Dan ga ik ook op zoek. Bedankt
En lage Allstars bijvoorbeeld? Dat vind ik altijd leuk staan! Bij alle soorten jurkjes eigenlijk wel.
Is in de zomer ook een stuk koeler dan laarsjes.
Iemand tipte hier de badpakken van Decatlon en ik ben er zo blij mee. Heb deze en nog een paarse.
Asos. En forever 21 heeft altijd leuke dingen maar weet ff niet of hun naar nl verzenden nog
Heb je hiervan je eigen maat besteld of niet?
Ik vind het zo lastig met badkleding (sowieso wil ik eigenlijk niet in badkleding, maar ja, ik wil ook wel zwemmen en zo). Laatst ging ik mezelf opmeten en daar kwam uit dat ik maat XXXL moet bestellen (bij Wehkamp was dat), maar die maat heb ik normaal gesproken nooit. Valt de meeste badkleding gewoon zo klein of koop ik standaard te kleine maten?
Bij Van Haren hebben ze ook wel enkellaarsjes die zo laag zitten dat ze amper boven je enkel uitkomen. Is dat misschien wat?
En ik vind zelf dat sneakers onder een jurkje wel kunnen hoor! Witte Nike Airmax bijvoorbeeld, zelfs onder een net jurkje ja je die leuk afstylen!
Ik heb 1 maat groter genomen dan m’n eigen maat en die zit bij mij goed!
Thanks, ik ga hem ook proberen!
Heb jij ook bikini’s van asos? Jij hebt ook een grote cup toch? Mijn bikini van vorig jaar is te klein dus moet een nieuwe maar alles is zo duur! Vind het bij asos erg meevallen met prijzen…
Jaa ik heb 110 E en ik heb een badpak van livera ( in de sale gekocht) een badpak en bikini van shein en een bikini van asos.
Het enige nadeel van de bikini van asos is dat ik een halter top heb gekozen en die doet na een dat strand wel pijn in mn nek haha. Maar verder bedekt hij alles gewoon goed.
Je kan bij asos ook ff bij de outlet kijken daar hebben ze ook vaak goedkopere.
Ja wel prima eigenlijk. Ik zou wel ff goednaar de afmetingen kijken en de reviews. En soms zitten er vage driehoekige cups in die nog niet aans een kleine borst bedekt. Maar die kun je er uit halen.
Hmm ga ik daar ook nog eens zoeken! Ik heb iets van 90H/I ofzo en wil ook absoluut geen halter. Dan kun je net zo goed meteen mijn nek breken
Ik heb een badpak van cyell (rood laag uitgesneden) en een van bonprix (groen strapless) beide staan supermooi
Ik heb mijn midsize bikini van Triumph! Koop daar ook mijn bh’s.
Bij bon prix en c&a hebben ze ook echt leuke badpakken vind ik. Meeste met verstelbare bandjes dat is ook een voordeel.
Ik vond deze video ook leuk over bikini’s en badpakken van Shein. https://youtu.be/0JKwrSXmTJM
Vind haar sowieso leuke video’s maken en leuk stijl hebben.
Zelf ooit van Ali een badpak besteld, was toen best onder de indruk van de kwaliteit. Maar nog nooit zelf van Shein besteld. Ik draag zelf van prima donna de zwemkleding. Zeker wat meer support voor de borsten ook.
(Hoe zorg je ervoor dat een video zichtbaar wordt zeg maar )
Oh wat een leuke tip! Zij heeft volgens mij dezelfde maat als ik heb en ook bouw dus ik kan hier echt heel veel tips van krijgen.
Heb overigens 2 bikini’s besteld bij shein.
Ja ik volg haar al een tijdje en vind zo leuk om te zien! Irina Touw vind ik ook leuk, heeft ook vaker samenwerkingen met M&S mode.
Zij is echt mijn favoriete youtuber, terwijl ik niet eens plussize ben. Vind haar gewoon zo leuk en gezellig!