ik heb echt z’n spijt dat ik dat lila pak toen niet heb gehaald bij msmode. vind hem echt geweldig!
Hij is er toch nog? In ieder geval op Wehkamp wel!
Helaas mijn maat niet! (Ook msmode site zelf niet)
tegenwoordig moet je er gewoon op tijd bij zijn met msmode. achja. /s
Ah balen inderdaad!
Monki misschien!? Daar hebben ze altijd wel veel blouses/tops met leuke prints
Dit is echt een fucking vette outfit! Waar is je top van?
Van asos van de mannen collectie. Ik heb hem helaas vandaag al verkocht haha.
Haha balen!
Ik heb eindelijk een fijn jurkje gevonden bij Shein wat niet alsnog veel te klein is of gek valt! Helemaal blij mee!
Super leuk!! Welke is het, heb je een linkje?
Yes: Elegant Luipaard Grote maat jurk Asymmetrisch | SHEIN NederlandON_SliderBanner,CN_category,HZ_0,HI_03_1_1real_1889SMAod_default_202511~~
Iemand dé tip voor corrigerend ondergoed?
Ik ben best veel afgevallen maar nog altijd wel een paar maatjes meer maar mijn buik wil ik graag iets strakker trekken/het flapje onzichtbaar maken onder jurkjes
Ik heb geen tip voor ondergoed. Maar mocht je bijv ook broekjes onder je jurkje dragen. Dan raad ik korte sport leggings aan. En dan niet van die katoenen cycle shorts. Maar shorts van lycra (sport legging matteriaal) die zitten niet strak of vervelend maar maken je figuur wel mooi strak zeg maar.
Niet corrigerend maar ik gebruik wel altijd high waisted onderbroeken! De fijnste vind ik van de action, die komen echt tot boven mijn navel en zijn gewoon zwart. Dit zorgt er ook voor dat het allemaal was minder “los” zit
Ik draag wel vaker een corrigerend broekje, die heb ik van de h&m.
Ik vind de corrigerende hempjes van triumph heel prettig. Niet extreem corrigerend maar het maakt het allemaal wat gladder en ‘meer verpakt’.
Heb brede voeten?
Dan raad ik aan hier bij asos en zalando op te zoeken.
New look heeft vaak leuke dingen maar nu het zomer is richt het zich meer op dat soort schoenen.
En sneakers eronder is vast ook leuk.
Keekie gaf al wat goeie tips. En het merk evans is ook fijn. Ze hebben een eigen site maar je kan ze vgm ook via zalando kopen.
Ik heb daar knee high boots van en ik heb best brede kuiten en alles maar ze passen perfect.
Kun je je sneakers niet gewoon onder je jurkjes dragen dan?
Kwam er met Google niet goed uit, zweet je niet meer van die stof? En rolt het niet op. Heb nu broekjes die oprollen word er idioot van.
@Sobremesa volgens mij hebben ze bij van haren ook voor brede voeten. Zou je ook even kunnen kijken
Ik heb er 2 van de primark. En ik zweet er niet meer door en ze rollen niet op.