Dames met een maatje meer

Dankje!!! En ook @Leverworst

1 like

Ik wil dit jaar ook echt gewoon mooie kleding kopen. En ook gewoon een panty ipv legging. Maar ja ik kom nergens en op mn werk heb ik werkkleding dus in de praktijk zal er weinig van terecht komen :joy:

2 likes

Ready for spring! Tof!

3 likes

Staat hartstikke leuk!

2 likes

Gewoon dragen, je ziet vaker dat die vouw er niet in zit. Bij vrouwen met veel verschillende maten. Ik had via pinterest wat gezocht, omdat de broek iets te langs is voor mij. Maar zoals op deze foto’s zie je die vouwen ook niet.

Oh wil ook nog even zeggen wat een verademing de pantys van snagtights, hoef geen broekje er meer over te dragen voor het schuuren

6 likes

Weten jullie websites met kleren zoals my jewellery, loavies of gutsgusto die wel tot xxl minstens gaan?

1 like

Mostwanted heeft sinds kort xxl en xxxl.

2 likes

Let wel dat dat wss net een 44 is heel misschien een 46

1 like

Ik heb binnenkort misschien wel een sollicitatiegesprek in vrij zakelijke setting. Hoe ga ik er met mn maat 56 nog enigszins goed uitzien? Heb eerst nog een videogesprek en dan doe ik gewoon een blazer aan maar stel t is wel in persoon, wat doe ik aan. Heb niks netjes in mn kast hangen.

2 likes

Je maat maakt toch niet veel uit? Heb je een zwarte broek? Dat met een blazer lijkt me altijd prima

6 likes

Voor mensen met een peerfiguur: bij welke jeans zweren jullie? Ik droeg heel lang bijna alleen maar skinny’s, daar ben ik nu vanaf maar ik kan wel wat extra broeken gebruiken. Ik draag nu voornamelijk een mom jeans en een girlfriend jeans van H&M en ik heb een boyfriend jeans maar die is eigenlijk te klein geworden.
Ik zou zo graag ook eens een niet-jeans dragen maar heb nog nooit een broek in mijn pasvorm gevonden (brede heupen, dikke billen en bovenbenen). Dan lijkt een pantalon of zo al bijna uitgesloten?

2 likes

Zorg ervoor dat je iets draagt waarin je mooi voelt. We delen de maar en ik had laatst een kleurrijke jurk aan en voelde me mooi en daardoor zat ik er ook zeker.
Overigens heb ik ook wel colbertjes.

4 likes

Ik heb niet echt peer figuur maar wel dikke benen en billen (en maat 46 ofzo). Ik koop vaak broeken bij de monki, ook meerdere pantalons heb ik daarvan. Zal ff een paar linkjes doen van broeken die ik heb en die lekker zitten.

Deze heb ik in zwart en beige:

Deze zit bij mij wat meer aangesloten omdat ik dus best brede heupen heb etc. Maar nog steeds wel echt als een pantalon

Deze is top voor de zomer:

Heb ook een paar Levi’s van de plus collectie, daar hebben ze ook veel leuke broeken vind ik.

2 likes

Ik draag zelf juist meer pantalons dan spijkerbroeken zeker bij Asos kan ik heel goed slagen.
Zie op dit moment voornamelijk veel donker maar ik heb chino’s, cigarettebroek en pantalons in donkergroen, blauw en rood.

En enthousiast over de nieuwe Mango collectie Straight-fit pantalon - Dames | Mango Nederland
enige waar ik af en toe op moet letten is dat de zakken soms wat raar open staan.

2 likes

Nou ja nee in feite niet. Maar heb niet t gevoel alsof de maatschappij daar ook zo over denkt. T gaat niet eens om een functie waarin de klant me ziet dus t zou niks uit moeten maken maar voor mn gevoel doet dat t wel.

@keekie dat is wel een goede tip.

Ik heb laatst een fijne zwarte pantalon gekocht bij Norah. Zit echt heerlijk en kan zowel netjes als wat meer casual gedragen worden.

1 like

@Pax @JelaBerlijn @Takkie dank jullie! :smiling_face_with_three_hearts: Ik ga eens wat bekijken en bestellen

1 like

Ik heb twee broeken van Lucy & Yak. Echt aanraders en gaan tot maat 62 geloof ik! Niet de bekende tuinbroek, maar mooie pantalons.

4 likes

Wat is ongeveer je confectiemaat? Ik ben op zoek naar fijne broeken en heb ook stevige benen maar hang een beetje tussen plus en midsize in

Ik ben meteen even gaan kijken en ze hebben leuke broeken! Kende alleen de tuinbroeken maar. Welk model pantalon heb jij?

Het viel me op dat op de foto’s van de meeste broeken de broekspijpen zijn opgerold. Ben wel benieuwd hoe ze er zonder die oprol uitzien.

1 like