Dames met een maatje meer

Ik heb maat 42/44 dus de meeste dingen gaan wel prima. Maar ik skip wel altijd terrassen met dit soort bankjes. Die dingen vind ik zo eng en instabiel.

Oh en ik was altijd heel bang dat ik door m’n vriend z’n oude bed zou zakken. Hij had een hele oude lattenbodem en er viel zo’n lat uit de allereerste keer dat ik er op ging zitten. Schaamde me dood toen. Maar achteraf besef ik wel dat ik daar niks aan kon doen want dat ding brak niet, hij lag al los. En dat bed kraakte altijd, maakte niet uit wie er op ging zitten/liggen.

4 likes

Bedankt voor je reactie. Vind het wel verdrietig dat het je beperkt in het echte dagelijkse leven en wat ik zelf dan ook jammer vind is dat het probleem dan bij jou wordt gelegd want jij bent zwaar. Maar je kunt er niets aan doen, je bestaat gewoon en wil een leuk leven leiden, gewicht en omvang zou daar los van moeten staan

1 like

Ik heb maat 50 en ik hou van shein haha. Ik moet wel zeggen dat ik enorm filter. Topjes enzo filter ik op katoen en alles. En ik lees alle reviews goed. Ik koop er dus de 3xl en qua topjes enzo valt dat goed. Ik heb alleen nog maar topjes en zwemkleding gekocht en dat zit allemaal perfect.

3 likes

Ik heb ong maat 46 (sorry, weet niet of je hier wat aan hebt dus) maar ik ben altijd te bang dat dingen strak zitten dus ik koop veel in de grootste maat en dat is voor mij echt heel oversized, ik weet zeker dat dat past met jouw maten. En anders eens op tiktok kijken met #sheincurve

1 like

Waarom is het godskolere zo moeilijk om een bikintop te vinden?! Ik heb 95 F ofzo nodig, maar de shit die ik vind heeft een slechte pasvorm (ook dure zooi) of valt gewoon niet lekker. Ik wil gewoon een BH bikini top die leuk is. Anders moet ik mezelf uithongeren de komende 4 weken… Dan pas ik wel weer een bikini van volgend jaar 🥲

Ohja en Primadonna vind ik eigenlijk te duur maar misschien moet ik het maar doen…

1 like

Superbra!!!

1 like

Online vrijwel geen aanbod in mijn maat. Op de gok daar wel 1 gekocht en die past gelukkig. Maar woon mijlenver van de winkels af helaas…

Huh ik kijk nu en nu zie ik er veel meer? Vorige keer had ik er 2 in 90F om uit te kiezen van Fantasie :’).

Edit: 2 besteld, in de hoop dat ze passen!

Als er trouwens meiden zijn die een keer willen afspreken voor shoppen of gewoon koffie. I’m in en @Verslapen en @M0nan vinden dat ook altijd leuk :slight_smile:

2 likes

Jaaaaaaaaa leuk

Open deur maar heb je bij ms mode gekeken?

1 like

Is dit misschien iets? Gaat tot maat 46 en heeft ook wat stretch

2 likes

Welk budget? Ik heb zelf een hele mooie kobaltblauwe van French Connection jaren geleden uit de sale bij De Bijenkorf. Deze vind ik zelf ook erg mooi :grin:

1 like

Bedankt voor deze tip! :grin:

Ik heb deze besteld, en nog 2 andere, vergelijkbare modellen (een donkerroze en een olijfgroene), en een zwart badpak. Ik draag normaal maat 48, en heb behoorlijk grote borsten, en met maat 3xl zit alles prima. Ondersteuning is ook prima - ok ik moet er niet mee gaan volleyballen of door de branding rennen, maar voor zonnebaden en zwemmen met de peuter is het helemaal goed!

Ik ben zo blij dat ik eindelijk eens keuze heb qua zwemkleding ipv het standaard afslankende badpak van 50 euro! En die tops zitten zo lekker dat ik ze misschien zelfs tijdelijk als voedingstops ga gebruiken als de kleine er is :sweat_smile:

3 likes

Oh wat superfijn dat ze bij jou ook zo goed zitten! Ik heb nu alleen die zwarte en die is iig al superfijn met zwemmen. Maar denk dat ik die olijfgroene ook nog ga bestellen! Superfijne bikini’s!

2 likes

Ik heb hem ook in het donkerrood binnen en ondanks dat ik het nog steeds oncomfortabel vind, want bikini, ben ik toch blij om een extra bikini mee te kunnen nemen op vakantie volgende week :grin: thanks voor de tip!

1 like

Mango heeft mooie pakken, gaan in de ‘gewone’ ( ja, is ook een kutbenaming) tot maat 46 en er is ook een pluslijn. Kijk ook vooral op de outlet site

https://www.mangooutlet.com/nl/dames/blazers-en-jasjes_c18442537?size=44

1 like

Ik was echt super excited voor de kledinglijn van lotte van eijk maar het is niet mijn stijl :frowning: zo jammer!! Miss bestel ik alsnog een topje om haar te steunen, die kunnen natuurlijk overal wel op

4 likes

Ik ga denk ik toch voor deze top al twijfel ik een beetje welke maat ik nu moet hebben.

Ik vraag me vooral af, dat als het mee rekt, of je dan niet meer doorschijnt.
Vind de top die @Leverworst post eht leukst ook.
maar ik sla over, voel me zelf persoonlijk niet zo chill in zulke tops.

1 like

Ja klopt! Maar raak juist in de war door de beschrijving met de modellen (want ik ben slanker dan een paar daarvan maar mijn borsten zijn weer groter :cry: ) En zou het juist graag zonder BH willen dragen dus dan is wat strakker weer wat beter. Goed ik weet mijn eigen antwoord misschien al wel.

1 like