Ik draag 56/4XL en vind het meeste bij asos, Zalando en h&M.
Het is even zoeken maar er zitten wel echt leuke dingen tussen.
Ik heb bijvoorbeeld voor een bruiloft volgende week een pailletten broek (H&M) en lang trui/kort paillettenjurkje (asos).
Tweede uitje is een jurkje met open rug (hallo boop tape) van h&M. Met een pailletten jasje (Zalando).
Ooh tof die open rug! Ga je boob tape gebruiken ?
Heb je grote borsten en werkt boob tape een beetje fijn?
Ik denk het wel maar vind het wel spannend voor mijn tepels
Voor mijn dikheid heb ik ‘kleine’ boobs maar vind wel dat het bij deze jurk belangrijk is.
Ben heel benieuwd . Als je het gebruikt hebt zou je willen laten weten of het chill was haha.
Ik zie steeds vaker toffe blote rug topjes. En nou maken bh bandjes bij een strapless iets me niks uit. Maar een zon brede band op de rug bij een mooie top vind ik wel storend haha.
Hm vind ik altijd al een beetje apart qua maten. Denk sowieso dat het voelen is welk merk het beste bij je past. Vind zelf asos vaak heel fijn en zizzi ook. Hm begint denk ik wel te veranderen al raak ik al jaren geen jeans meer van hun aan, maar m’n laatste bestelling met ondergoed en pyjama (en wat shirts paar keer terug) bevallen goed
Hm is echt stom met die broek maten. Eerst waren die heel lang normaal. Maar nu kan ik soms met mn maat 50 een 54/56 niet eens aan ofzo of dab zit het overal goed maar op een rare plek strak of juist los. Heel raar
Ja precies dat! Daar mag hm nog wel eens van spieken bij asos.
Ik slaag voor t-shirts nog het beste bij shein!
Vind sws dat de Engelse en Amerikaanse markt (en soms ook Scandinavië) veel meer kleding hebben die gewoon normaal past op een figuur met rondingen en hobbels. Wat eigenlijk best ook gewoon een normaal figuur is? Want zo bijzonder is t toch ook gewoon niet dat je schouders niet hetzelfde zijn als je heupen en je boobs niet hetzelfde is als je taille? De Europese markt is echt berekent op een kaarsrecht figuur. Zo werkt dat gewoon niet?
Ik ben trouwens ook erg fan van About You curve! Heb daar nu wat jurkjes van en zitten erg fijn en vallen mooi.
https://www.instagram.com/sjoukjevdheide/ Heeft meestal wel leuke jurkjes aan. Misschien daar kijken? Ze zet altijd in de beschrijving waar het van is en nog wat extra info
Waar kopen jullie panty’s? Ik vind dat echt een hel, ik ben klein (1.52m) en heb erg volle bovenbenen.
Wibra en dan een maat een paar keer groter dan je normale maat.
Hema. Ik vind de maten best acuraat. Omdat het ook bij 44/46 is. Kies er dan wel een waarvan jouw maat aan her begin staat. Als je bijv 44 hebt neem dan een 44/46 en geen 42/44
Ik vind het kruis stukje van die van de hema fijn wanr die gaat nist zo raar over je bil.
Als hij nog iets te lang is trek hem dan hoog op en draag er een onderbroek overheen. ( of je er een onderbroek onder draagt is aan jou )
Snagtights, zij hebben echt een heel accurate sizechart op de website
Hema inderdaad, maar dan moet je wel een bepaalde soort hebben. Want niet alle zijn op maat helaas.
Ik heb ze ook wel eens bij Zeeman gehaald, daar hebben ze tegenwoordig 50-52 voor panty’s.
Thanks voor jullie tips, ga er eens naar kijken!
Hier nog een snagtights fan!
Ik wil toch ook even zeggen dat snagtights echt een aanrader is. Als je naast dik ook nog eens erg lang bent zoals ik, is het moeilijk om in reguliere winkels een goede maat te vinden, maar bij snagtights zit het echt perfect. Ook de chub rub shorts kan ik je erg aanbevelen!
Welke maat hebben jullie van snag?