Goed geslaagd dus? Fijn en denk zelf altijd: ja het is prijzig zo’n zaak maar mezelf stoppen in maten die niet passen en daardoor snel(ler) stuk gaan bij grote ketens is op den duur op zoveel vlakken meer aan de prijs. Plus een tip: als je nu weet welke bh’s goed passen oude seizoenskleuren online shoppen! Beige en zwart zijn veelal altijd in de collectie aanwezig maar alle kleuren van de regenboog niet dus dan kan je voor weinig toch goeie bh’s bijkopen.
Ja, gelijk voor 3 stuks gegaan. Ze wierp 1 blik, vroeg wat ik wilde en kwam zo met een stuk of 10 bhs aan die allemaal perfect zaten. Dus ik hoefde daarna alleen nog maar te kijken wat ik echt mooi vond qua kleur e.d.
Goede tip van online kijken. Dan zoek je gewoon op merk?
Wow nice, dat klinkt echt als een goeie fit ervaring!
Ja merk + modelnaam. Ik vind bijvoorbeeld het model Jasmine van het merk Panache prettig zitten dus ik zoek dan op die twee termen + mijn maat en dat een paar keer herhalen met diverse maatsystemen. Het Franse en Spaanse maatsysteem heeft bijvoorbeeld +15 bij de Europese omvangmaat en zo kan je soms best goeie deals vinden maar let uiteindelijk altijd op wat het label zelf zegt.
Panache kan je ook wel goed op Vinted krijgen. Ik zet hem dan op lingerie, merk panache en typ in het zoekvenster mijn maat. En dan gewoon scrollen. Zo heb ik een bh voor 15 euro waar de kaartjes nog aanzaten kunnen kopen.