Dames met een maatje meer

Ik zag dat ulla popken een aantal badpakken had met leuke printjes

2 likes

Ik heb een leuke van de Hema!

2 likes

Asos heeft ook een aantal mooie badpakken, de meeste waren zo rond de 40 à 50 euro toen ik keek!

1 like

Ik zag dus ineens op Facebook dat Snagtights nu ook zwemkleding heeft, misschien zit daar wat tussen?

Ik herken je vraag wel. Ik stond in de Livera een badpak te passen en vroeg of een ander badpak in mijn maat was “nee die hebben we niet in zooo’n grote omvangsmaat.” Oké top, en bedankt hè.

Oh, zo herkenbaar! Bij het passen van mijn bruidsjurk was dat ook een ding. ‘‘Nee, zo’n groot torselet hebben we niet, voor bij het passen. Oh en schoenmaat 42, dat is ook al zo groot.’’ Ja, sorry, kan ik ook niets aan doen!

1 like

:sob:

Na de video’s van Hilde die hier werden gedeeld, ben ik ook Becky tegen gekomen op YouTube. Haar video’s zijn soms lang van stof, maar ik vind het echt chill dat ze try ons aan doet en filmt.

1 like

Ik vond dit ook wel een leuke video

2 likes

Doe! Ik heb tijd geleden een heel mooi badpak gekocht maar dacht in dat badpak steeds ‘ik ben mezelf aan het verbergen’ en voelde me gek genoeg in een kleine bikini veel zelfverzekerder dan dat badpak. Voelde heel bevrijdend. Monki heeft hele fijne. Al bieden die niet heel veel steun als je grotere boobs hebt.

4 likes

Tipje: Costes heeft een prachtige lila pantalon die echt enorm ruim valt! Ik heb maat 44 en die zakte echt nog net niet van mn kont af. Dus in het kader van shop the shape, not the size: slaat uw slag!

4 likes

Ik ben op een gegeven moment bikinis gaan dragen omdat ik het zo kut vond dat als ik naar de wc moet, dat dat hele badbak dan uit moet. En dat je hwt over je natte koude huid weer aan moet wurmen hahaha.
Ik draag af en toe nog wel badpakken als ik er een vind die ik mooi vind. Maar verder liever bikini

1 like

Ik kocht nooit een bikini want ik vond het gezeik omdat ze in mijn maat gelijk 80 euro zijn maar heb nu gewoon zo’n ding met drie touwtjes, houdoee

4 likes

Weet niet of iemand hier behoefte aan heeft maar deel m toch. Op sommige dagen kan ik geen bh aan en die dingen zijn nou eenmaal groot en hangen dus heel charmant is dat niet. Nu had ik al van die topjes van hema van bamboo maar die vond ik vrij slap. Nu zag ik al de hele tijd goedkopere langskomen bij de kassa maar dacht gaat niet passen. Maar heb de xxl gekocht en t past. Kijk t geeft geen de deur uit steun maar ze zwaaien niet meer alle kanten op en kan fatsoenlijk open doen voor de postbode. Zo blij mee. Vind t ook fijn om in warme dagen in te slapen want again, ze zwaaien niet meer alle kanten op :joy:. Ze zijn 5 euro en hangen in mijn winkel tussen die bamboo topjes van 9 euro. Lijkt me eerlijk gezegd niet dat t hoort. Online zijn ze ook te krijgen. Sowieso in zwart en wit en dacht ook donkerblauw gezien te hebben.

Ben er zo blij mee :joy::sob::joy::sob:

10 likes

Dat klinkt echt chill! Wat voor bh maat heb je? Ben benieuwd of ik ze ook zal passen (al vrees ik van niet :grimacing:)

Nou ik heb altijd bhs van een slecht merk dus denk dat de maat niet klopt. Ja ja slecht I know maar heb niet zoveel zin daar heel veel geld aan uit te geven. Maar je kan altijd binnen 30 dagen terugbrengen, geld terug.

Oh dan ga ik het wel even proberen. Thanks voor de tip!

2 likes

Zij wou mee doen aan het programma obese. Moest ze eerst nog 10 kilo afvallen… wtfff

1 like

Ik denk dat het anders zit dan ze haar hebben verteld. Met een bmi van boven de 40 mag je met heel veel afvaldingen (groepjes, cursussen) niet meedoen omdat je dan bepaalde professionele begeleiding moet krijgen en die zal obese wel niet kunnen bieden.

1 like

Ik mag hopen dat ze wel professionele begleiding krijgen haha. Ze richten zich nu ook meer op het veranderen van je leven enzo. Met een hoger bmi heb je wel wat meer begleiding nodig rn meer gesprekken en daarzal wel niet genoeg tijd voor zijn. Maar dat zijn voor mij allemaal redenen waarom ze zulke programmas moeten verbieden Hha

1 like

Ik heb veel verhalen gelezen over obese en die begeleiding was echt ruk. Maar hopelijk is het nu beter

3 likes