Dames met een maatje meer

Ik viel ook heel erg over t stukje bmi. Ik snap dat er minder kans op succes is. Maar als je zogenaamd een programma wil maken op een betere manier vind ik ook dat je mensen met een hogere bmi toe moet laten. Nu zeggen ze in feite dat die niet te redden zijn. En ze hebben t alsnog over 40 kilo afvallen. Als iemand met een hogere bmi die 40 kilo afvalt is dat ook al enorme gezondheidswinst, maar dat levert minder spectaculaire voor en na beelden op. Snap dat ze misschien iets meer relatable mensen willen, waar een grotere groep zichzelf misschien in herkent. Maar net als dat filmpje hierboven gelinkt, slaat t natuurlijk nergens op.

Vreselijke programma’s
Vroeger keek ik er anders tegen aan maar zie nog weleens fragmenten op facebook voorbij komen van the biggest loser ofzo?
Walgelijk… echt die mensen krijgen amper wat te eten en moeten sporten alsof hun leven er vanaf hangt.
En als je niet genoeg afvalt moet je naar huis.

2 likes

Heb een hele fijne bikini van MS Mode gekocht. Broekje is high waisted en zit heel mooi. Topje valt heel ruim dus heb ik een maat kleiner moeten nemen (44 ipv 46). Gaat tot maat 54 en volgens mij hebben ze ook nog andere printjes.

18 likes

Zijn er hier ook dames die voor sport zwemmen en een goed semi-Sportbadpak hebben? In alles zie ik er uit Obelix door gebrek aan corrigerendheid

1 like

Ik vind de badpakken van bonprix heel fijn.

Edit de corrigerende zijn dat

Beetje raar misschien, maar ik zou wel eens willen shoppen met iemand die ook dik is. Heeft iemand hier daar toevallig zin in?

Waar woon je?

Bij Eindhoven maar ik wil best een stukje rijden!

Ik woon in tilburg (nu even in amsterdam) maar je mag dit najaar zeker een keer met mij en mn vriendinnen heen.
Wij dragen 42/44/46

2 likes

Leuk, dat wil ik wel!

Toevallig nog iemand in de nabije toekomst? :blush:

1 like

Hebben jullie tips voor zwarte panty’s in 15/20 den?
Ik koop altijd de grootste maat, maar na 2 dagen scheuren ze bij m’n kont:( Heb van hetzelfde merk ook 35 den en die blijven wel lang goed.
Ik ben 178 en heb maat 42, weet niet of ik dan helemaal bij plussize terecht kan, maar bij de “reguliere” val ik ook weer net buiten de boot.

1 like

Ik hou wel van mensen stijlen haha :blush: ik kom uit gelderland btw

1 like

Heb zelf pantys van ulla popken en ms mode. Vind die beide oke, omdat ze wel wat lang zijn voor mij. Maar zie dat jij een stuk langer bent. Misschien de moeite waard om een keer te proberen. Wil zelf die van snagtights proberen

1 like

Oh leuk, ik pm je later even!

1 like

Heb je zeeman al geprobeerd? Ik had altijd panty’s van de Hema maat die van de zeeman zijn veeeeel minder stug. Ook geen drama met aantrekken, stof is soepel ofzo. En kost geen drol.

2 likes

Oeh dat had ik niet verwacht! Dankje voor de tip. Denk dan altijd goedkoop is duurkoop :sweat_smile:

Ga wel langs de zeeman en ms mode! @Norma jij ook bedankt voor het advies!

2 likes

@Marsepein ik heb 1 panty van snagtights en vind die heel erg fijn! Ik ben zelf 1,70 en draag maat 48 in broeken en in die panty heb ik nog zoooo veel ruimte in lengte maar ook dat het niet strak zit rond je buik.

2 likes

Ik wil deze shorts graag aanraden voor meiden met dikkere bovenbenen/billen/heupen.

7 likes

Heeft iemand een tip voor ee mom jeans voor stevige bovenbenen en een smalle taille maat 48?

Sinds de keizersnede kan ik m’n broeken niet meer aan.

1 like

Volgens mij is Everlane hier eens voorbij gekomen, zelf nog niet geprobeerd ivm retourkosten bij retoursturen vgm. En tja… bij broeken kopen ga ik er nooit vanuit dat het in 1 keer past. Heb zelf ook het probleem van relatief slanke taille stevige bovenbenen.

1 like