Dames met een maatje meer

Doe het!!

Ik denk dat ik de Monki Kaori ook maar ga proberen, maar weet niet goed welke maat ik nodig heb. Ik was vorige week al bij Monki binnengestapt om te passen, maar die maten hadden ze niet in de winkel liggen/hangen. Ik ga denk ik maar een paar maten bestellen en de rest terugsturen.

2 likes

SnagTights! Heb daar tot nu toe alleen maar heel basic zwart en beige vandaan maar passen mijn 46-52 (schommelt nogal) taille uitstekend zitten in maat F. Jij zou dan met jouw maat beter in maat E passen. Normaal maakte ik al ladders in panty’s al als ik er naar keek maar nu? Onverwoestbaar.

2 likes

Ik ben mijn favoriete zwarte blazer/colbertje vergeten in een restaurant in het buitenland :sob: . Ik ben vergeten waar hij vandaan kwam en nu kan ik nu somehow zelf geen leuke meer vinden online. Ik ben op zoek naar een (zwart) stoffen jasje (dus niet te stug/stijf of van die jasjes waar je meteen van gaat zweten). Waar slagen jullie voor nette vesten/jasjes? Iemand tips? :innocent:

Ik heb een fijne beetje jersey-achtige van WE, voelt als een vestje maar ziet er best chic uit.

2 likes

Oh neeeee :frowning: heb je misschien het restaurant zelf al gecontacteerd? Zo eens een shirtje vergeten in een hotel en ze hebben 'm toen nog kosteloos nagestuurd.

Ook een stem voor WE hier of de H&M plusafdeling. Die gaat tegenwoordig tot maat 60.

1 like

Sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar iemand enig idee waar ik broeken kan kopen die niet heel raar oprollen bij het kruis als ik zit? Ik vind het echt zo lelijk en het weerhoud me er echt van om kortere shirtjes te dragen. Ik draag overigens maat 44.

Hebben jullie ook dat de broeken te strak zitten bij je knieën en dan bij je kruis afzakken? Dan komen je bovenbenen net tegen elkaar en voelt het zo broeierig. Ik weet echt niet goed hoe ik dat op kan lossen. Lijk het bij bijna elke broek te hebben momenteel :grimacing:

Ja ik snap helemaal wat je bedoelt! Heb ik ook echt heel vaak!

Ik heb allemaal jurkjes besteld voor op vakantie (Valencia dus vet warm). Maar nu zit ik me te bedenken dat ik altijd van die schuurplekken krijg van jurkjes dus ik ga deze week nog maar even van die broekjes zoeken denk. Want korte broekjes ipv jurkjes vind ik echt verschrikkelijk bij mezelf.

1 like

Dove stick kopen en smeren aan de binnenkant van je benen. Wereld van verschil.

2 likes

Ohja dat heb ik ook wel eens gehoord. Moet je dat dan 1 keer per dag ‘s ochtends doen? Of doe jij het meerdere keren per dag?

1 like

Om de paar uur, niet dat het nodig is maar voor m’n eigen zekerheid dat ik geen schuurplekken krijg.

Gewoon een stick in je tas en geen opkrullende strakke warme broekjes.

1 like

Daar had ik nog niet eens aan gedacht! Thanks, ga het zeker proberen en ook maar meteen bij de WE en h&m kijken :crossed_fingers:

1 like

thanks voor de tip, ik heb deze ook gekocht en hij zit super fijn!

1 like

Deze tegen de schurende bovenbeenspieren, werkt echt goed en je voelt het gewoon eigenlijk niet zitten. Indien nodig na een paar uur even bijwerken

4 likes

Hoe lang blijft dit zitten op echt hete dagen? Ik ga volgende week op vakantie naar een warm land en mijn snag tights bestelling is vertraagd, dus die broekjes krijg ik niet meer op tijd binnen. :sob:

De werking bij super warm kom ik ook volgende week pas achter, maar ik heb er altijd met blote benen last van, alsof het aan elkaar gaat plakken. Heb gister 4 uur gelopen en toen moest ik het pas bijwerken. Also, het is echt een heeel klein rollertje dus erg makkelijk mee te nemen

3 likes

Wel balen van die snagtights trouwens! Ga zelf zondag en zit nog op een badpak te wachten :weary:

Ik heb van die korte leggings van de zeeman met aan de onderkant een kanten randje. Die zitten tot ongeveer het midden van mijn bovenbenen dus als je een jurkje aanhebt op knielengte zie je die ook niet! Kruipen ook niet dus erg fijn!

1 like

Ik ga dit jaar voor het eerst sinds 10 jaar weer een bikini aantrekken! Vind het wel soort van spannend, maar heb wel echt een fijne gevonden. Wel van Shein dus hopelijk wordt hij niet ineens mega doorschijnend in het water ofso :crossed_fingers:t2::joy:

Samenvatting

Linkje: Casual Vlak Grote maat bikini set criss cross | SHEIN NederlandON_SliderBanner,CN_category,HZ_0,HI_03_1_3itemPicking_00802133SMAod_default_202511~~

80 likes