Staat je hartstikke goed. Moet zeggen ook dat Shein toch best leuke bikini’s heeft, al bestel ik er nooit
Staat je super leuk!
Herken dit, vooral als de taille te hoog is. Andere broeken heb ik dit niet.
Staat je echt zo prachtig.
Megamooi!!!
Heel mooi! Wn shein bikinis zijn top!
Staat je echt fantastisch en ik ga hem meteen ook bestellen!!
Hé dames, ik ben redelijk nieuw hier op FF. Wellicht kunnen jullie me helpen. Ik zoek een zwarte 7/8 sportbroek die niet afzakt bij squatten of hardlopen.
Ik heb maat 42/44 en doe alleen maar miskopen Misschien heeft iemand van jullie de gouden tip voor me?
Ik heb zelf geen 7/8 sportbroeken, maar ik heb een aantal sportleggings van Nike en die zitten altijd top en zakken nooit af. En ik heb ook goede ervaringen met die van MyProtein. Daar heb ik de Curve leggings van, die zijn er alleen helaas niet in 7/8 zag ik op de website.
En ik heb verder zelf alleen maar slechte ervaringen met die van de Primark en H&M (alleen maar afzakken idd) tot nu toe dus die probeer ik ook niet meer.
Ik heb laatst sportleggings bij de Hema gekocht en ben fan. Heb dezelfde maat als jij en ze zakken niet af vanwege de veters in de taille. Er zit ook een zak in waar je mobiel in past, vind ik persoonlijk heel handig. Ze zijn er volgens mij in zwart en groen.
Ik heb er eentje van Nike, maar die zakt ook af. Wellicht een maatje te klein
Ik ga eens kijken naar die van Myprotein, tnx!
Oeh dat is nog een keer te proberen, tnx!
Lululemon en dan de align (heel hoog en geen koordje) of fast and free (ietsie minder hoog, wel koordje)
Oeh die zijn heel mooi! Moet wel even slikken van de prijs.
Ja :’). Ik draag overigens van Nike XL ofzo en in gewone broeken 48 ong en in die lululemon 10. Maar ik houd van een hele strakke legging! Maar retourneren etc. gaat ook altijd vet snel en met terugbetalen ook!
Bij lululemon loont het echt om de ‘we made too much’ collectie in de gaten te houden! Dat is een soort ongoing sale die continu aangevult wordt, dan zijn ze nog niet goedkoop maar wel iets beter te doen.
Nee. Dr is altijd wel een oplossing. Zijn er alleen maar krakkemikkige tuinstoelen dan pak ik wel een stoel van binnen.
Zijn er op een terras alleen maar stoelen waar ik niet in pas dan ga ik naar een ander terras.
Ja ik heb er wel last van, ik ben weer groter geworden en zwaarder (4 magere jaren 4 volle jaren cyclus). Maar 44/46 dus niet heel erg groot (ben ook 1.80), maar ik hou van actieve dingen doen en dan ben ik bv te zwaar voor een klimpark of te zwaar om te blokarten (beide Max 110kg) of ik ben bang dat ik niet in de Efteling karretjes pas (pas ik wel). En dat vind ik wel erg jammer. En ook voel ik me er soms niet prettig bij dat overtollig vet en dat maakt dat ik niet lekker in m’n vel zit soms en dat zorgt er weer voor dat ik gereserveerd ben
Dit herken ik wel. Zelfde maat en kwam bij de opticien en zag een stoel met leuningen en dacht omg. Maar ging gelukkig prima. Maar dat soort dingen zijn wel altijd kut.
Laatst ook bij een vriendin thuis had eetkamer stoelen met van die dunne uitlopende pootjes, zat niet heel relaxt
Eigenlijk ook wel gek hoe makkelijk we vergeten dat een hele hoop dingen die we als normaal achten zijn helemaal niet inclusief zijn. Zijn er meer dingen waar je tegenaan loopt als ik vragen mag?
Ging dit weekend door een bed heen op vakantie, opzich niet stuk, en waarschijnlijk lagen de plankjes al eerder verkeerd want ik zat er alleen maar op. Maar ik zit wel weer meteen; it’s because I’m fat