Dames met een maatje meer

Gelukkig!

Daarnaast snap ik dat mensen voorzorgsmaatregelen nemen bij dit soort dingen maar als het een keer toch niet lukt met een stoel/riem/iets anders is het zoals eerder al gezegd echt niet helemaal jouw probleem. Jij maakt gebruik van een dienst waar je voor betaald, het is aan de maatschappij om die dienst ook te kunnen leveren op een normale manier.

Edit: ik ben op dreef. Staat er in je paspoort dat je twee personen bent? Nee, je bent één persoon. En of je nou drie benen, twee hoofden of één arm had, jij hebt net zoveel recht als ieder ander om behandeld te worden als één persoon. Zij moeten rekening houden met diversiteit.

12 likes

Lief, dankjewel!

Ja, ik kan mij er ook soms erg boos over maken dat de samenleving zo weinig inclusief is maar er ondertussen wel maar mee moet dealen.

2 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

Heel veel plezier @Taken

2 likes

Well said! ik ging laatst met een vriendin naar een terras en het eerste wat we dan doen is stoelen checken want in sommige trekken we vacuüm als we willen opstaan/zit je in samengeperst. We lachen er wel om maar eigenlijk is het te sneu voor woorden.

En heeeeel veel plezier @Taken

5 likes

Zandloperfiguur met maat 52 en lange benen hier. De laatste keer dat ik vloog (zomer 2019) en alle keren daarvoor ging dat zonder problemen. Ik vind het wel fijn als ik naast mijn partner kan zitten want dan heb ik minder het gevoel dat ik geen centimeter mag uitsteken.

Edit: ik hoop dat je vooral gewoon een heel fijne en zo zorgeloos mogelijke vakantie hebt!

Edit 2: amen @Vroukje!

1 like

Dankjewel! fijn om jouw ervaring ook te horen.

Jullie berichten stellen me echt gerust en denk dat het wel goed komt. Hooguit een beetje ongemak voor enkele uren. Ik ga nu gewoon genieten van de voorpret en van de verrassing! Dank allemaal :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Vaak heb je ook dat je de armleuning in het midden omhoog kan doen, dus als je dan naast je vriend zit, dan zit je iig meer tegen hem aan dan dat het pijnlijk is tegen een armleuning…
Geeft net even wat meer ruimte :wink:

2 likes

Maat 48 hier en ik pas nog netjes in een stoel met mijn best wel dikke kont en brede heupen.

3 likes

Heel veel plezier @Taken !

2 likes

Een luchtvaartmaatschappij wil gewoon geld verdienen. En denkt helaas alleen maar aan meer stoelen, meer tickets, meer geld. Dus het kan zeker wel makkelijker, alleen hebben ze geen reden om voor die optie te kiezen.

@Totoro Wat goed, waar heb je die handdoeken gevonden?

Ladies, waaaaar zijn momenteel de fijnste panty’s te krijgen? Ik kocht de zeeman ladder resist in de grootste maat (xl) maar zit zo strak en krijg hem niet tot aan m’n kruis opgetrokken (zo hard eraan getrokken dat ie kapot is, oeps). Heb maat 44 en zoek een zwarte doorkijkpanty.

Ik koop ze tegenwoordig ook wel bij de Action! Heb je die al eens gehad? (Ik heb maat 46/48 en ben 183 lang) .

1 like

Snag tights! Goede maatvoering, stevig (doe al maanden met de 2 die ik nu heb, en heb alleen een minuscuul gaatje bij m’n teen), comfortabel, en weinig verpakking!

4 likes

En @Mrsbombastic, ja, Snag Tights! De maten kloppen echt en ze zijn lang genoeg (eerste panty’s waarbij ik het kruis ook zonder moeite tot mijn kruis kan optrekken).

1 like

Might be the only one maar ik ben niet zo tevreden over snag tights (heb ik vgm al eens gezegd haha?)

Ik had een 30 denier en 50 denier, 30 zat snel een ladder in en 50 kreeg heel raar een soort krasjes erin?
De 30 zou mijn fout kunnen zijn natuurlijk met een hoekje van m’n nagel ofzo.
Maar de 50 vind ik echt lelijk geworden, heel dof ook en dus die krasjes.

Heb momenteel van de Hema een curvy panty 20 denier. Is aan de benen heel mooi! Kan nog niks zeggen over hoe lang het zo blijft want nog maar een keer aangehad. Van de maatvoering klopt alleen echt niks.
Mijn broekmaat is denk ik 48 (sorry draag bijna nooit broeken haha) en kledingmaat is XXL, maar heb van die hema curvy panty een kledingmaat 60/62 moeten nemen en nog moest ik moeite doen om hem aan te doen. Dat vind ik wel raar bij een curvy panty, dat ik alsnog 6 maten (!) groter moet nemen en het broekje dan nog best strak zit

3 likes

Ik had laatst hele fijne gekocht bij de Primark!

1 like

Dit probleem heb ik ook altijd bij Hema panty’s. Ik pak altijd de grootste maat uit de reguliere lijn (heb zelf maat 42) en heb altijd moeite ze aan te krijgen, vooral de eerste keer dat ik ze draag is het gewoon bijna niet te doen…

3 likes

Het verschilt van de Hema ook nog eens welk type je hebt. Want sommige panty’s in maat 50/52 passen me prima maar het merendeel past inderdaad echt niet.

1 like

Ulg net een flared legging gekocht maat xl/xxl. Krijg er niet eens een been in. Het is overduidelijk een maatje 40. Echt heel appart dat dat een xxl is…

Ja gek is dat he! Met 60 denier panty’s koop ik ook altijd de gewone lijn, en dan ook in de grootste maat (50/52 is dat vgm) en die past me dan wel weer prima? Zal wel komen omdat ik niet heel lang ben (1,67).

Dus heb kledingmaat 48 en maat 50/52 van de gewone lijn past prima, maar maat 60/62 van de curvy zit strak :joy: zou je ook niet verwachten van een CURVY panty

1 like