Dames met een maatje meer

Ik heb net ook één panty bij Snag Tights besteld, neem aan dat dit gewoon in de brievenbus wordt bezorgd toch?

Ben wel benieuwd naar de kwaliteit!

Kwam bij mij inderdaad gewoon in de brievenbus

1 like

Ah fijn, ben overdag nooit thuis en m’n buren nemen nooit iets aan :sweat_smile:

1 like

Wibra heeft 50% korting op kleding met een roze sticker. Ik kan er soms leuk slagen in een maatje meer!

Koopt iemand weleens (spijker)broeken bij de MS mode? Vallen ze hetzelfde als reguliere winkels zoals C&A of iets ruimer?

1 like

Ik altijd. Ik zou zeggen ongeveer hetzelfde maar mn beste advies is gewoon passen

Met je advies ben ik het helemaal eens, alleen zit er geen MS mode in de buurt. En ik heb een kortingscode die alleen online geldt :sunglasses:

Pff lastig, sowieso niet groter dus je eigen maat of een maat kleiner

1 like

Ik durf het niet helemaal zeker te zeggen, maar volgensmij valt het gewoon als je eigen maat of een heel klein beetje groter. Ik heb normaal 42/44 en ik pas bij MS eigenlijk altijd wel in 42.

1 like

Evt retourneren daar gaat altijd heel makkelijk en snel vind ik ook.

1 like

Ligt bij mij altijd wel aan het model. Maar ze vallen zeker niet kleiner dan normaal. Ik heb altijd mijn eigen maat of eentje kleiner.

1 like

En ik vind de broeken lang. Ik ben zelf 167 en moet toch wel gauw 10vm vanaf halen. Kwaliteit vind ik wel erg goed. Kan altijd lang met de broeken en jeans van ms mode

Ja, ook dat inderdaad. Ik ben 1,77 (maar wel in verhouding kortere benen) en bij mij stroopt t ook altijd op aan de onderkant.

1 like

Heel fijne broeken (vooral de sculpts-broek) maar idd wel erg lang. Daarom draag ik ze alleen in de winter met laarsjes. Met sneakers vind ik het niet zo mooi.

Oh dat is wel zonde, ik ben ook niet erg lang. Ik ga dan toch maar binnenkort naar een winkel om te passen! Thanks voor alle reacties <3

Ik weet niet welke maat je hebt? Maar de jeans van Anytime (via Wehkamp) kan ik ook echt aanraden. Broeken van de ms zijn mij zelfs te lang (1,83)

1 like

Welke merken/specifieke broeken kunnen jullie aanraden bij een maat 44/46 met appelfiguur?

Ik vind broeken kopen zo lastig gewoon… net ook weer heel veel broeken half ongedragen weg gedaan, want ik vind ze soms na een ochtend dragen al niet eens meer lekker zitten.

Meestal kocht ik gewoon de grootste maat bij reguliere merken, maar nu ben ik echt benieuwd of een plussize model niet gewoon beter gesneden is. Ik las wat reviews op Wehkamp bij sommige broeken, maar best veel mensen commenten ook dat veel broeken voor een peerfiguur zijn.

1 like

In de posts boven je gaat het uitgebreid over die van Ms mode!

1 like

Had ik gezien, maar zag niet staan bij welk lichaamstype die goed stonden. Maar miss las ik er overheen.

Heb die winkel wel in de buurt, dus kan sowieso even passen ook :blush:

Zij hebben voor elk lichaamstype een andere broek, in de winkel hangen foto’s van vrouwen met een verschillend figuur met de namen van de broeken erbij

3 likes