Crypto

Ik heb het ingewisseld voor VET gisteren :rofl:

1 like

Ik heb mijn ADA paar dagen terug geruild voor XLM en nu al een flinke winst.

2 likes

Was een goeie keuze denk ik! Heb zelf ook VET gekocht en daar al een mooie winst op gepakt

1 like

Ik wacht tot wtc gaat stijgen. Vandaag al wel aardig wat winst kunnen pakken op wan.

Zag wel dat xrp aardig gestegen was afgelopen dagen/week.

1 like

Ja xrp heeft het goed gedaan afgelopen dagen.

Hoe gaat het met jullie coins?
Btc doet goed z’n best maar de alts blijven een beetje achter!

Ik heb Holo verkocht toen ie (helaas) al een beetje ging dippen, toch wel leuke winst uitgehaald. Daarna Cardano gekocht op 1,02 en die is aan het stijgen dus dat is fijn. Vrienden van mij voorspellen dat Cardano richting de 1,30/1,50 gaat eind deze maand dus hou het geld er nog even op.

1 like

Bij mij gaat het sinds een week wel lekker. BTC doet het goed, ETH gaat lekker. Ik heb ook BNB die als een speer ging en nu een dipje. ADA heb ik al een tijdje, gekocht op een top maar nu stijgt ie eindelijk meer. Daarnaast heb ik ook DOGE. Ik was erin getrapt en best hoog gekocht maaaar ik wacht rustig af op 20 april en dan verkoop ik hem.

Ik stake alles wat ik kan staken voor de rente erop en dan heb ik niet het gevoel alsof ik er iets mee moet doen. Ik heb er vertrouwen op dat de coins waar ik nu geld in heb gestoken (behalve DOGE) voor the long run het goed gaan doen!

Ik heb trouwens echt enorm veel spijt dat ik XRP niet heb gehouden. Ik had deze gekocht op iets van 0,30 cent en verkocht op 0,50 cent. :sob:

3 likes

Haha ja zo hebben we allemaal wel een coin waar we te vroeg uit gestapt zijn denk ik. Mijn ergste is denk ik HOT. Daar had ik wel 4 x mijn inleg uit kunnen halen

Jaa verdorie…ik kan daar zo lang in blijven hangen. Ik had 30 bnb gekocht voor ongeveer 18 dollar per stuk en vond 40 dollar hoog genoeg om te verkopen :grimacing:.

Je weet het nooit en had het vaak van tevoren toch niet kunnen voorspellen. En zoals mijn vriend altijd zegt: ja jammer…maar winst is winst toch?

2 likes

Klopt, ik hold nu ook maar gewoon. Crypto fluctueert zo erg dat ik ondertussen weet dat voor elke dip er ook weer een top is.

Ik haal vaak de inleg er na een tijdje uit en laat de rest staan. En dat geld stop ik dan weer in een andere coin waarbij de voorspelling is dat die snel gaat stijgen. Geld in btc laat ik staan daar koop ik alleen af en toe wat van bij. Of stop ik mijn winst in.

1 like

Ik heb mn inleg (+ een beetje) XRP er op 1.055 eruit gehaald (toen voor 0.18 ofzo gekocht), want wilde niet hetzelfde als 3.5 jaar geleden> toen nooit verkocht en van onder de 20 cent naar boven de 3 dollar zien gaan en terug. Nu spijt natuurlijk, maar prima heb nog genoeg staan. Hoop dat ie de 3 weer haalt.

Twijfel wat ik nu moet kopen, want alleen nog maar xrp staan atm 🄲

3 likes

Ja snap ik hoor. Ik kan me haast niet voorstellen dan XRP niet in elkaar klapt op korte termijn. Maar elke keer als ik denk dat ik wat moet gaan verkopen stijgt ie toch weer enorm

Wel leuk dat jij er zo lang al in zit dus!

Ik ben zelf nu aan het gokken op Pundi X. Die is vorige week omgezet van NXPS naar Pundi X en staat nu erg laag. Te laag hopelijk. Maar tot nu toe alleen maar gezakt, hoewel ie nu een dag stabiel lijkt te zijn :crossed_fingers:

1 like

Ik heb Pundi X gekocht toen het nog NXPS was. :sob:

Ah fuck zeg! Begrijp dat veel mensen daar echt wel mee genaaid zijn!

2 likes

Maar het was toch aangekondigd dat die change zou zijn?

Ja, maar ik wist niet dat iedereen meteen zou gaan verkopen na de swap.

Wauwie, VET is echt ziek gestegen gisteren en vannacht :clap:t2::scream:

1 like