā€™n vriend is sinds gisteren weer begonnen via Litebit en ik lees hier wel eens wat over Coinbase. Maar welke is het fijnst? Waar moet je op letten?

Ik haal vaak na een tijdje mijn inzet er uit. Stel je legt 100 euro in na een tijdje is het 200, dan haal ik 100 euro er uit en laat de rest staan. Kijk ook naar de verwachtingen, rsi enz. En niet te veel met gevoel handelen, correcties horen er bij. Verlies is pas verlies als je de coin op dat moment verkoopt.

1 like

Ik gebruik zelf bitvavo en Binance. Bitvavo is een Nederlands bedrijf, kan je makkelijk met euroā€™s coins kopen. Heeft alleen niet zoveel keuze ongeveer 50 coins. Via de app kan je niet koop order en verkoop orders plaatsen dat kan alleen via de pc. Binance komt uit Amerika en is 1 van de grootste. Heeft ontzettend veel coins, wel moet je fiat geld eerst omgezet worden naar usdt of een andere coin om aankopen te kunnen doen. In de app kan je wel aankoop en verkoop orders plaatsen.

Bitvavo is wat makkelijker maar binance heeft meer opties. Litebit en coinbase heb ik zelf nog nooit gebruikt.

1 like

Ik had Binance aangemaakt maar was me allemaal net iets te onduidelijk. Uiteindelijk bij Bitcoinmeester een account aangemaakt. Ging prima en makkelijk :+1:t2:

2 likes

Ik gebruik Bitvavo. Vind ik erg gebruiksvriendelijk. Via de webversie kun je iets meer. Bijvoorbeeld coins betalen met andere coins die je al hebt

1 like

Hier ook Bitvavo.

1 like