Oooh ik was haar vergeten. Leuk dat ze nog steeds post.
oo zij is echt leuk!
Op de een of andere manier doet ze me een beetje aan Jill denken. Weet niet waarom.
Dankjewel voor deze tip, maakt me heel blij!
Ja snap wel wat je bedoelt met dat ze een beetje op Jill lijkt. En ik ben blij dat ik je blij maak!
Ik vind Sierra op YouTube ook leuk, maar vaak zijn al die kleren hier niet te krijgen. Dus daarom is dit zo veel toffer ook!
Wat grappig dat we toch allemaal een beetje dezelfde mensen volgen
Als ik t weer van de komende weken zie ben ik echt blij dat ik 2 extra antischuur broekjes heb gekocht. Denk dat ik nu nog een iets langere jurk met mouwen erbij wil.
Ja echt hè!
Gebruiken jullie ook wel eens van die anti chafing stick? Zo ja, welke is goed? Gebruik nu wel eens deo ( ) maar dat werkt toch niet zo goed…
Ik had creme van vevina. Werkte volgens mij wel goed. Maar niet voor kilometers lopen. Maar ik schuur snel
Ik gebruik de Anti friction creme van Decathlon. Werkt voor mij wel goed, in ieder geval beter dan deo!
Gewoon de dove stick! Werkt perfect voor mij! Geen oprollende broekjes voor mij meer.
100% deze deo. Ik heb alles geprobeerd, dure spray van Smoovall, talkpoeder (was leuk toen de douane op het vliegveld in Suriname mijn handbagage wilde controleren op verdacht wit poeder :’)) en broekjes die omhoog bleven krullen. Ik spray dit 's ochtends en de hele dag blijft het zacht, glad en droog. Paar euro bij de drogist.
Ik zie nu dat Anthropoligy een plussize collectie heeft. Niet heel veel maar het is iets haha
Hebben jullie misschien nog tips voor leuke wat langere tshirts?
Ik draag leggings en vind het fijner als het shirt wat over de bil valt in plaats van een korter tshirt.
Bij de hm hebben ze wel langere tshirts, maar die hebben allemaal een hooggesloten ronde hals terwijl het van mij juist wel wat lager uitgesneden mag zijn.
.
Ah super bedankt voor de uitgebreide reactie! Ik heb ook de site doorgespit en een aantal shirts besteld. Thanks!
Ligt dat niet aan je vrienden dan? Ik krijg wel zulke comments hoor
Hey ik vind het rot voor je dat je struggeld met je gewicht enzo. Alleen soms merk ik dat pp je opmerkingen maakt die nogal fatfobisch zijn. Wat kan gebeuren want dat zit nou eenmaal zo in onze maatschappij. Maar het kan wel een beetje kwetsend zijn voor andere meiden hier.
Dik en lelijk zijn 2 verschillende dingen. Je kan dik zijn niet mooi vinden maar dat maakt een dik persoon niet gelijk lelijk.
Ik ben heel dik maar ik ben ook heel mooi.
En eigenlijk boeit het me niet of iemand het zegt, ik weet het namelijk zelf.
Maar je statement “Nooit zeggen ze dat bij dikke mensen” klopt gewoon niet.
Maar hoe weet jij dat iedereen dikke mensen automatisch als lelijk zien? Dat is gewoon echt niet zo en dat ligt denk ik eerder aan hoe jij dikke mensen ziet.
Edit: ik word hier ook echt een beetje geirriteerd van. Mijn vriendinnen, variërend van dik tot dun, krijgen ook niet allemaal comments op hun insta met dat ze zo knap zijn. Geen enkele maat. Dat heeft er mee te maken dat mijn vriendinnen, hun vriendinnen en ik qua karakter zo zijn. Niet met een maat.
Voor mij: zelf acceptatie en jezelf op 1 zetten. En dat is iedere dag een battle. Maar wellicht kan je er hulp bij krijgen door middel van GGZ/poh.