Dames met een maatje meer

Ik heb (mom) jeans van ms mode en c&a. Specifieke model zie ik niet meer maar daar slaag ik meestal wel, ik heb ook stevige boven benen en smalle taille

2 likes

Check ook nog even de curvy section van Esprit. En Violeta, maar omdat die gaan integreren met de gewone Mango, is daar momenteel weinig voorraad. De Ely is een heel fijn model.

1 like

Hij is mommiger dan dat ie lijkt.

2 likes

Ik ben op zoek naar een beige t-shirtbh voor onder witte shirts etc.
Ik heb er nu een van Hunkemöller in maat 75F maar deze zit niet echt lekker meer (beugel prikt) en de band heeft kant. Ik zoek echt een gladde stevige bh. Waar kan ik het beste zoeken?

1 like

Monki heeft spijkerbroeken tot maat 40 - niet allemaal en alleen online. Broekmaat 50 is dat. En ik heb twee momjeans daarvan en ze zijn echt fijn.

4 likes

Misschien de primadonna Satin of every women van hetzelfde merk? Wel stuk duurder van hunkemöller maar bij mij zitten ze heel goed.
(Ik heb de niet-voorgevormde en ik heb nog geen andere gladde niet voorgevormde bh kunnen vinden.

Heb je wel eens bij Uniqlo gekeken? Mij past het niet, maar ik heb hier op het forum meerdere enthousiaste reacties gelezen.

Ik vind hier de livera echt een hele fijne winkel met goed advies, maar dit verschilt per filiaal.

Ik heb er van Lisca die heel fijn en goed zitten, is volgens mij een eigen merk van hun.

Ik ben op zoek naar een baggy spijkerbroek, jaren 90 stijl.
Op straat zie ik ze overal maar ben ze nog niet in de winkel tegengekomen :frowning:
Heeft iemand ze ergens gespot? Ik heb een maat 46.

1 like

Ik kijk net naar aanleiding van de tip van @MevrWillem hierboven bij de Monki en daar hebben ze dat model!

2 likes

Ik heb maat 46 en sinds kort de Monki Kaori. Gaat zoals hierboven gezegd tot broekmaat 50. Kan wel aanraden om de kleinste maat die dicht gaat te nemen. Hij loopt namelijk behoorlijk uit. De pijpen zijn nu ook iets wijder dan op de foto, toen had ik hem net.

-weg-

8 likes

Staat je goed zeg!

1 like

Dankje! Ben in tijden niet zo blij geweest met een broek

1 like

Ik weet niet of je wil online shoppen maar Asos heeft dit wel!

—-

Voor als mensen nog op zoek zijn naar een fijne, zachte culotte; ik ben groot fan van deze van de Monki. Het zijn officieel alleen “reguliere” maten, maar ze vallen heel ruim. Ik heb normaal maat XL of 44 qua broeken en heb van deze een M. Dus als je normaal net buiten de maatrange valt van standaard winkels kan dit net goed uitvallen!

https://www.monki.com/en_eur/clothing/trousers-shorts/trousers/product.wide-ribbed-trousers-black.0713919002.html

Ik zag ze niet op Asos :frowning:

1 like

Zoiets? Of is dit niet baggy genoeg :grin:

Deze modellen zijn meer recht, ik zoek eerder iets uitlopends wat over de schoen valt

Nog iets losser dan dit zeg maar :slight_smile:

1 like

Thnx!! Staat je goed :blush:

1 like

Ohja tof! Ik heb er dit voorjaar een besteld die wel aan jaar je omschrijft voldoet maar die is niet meer leverbaar zie ik…

Tijd om iets anders te zoeken dan jeans… Ik ben nu deze aan het overwegen :smirk:

5 likes