Dames met een maatje meer

Wellicht heb ik gewoon niet de juiste bouw, maar hoop dat jullie tips hebben.
Mijn zwaarste punt ligt bij mijn buik en als ik high waist jeans draag (tot op mijn navel ong.) steken die zo in mijn buik met zitten. Terwijl als ik sta moet ik er een riem omheen doen.
De riem los doen is wat ik thuis doe etc., maar als ik ooit weer naar kantoor kan is dat geen optie.
Hebben jullie tips? Of is het gewoon niet een model voor mij dan?
Die broek in mijn buik is echt onprettig op een gegeven moment namelijk.

Draag je gewoon normale broeken met een knoop? Of van die leggings?

Ik heb namelijk precies hetzelfde met high waisted jeans met een gewone knoop. Terwijl als ik een high waisted jeans legging heb, die wel echt superfijn zit.

Nee, wel normale broeken met knoop inderdaad (en nog met riem vaak).

Leggings zullen prettiger zitten inderdaad, maar wat draag je daarop? Vind iets korters vaak niet zo mooi bij mezelf, omdat dat je buik zo accentueert wat dus mijn zwaarste punt is.

1 like

Ik draag meestal inderdaad alleen wat langere shirtjes of blousjes. Of een korter shirtje met een lang vest. En met lange shirtjes doe ik de onderkant ook nog wel is een heel klein beetje in m’n broek zodat het wat minder saai is. Kan het niet zo goed uitleggen, maar echt alleen in het midden in m’n broek en de rest gewoon er buiten.

1 like

Ga daar toch eens naar kijken dan! Kijken of dat me staat, thanks!
Begrijp wat je bedoelt hoor, ik doe ook altijd maar een klein stukje in mijn broek.

1 like

Ik voldoe niet aan een maatje meer (dus hoop dat je het oke vindt dat ik op je reageer):

Wat ik altijd heel leuk vindt op leggings zijn lange blouses of tunieken, bijvoorbeeld zo een:

Of zo’n lange top die dan aan een schouder bloot is;

1 like

Tuurlijk vind ik het oké dat je reageert, juist lief dat je je ideeën wilt delen!

Maar leuke ideeĂ«n, vind dat altijd vooral leuk met zo’n nepleren legging. Ga er eens naar kijken!
Bedacht mij net dat rokken misschien ook wel een goede optie zijn. Van die rokken met een elastieke band.
Normaal draag ik echt enkel ‘normale’ jeans (of thuis een joggingbroek), dus ga eens experimenteren haha

Je hebt ook van die wijde broeken met elastiek enzo.

1 like

Gelukkig!

Klopt, vooral van die beetje oversized truien met een leren legging en dan met chunky boots ofzo is echt stoer.

1 like

Ik draag altijd zwarte leggings en draag er ook korte dingen op.
In het begin vond ik dat eng want
 dik, alleen mensen weten wel dat ik dik ben dus het maakt niet uit als ik het laat zien, het is niet alsof ik anders ineens skinny lijk, snap je? misschien kun je het ook zo bekijken! En gewoon een keer proberen

9 likes

@Soy.peor dat is ook een goeie ja! Ik draag normaal strakke(re) broeken, dus ik pak dat niet zo snel. Maar wel een goed idee om eens naar te kijken.

@Nysmn ja, dat vind ik inderdaad een toffe outfit!

@Luzarl ik heb ook niet echt de illusie dat mensen me nu slank vinden, of dat ze me dan ineens écht dik vinden haha. Het is meer dat ik het zelf lelijk vind staan bij mezelf. Mijn buik loopt een beetje raar voor mijn gevoel en dat valt in een legging meer op dan in een jeans. Dus ik voel me zelf dan wat meer onzeker daardoor.
Maar ik ga het gewoon eens proberen! :hugs:

1 like

Ah ja dat snap ik wel, misschien te snel gedacht dan van mij!

1 like

Snap jouw gedachte ook hoor en eerder heb ik die ook zeker gehad.
Hoe vaak ik wel niet gezegd heb in het pashokje ‘oh ja, dit kleed af’ ‘nee, dit maakt mij echt dik’ etc. etc. Terwijl het was gewoon hetzelfde lichaam.

1 like

In september heb ik (misschien) een bruiloft. Ik weet al wat ik aan wil heb namelijk een heel tof lila pak. Alleen wil ik er iets van een toffe blouse bij aan. Nu is mijn grootste probleem dat deze altijd openfloepen dankzij mijn boobs. Dacht eerst nog misschien aan een body met langere mouwen maar daar ben ik echt nog te onzeker voor :sweat: hebben jullie tips voor winkels waar ik zou kunnen slagen? Of iets anders wat leuk zou kunnen staan?
Dit is het pak in kwestie trouwens:

8 likes

Wow staat je super goed! Is dit die broek ban Wehkamp? Vind het juist fijn een aanfoto! Welke maat heb je hier in?

1 like

Zo stijl ik mijn lila pak haha. Maar miss is het ook wel leuk om het te stijlen met een shirt/top met een hoge nek. Zon coltruitje of blouse met ruffle nek.

31 likes

Ooh superleuk :smiley: thanks voor de inspiratie. Ga ik daar eens opzoeken. Want vind een blouse ook eigenlijk iets te stijf voor mezelf (en draag ik daarna nooit meer). En dit ziet er al wel wat meer uit als iets wat ik ook vaker zou dragen :relaxed:

1 like

Waar kopen jullie die gave pakken? Ik heb niet een hele grote maat (42/44 over het algemeen qua onderkleding), maar broeken die niet extreem stretchy of héél baggy zijn, krijg ik meestal gewoon niet over mijn bovenbenen/billen/heupen heen.

1 like

Asos curve. Meestal kun je die pakken ook los van elkaar kopen zeg maar. Dus dan kan je de broek en de blazer in 2 verschillende maten kopen.

1 like

Die van mij is van MS Mode. En wat @Soy.peor zegt deze kan je ook los van elkaar kopen.

1 like