Nog een laarzentip.
Deze van de van haren, achterkant is elastiek en rekt daardoor. Ze gaan wel snel.
[Graceland Laars Zwart | vanHaren Graceland Laars Zwart | vanHaren](Graceland Laars Zwart | vanHaren Graceland Laars Zwart | vanHaren)
Klinkt goed! Als je er een poosje mee zit, gaat ie dan ook lubberen (denk je)?
Larston model van Wrangler. Ja ze adverteren het aan mannen maar ik heb zo’n broek en hij zit niet alleen heerlijk maar ook heeft-ie hele diepe zakken waar je echt veel shit in kwijt kan.
Voor mijn gevoel niet, zal er morgen eens extra op letten en het laten weten!
Heeft iemand fijne aanraders voor hoge laarzen met een brede schacht (voor brede kuiten, omtrek ong. 42cm) en een brede voet?
Ik had bij Manfield een paar schoenen gepast en om mijn kuit zat de laars prima, maar mijn voeten kregen bijna geen bloed meer ![]()
Ik ben op zoek naar zo’n fleece panty waarbij het dus lijkt dat je een normale panty aan hebt. Iemand een idee waar ik deze kan vinden met maat 48/50?
Shein
Misschien heeft Snag wat je zoekt?
Het lijkt erop dat H&M in de nieuwe collectie gestopt is met maat 3XL/4XL. Vind ik wel jammer! Ik kocht daar nog geregeld wat
Wat stom zeg, ookal was de pasvorm vaak niet goed. Zat er soms wel goede en leuke dingen bij.
Ik zie wel bij het kopje nieuw jeans tot maat 54. Maar je kan idd niet meer kiezen voor 3 xl of 4 xl
Ja jeans nog wel tot maat 54 inderdaad! Ik vind ze alleen vaak klein vallen.
Ja klopt die maten bij h&m klopt niks van
Ik had toevallig net een bestelling gedaan met allemaal xl en xxl ( ik heb maat 48 onder). En echt alles was veel te groot. En dat is niet vaak zo, dus t voelde net of ze de maten nu juist ruimer hadden gemaakt.
Is maar net wat je hebt gekocht. Had 2 jeans van h&m wel verschillende 1 in 46 en 1 in 48 beide zijn ze 1 maat te klein. Vind dat zo frustrerend daar. En toch leer ik het niet om daar geen broeken meer te bestellen
Heb het idee dat de cijfermaten (dus 46, 48 etc.) Klein vallen en de lettermaten (xl, xxl etc.) in verhouding groot.
Ja ik ook, of eigenlijk weet ik dat wel zeker.
En dat bedoeld ik ook, misschien is de 3xl er niet meer maar vangt de xxl dat nu wel op door groter te zijn bijv
Waar halen jullie mooie basics? Zowel t-shirts als lange mouwen? Ik moet mijn basis garderobe graag wat aanvullen. Ik houd niet van wide fit, maar gewoon beetje aansluitend. En het liefste een iets dikkere stof? Heb het idee dat je daar altijd wat minder in ziet
H&m, msmode, only carmakoma.
Vaak zoek ik tussen die merken, ook op vinted
Ik zoek een sportlegging (om in te chillen
). Belangrijkste vind ik zo’n brede band bovenaan, waardoor je mijn enorme hangbuik niet ziet.
Verder: zwart en glans (niet glim, gewoon zo glad) en maat 42/44. Geen butlift oid.
Iemand een betaalbare tip?
Ik heb laatst een bij kik gescoord voor 12 euro