Zizi, norah, ms mode, bonprix, asos…
Draag je jurkjes?
Zizi, norah, ms mode, bonprix, asos…
Draag je jurkjes?
Als je op zoek bent naar mooie jurken: Lola liza of Yoursclothing. Zitten echt avondjurken tussen maar ook die je met netjes/overdag/een feestje kunt dragen.
Even als tip deze loafers, geen wide fit maar vallen zeker wel wide fit
Wil even m’n gouden vondst delen, want wat een gezeik altijd om hoge leren laarzen te vinden voor dikke kuiten.
Deze zwarte laarzen van Manfield met wijde schacht zitten echt heel lekker. Ik heb 45 cm kuitomtrek en heb zelfs een paar mm over:
Ook laarzen met kuitwijdte 47 cm via Vinted gekocht van Jilsen, wel hoge hak:
Wat top!! Ik heb de Manfields toevallig dit weekend besteld, komen vandaag binnen.
Wat is nou een écht goede jeans (niet skinny)? Ik heb bij mijn buik wat meer ruimte nodig, maar het grootste probleem is dat broeken die wel bij de buik, billen en benen goed zitten na een dag werken (kantoorbaan) helemaal los zitten bij mn billen. Broeken met veel stretch zitten vaak te strak bij mijn buik? Die van Tess V hebben dat ook. Ik heb inmiddels al veel te veel geld uitgegeven aan deze zoektocht maar wil toch erg graag een fijne jeans.
Ohhh top hier ben ik al zo lang naar op zoek
Ik weet niet naar wat voor model je op zoek bent maar ik heb laatst de Levi’s cinch gekocht. Vind die heel mooi zitten en hij heeft zo’n soort knoop aan de zijkant waarmee je hem strakker kan maken in je taille. Je hebt ook een barrel fit ervan maar ik heb de baggy versie besteld. Hij was €80, wat ik niet duur vind voor een Levi’s broek. De stof is wel dunner dan mijn andere Levi’s broeken maar zit daardoor ook fijner en minder stug.
Nog een laarzentip.
Deze van de van haren, achterkant is elastiek en rekt daardoor. Ze gaan wel snel.
[Graceland Laars Zwart | vanHaren Graceland Laars Zwart | vanHaren](Graceland Laars Zwart | vanHaren Graceland Laars Zwart | vanHaren)
Klinkt goed! Als je er een poosje mee zit, gaat ie dan ook lubberen (denk je)?
Larston model van Wrangler. Ja ze adverteren het aan mannen maar ik heb zo’n broek en hij zit niet alleen heerlijk maar ook heeft-ie hele diepe zakken waar je echt veel shit in kwijt kan.
Voor mijn gevoel niet, zal er morgen eens extra op letten en het laten weten!