Jaa precies. Ik filter vaak op allemaal dingen zoals kleur enzo. Het enige nadeel vind ik dat franse vaak leuke dingen hebben maar hun maten kleiner vallen.
Zijn er meiden met een navelpiercing hier?
Alleen het litteken ervan
Iemand tips waar ik niet te duur een tussenjas kan kopen? Had afgelopen jaar een hele fijne (meer een vest dan een jas en lang) van norah maar die hebben dit jaar nietsā¦
H&m, c&a en zara kan ik altijd iets vinden
Ik ben voor jassen dol op Mango!
H&m heeft vaak tussen jassen. Weet niet of miss etam nog bestaat haha maar ik heb daar ooit een gekocht.
Ik heb een hele fijne van River Island maar geen idee wat ze daar nu hebben. Primark heeft vaak ook wel fijne tussenjassen!
Ok ik ga binnenkort weer sporten en heb een goede sportbeha nodig. Hij moet zeker maat H of groter zijn. Wat zijn jullie favoriete merken hiervoor?
Ik heb sportbhās van panache, die gaan volgens mij tot cupmaat H. Ik koop ze meestal bij annadiva (fijn afterpay want gaat altijd ook wel wat retour)
Panache! Ik haal ze bij Superbra altijd, zou daar zeker even langs gaan als je in de buurt van Utrecht of Rotterdam woont. De maten vallen soms wel net wat anders namelijk dus ik zou ze eerst even passen als dat kan en niet direct online bestellen
Bij mij helpt het om mijn Nike legging even met een paar druppels water vochtig te maken als ik hem aanheb! Dan zakt hij niet meer af.
Ik heb ze van Freya, Panache is ook goed, maar past niet bij de vorm van mijn borsten. De moeite waard om ze allebei uit te proberen dus!
Zijn er hier mensen met maat 50 die wel eens vliegen? En pas je nog goed in de vliegtuigstoel?
Mijn vriend heeft een weekendje weggeboekt als verrassing voor mān verjaardag. Ik weet niet waarheen of met welke vliegtuigmaatschappij.Twijfel om hem om meer info te vragen zodat ik contact op kan nemen en mss een 2e stoel te boeken mocht dat nodig zijn⦠of hem laten bellen zodat het een verrassing blijft.
Ik ben best fors als in maat 48. En ik pas nog prima in een vliegtuigstoel en kan de gordel zonder verlengstuk dicht. Ofja het zit kut, maar dat vond ik 30 kg geleden ook al van die kleine stoelen XD. Maar ik denk ook dat het wel aan je bouw ligt en niet per se alleen aan de maat of je echt fijn kunt zitten!
Ik heb niet dezelfde maat, maar mocht je invloed hebben op de stoelkeuze; rij 1 heeft vaak minder brede stoelen omdat het tafeltje aan de zijkant zit ipv voor je. En bij de nieuwere toestellen van Transavia (en ik denk ook van andere maatschappijen die met Boeing vliegen) kan de achterste rij ontiegelijk krap zijn.
Dus niet voor of achterin en ik zou sowieso bij het gangpad gaan zitten als het kan.
Dank voor jullie antwoorden! @11PM @mikselke @lisaanna ik ga toch maar aangeven dat mān vriend even contact op moet nemen met de vliegtuigmaatschappij om het na te vragen. Vind het ook zonde om een tweede stoel te boeken als t niet nodig is.
Echt irritant dat dit weer zoveel stress oplevert. Heb ook nog een rondje zitten googelen en kwam veel nieuwsberichten tegen over vliegtuigmaatschappijen en hun maatregelen voor mensen met obesitas waarin zo ongelofelijk werd gefatshamed, vooral in de reacties. Ben er helemaal verdrietig van.
Hoi maatje 50 hier (brede heupen enzo) en ik pas prima in een vliegtuig stoel. 1x gehad dat ik in t midden moest en dat zat niet lekker maar toen heb ik gerolen met iemand.
Ah dit vind ik echt balen voor je, ik hoop dat als je vriend even heeft kunnen overleggen, je het wat los kan laten. Toen ik maat 50 had (nu alweer groterš ) paste ik goed in de stoel. Het ligt iets aan je bouw, dat wel. Misschien kan de vliegmaatschappij aangeven hoe groot de stoelen zijn zodat je thuis kan testen?
Ik hoop in ieder geval dat je straks gewoon lekker kan genieten van het weekendje weg!