Ja ik heb ze ook allebei! En ik ben echt zoooo blij dat het eindelijk goed past en zacht aanvoelt. Ik heb zelf vaak last van mijn buik en heb de ruimste maat genomen in de tabel en het blijft goed zitten maar rekt mega goed mee. De short heb ik ook voor de zomer aangeschaft!
Heb zelf maat 44 en heb E gekozen maar wilde dus wel iets ruimer.
Maat G, en ik heb de sizetabel daarin gevolgd.
Nog een fan van Snag (dankzij Cynthia).
Ik draag in kleding maat 46 en heb bij Snag maat E. Ik heb de matentabel gevolgd.
Ik ben van mening bij panty’s: beter te groot dan net je maat. Ik neem liefst bij andere merken maat: 48/50 met mijn ronde billen. Ik heb dan wel erg korte benen, maar heb alle rek nodig in de breedte.
Ik heb ook de maattabel gevolgd maar kan bij de chubrub shorts denk ik wel een maatje kleiner aan want hij kan bij mij van knie tot tiet. Maar eigenlijk zit t best lekker en ben ik maar 1.65.
Wat ik ook een aanrader vind voor chubrub broekjes zijn korte sportbroekjes van lycra ( is een stof geen merk)
Die lubberen niet uit en rollen niet op enzo en ze zijn ook een beetje shaping zonder dat ze vervelend strak zitten
Ik heb er 2 besteld bij snagtights, ik ben benieuwd!
Kutzooi ik ben 1.60. Maar welke maat heb je die jeans?
Top, ik ga er eens naar kijken! Fijn deze tips! De legging pantalons van MS mode zijn ook fijn, met brede band en lang genoeg
Ik vind deze broek ook heel chill, gaat tm maat 50 voor zover ik kan zien! Valt wel groot vind ik, maar staat heel leuk ook als je brede heupen en dikkere billen/bovenbenen hebt.
Ik ben juist niet zo tevreden over snag tights. Ik had een 30 en 50 denier besteld. Zaten beide heerlijk maar ik vond de kwaliteit niet zo goed. De 30 ladderde snel en de 50 werd lelijk bij de rand van m’n laarsjes en kreeg een soort rare krasjes erin.
Misschien geef ik de 30 nog een keer een kans maar voorlopig maar weer hema haha.
En dit is trouwens een lekkere luchtige flared maar hij valt wel wat kort vind ik en maar tm XL. Zelf ben ik 1m72 en dat kan net qua lengte.
Was op zoek naar een nieuwe broek, maar vind broeken shoppen vreselijk. Heb deze dus maar besteld nu
Ik heb vorige week dinsdag dus panty’s besteld bij Snagtights maar ik vraag me af of alles wel goed is gegaan. Ik bedenk me net dat ik nog niks binnen heb en dat ik ook nooit een bevestigingsmail heb gekregen, maar het geld is wel van mijn rekening afgeschreven. Is dit de “normale gang van zaken” bij Snagtights of is er iets mis gegaan?
Ah oke! Ik zie op hun site enkel een algemeen emailadres, moet dat dan in het Engels of kan dat ook in het Nederlands?
Ik had vanmorgen een mailtje gestuurd, vanmiddag kwamen ze binnen haha. Gelijk aangepast en ze zitten inderdaad heel fijn
Hebben jullie nog tips voor mooie lingerie?
Superbra als het om BHs gaat
Ff heel random deze scheve op zn kop foto. Maar heb vandaag deze onderbroeken bij de primark gehaald. 10/10 would recommend.
(Zitten in een 3 pack)
Ja ik heb maat 50 rn draag de xl ze zijn lekker rekbaar