Dames met een maatje meer

Ik heb 3 jurkjes, 2 pantys en een chubrub broekje (helaas knalroze want zwart was uitverkocht en wilde niet wachten). En heb dr zo zin in. Dus weer werk beetje mee aub!

Ik wil een maxidress maar met korte mouwen maar kan t niet vinden. Alles is meteen mouwloos maar voor ik mouwloos ga moet t echt wel 30 graden zijn.

2 likes

afgelopen jaar heb ik die kunnen scoren bij Msmode of middels Zalando met dorothy perkins of New Look curves volgens mij. Denk dat Zizzi ook wel maxi heeft

Of het is misschien nog net wat te vroeg voor zomer collectie (geen idee hoe het werkt)

Ja new look had nu niks. Wel bijna lange jurk gescoord nu bij hun. Bij zizzi zag ik een leuke jurk maar was honderd euro dat ging me even te ver. Mn favo zomerjurk is ook van hun.

Ik hoop zo dat de pantys net zo fijn zijn als de chubrub shorts.

Al eens gekeken bij Violeta by Mango? Ik vind daar hele leuke jurkjes bij zitten dit jaar.

Ik heb pas ook wat besteld bij Lola en Liza! Die hebben nu ook een redelijk aanbod met grotere maten, waaronder ook leuke maxijurken (wel maar tot en met maat 48). Ik heb zelf broeken besteld en vind ze redelijk true to size vallen! 1 broek viel zelfs wat ruimer uit.

1 like

Welke maat heb je en wat zoek je precies. Plus wat is je budget? Ik wil wel ff zoeken haha.

Nou heb net deze besteld.

Dus op zich ben ik wel voorzien. Maar mocht je nog een leuke vinden. Maat 54/56 budget 60 euro.

3 likes

Jurk
Jurk
Jurk
Jurk
Jurk

6 likes

Leuk die jurk van Mango!

Ik heb deze net binnen via Vinted;

8 likes

Misschien een tip:

Maar deze onderbroeken zitten echt lekker, zeker als je wat een buikje moet instoppen

Bijkomend voordeel; ze zijn voor 96% van katoen

6 likes

Mijn jurkjes waren zaterdag al binnen. De 2 dezelfde zijn leuk en staan qua neklijn heel mooi met een ketting. En die semi lange heb ik denk ik net 5 kilo te veel voor. Maar tis toch nog geen bloten benen weer. Mn pantys zijn ool binnen en is toch meer pantyspul dan t broekje maar heb ze nog niet gepast. Ze zien er wel zoals de gebruikelijke panty ernstig te klein uit :joy:

1 like

Oh die lijken een beetje op ‘mijn’ action broekjes.

Alleen laat daar het kant snel van los van het broekje zelf (Of dat komt daar de wasmachine) niet bij ieder broekje maar bij sommige. Vind ik zonde, maar voor de prijs koop ik dan wel weer nieuwe. €3,29 voor 2.

Maar anders deze van Sloggi eens testen. :+1:

2 likes

Bij de zeeman wellicht?
Bonprix heeft ook grotere maten, ook in ondergoed. Succes!

3 likes

Misschien kruidvat van Anni Rolfi? Ik begreep dat die ook vrij ruim vallen qua maat.

3 likes

I feel you. M’n zoektocht naar leuke shirts die goed passen is ook weer een tijdje aan de gang. Vind veel ouwelijk idd, of de vorm is zo raar. Heel wijd en kort en daar tussen in zit niet veel. Wil best meer betalen als de kwaliteit dan ook goed is en de pasvorm vooral.

Wat ik ook merk is dat winkels of merken die eerst geen plussize hebben en nu wel. De pasvorm niet aanpassen aan een anders lichaam.( gekke zin) heel leuk en aardig dat je dan lustige verkoopt maat als je er geen energie in steekt. Schiet het voor de meeste mensen met een maatje meer niet op. Zoo frustrerend dat je denk iets leuks te hebben gevonden. En dan je armen er niet eens in passen bijv.

2 likes

Ik krijg op insta vaak reclame voor never fully dressed. Dat zijn wel leuke fleurige jurken! Alleen ik ben te lui iets te proberen want het is hier joggingpakken central want thuiswerken

1 like

Ik zag dat miljouska? Bij wehkamp leuke jurken heeft. Moet wel je smaak zijn natuurlijk. Het is zo moeilijk om leuke goed zittende kleding te vinden. En soms heb je een merk wat plussize verkoopt tot maat 48. Dan word de rest uitgesloten het Is een leuk marketing truckje, voor merken

1 like

Jaa vreeeselijk die zakken altijd. En van die oudbollige prints. Vaak desigual achtige shit.

2 likes

Ik vind voor zomerjurkjes Monki wel een aanrader! Gaat tot maat 48/XXL maar valt vaak wel groter uit

https://www.monki.com/en_eur/clothing/dresses/midi-dresses/product.ruffle-hem-midi-dress-black.0806549015.html

https://www.monki.com/en_eur/clothing/dresses/midi-dresses/product.ruffle-hem-midi-dress-blue.0806549012.html

Ik heb deze twee vorig jaar gekocht. Alleen zijn ze nu uitverkocht, maar zie dat ze nog wel andere printjes hebben!

Omg ja, dit is echt m’n grootste shopfrustratie. Dat ik het dan technisch gezien wel pas maar dat het op bepaalde plekken net niet mooi zit, de pasvorm gewoon shit is of dat het juist een soort hobbezak wordt. Hartstikke leuk merken dat jullie grotere maten toevoegen, maar er mag wel iets meer moeite in worden gestoken opzich.

Ik ga ff kijken of ik bij Miljuschka iets leuks kan vinden. Wel een goeie tip idd!

1 like