Crypto

Net zoals DOGE! Ik had er geen hoop meer in hahaha. Mijn portfolio ziet er wel heel erg goed uit zo!

2 likes

Jeetje wat een rollercoaster deze ochtend. Eerst dikke winst op bijna alle coins en daarna…BOEM! Hahaha
Komt nu langzaam weer goed zo te zien

3 likes

Even benieuwd hoe jullie hierover denken. Coinbase heeft nu ook een IPO gedaan. Crypto’s gaan denk ik, steeds meer mainstream worden en gebruikt worden als betaalmiddel. Willen jullie het crypto topic en het beleggers topic misschien samenvoegen?

Persoonlijk denk ik nee, nu nog niet in ieder geval. Ik weet ook vrijwel niks van beleggen dus zou een beetje het idee hebben dat twee gesprekken langs elkaar gaan ofzo. Maar als anderen dit wel leuk vinden dan sluit ik gewoon aan hooršŸ˜‰

2 likes

Hiermee eens :sweat_smile:

1 like

Ik heb vanmorgen uit puur fomo Doge gekocht. Dit kan volgens mij alle kanten op

2 likes

Voor diegene die binance gebruiken. Converten jullie eerst euro’s naar dollars of BTC, of koop je de coin gewoon in euro’s?

Ik zit eindelijk ook in de crypto! Voor 60 euro XRP gekocht om toch ook maar mee te doen haha. Een paar jaar geleden dacht ik daar ook al over na. Er is gewoon nooit echt een goed moment om in te stappen.

4 likes

Ik heb vanmorgen Binance voor het eerst gebruikt maar ik heb toen gewoon in euro gekocht.
Wat een verschrikkelijk ingewikkeld platform trouwens als je Bitvavo gewend bent

Ben er gisteren ook mee begonnen. M’n zwagers doen het al jaren en zijn er mega rijk door geworden en m’n vriend doet het ook sindskort en heeft ook al aardig wat winst. Ben heel benieuwd!

Ze doen het samen en zitten inmiddels over de miljoen per persoon. :slightly_frowning_face:

1 like

Weet het niet zeker, maar volgens mij zijn ze begonnen met bitcoins en op het goede moment verkocht. Heb er ook niet veel verstand van haha, maar hoor ze er af en toe over.

1 like

Ik zet zelf euro’s om in usdt, dacht ook dat je niet alles kon aankopen met euro’s.

@MangoMango de dag rsi van doge staat op 95, vorige keer was het hoogst 94,5 dag rsi. Hoe hoger de rsi hoe meer kans op een correctie.

Is het ook! Ik heb er slechts 100 euro inzitten dus voor mij puur een gok. Als het allemaal weg is slaap ik niet minder goed dus ik zie wel waar het heen gaat

Dogecoin is geen coin voor de toekomst maar het is wel een coin waar men voor valt en een ā€˜instapcoin’. Door die instapcoin gaan mensen op zoek naar andere coins en wordt de markt weer groter. Ik doe niet serieus mee met DOGE maar vind het wel leuk dat mijn 50 euro bijna 150 euro is. Mocht ie weer zakken, is het ook prima want voor mij is dit speelgeld.

3 likes

Dogecoin is wel fascinerend inderdaad. Het is een meme, net zoals GME. Alleen is er geen grote boeman die de prijs kan beĆÆnvloeden. Het is echt alleen het geloof dat de prijs doet stijgen. Denken jullie ook dat de prijs blijft stijgen nu het steeds populairder wordt of zit er een grens aan deze rally?

1 like

100 Wallets hebben 66% van alle doge coins, 1 waarvan 1 wallet 28,43% van de coin. Denk als die gaan cash dan dropt de prijs snel. En denk dat veel mensen in paniek verkopen wanneer de prijszakt. Volgens mij gaan ook veel beginners mee in de hype want fomo.

@Wonderland bitvavo biedt doge coin niet aan

2 likes

Nee helaas, moet je naar Binance. Of een ander platform natuurlijk

1 like

Ja er moet wel een grens aanzitten. Kan me niet voorstellen dat dit nog langer dan een paar dagen zo de hoogte in gaat.

Maar goed 50% winst in 1 dag haal ik bij andere coins meestal niet(haha, nooit!) dus deze vind ik wel heel grappig

1 like

Blox heeft DOGE. Als je een linkje hebt van iemand krijg je 10 euro om mee te beginnen.