Plussize broeken zijn idd anders gemaakt. Meer rondingen enzo. En voor een appel figuur is volgens mij een high waisted broek goed.
Ik had de 311 van Levi’s, super broeken en staan mooi. Nu heb ik de broeken van ms ontdekt en ik leef in die broeken. Laf it, ook qua prijs.
Dit klinkt perfect! Ga er morgen direct langs.
@Soy.peor Meestal draag ik idd high waist, maar heb in de laatste jaren nog maar één keer een perfecte broek gehad (van Esprit) die op alle fronten goed zat. Oke goed om te weten, miss ga ik dan nu wel slagen als die broeken meer toegespitst zijn op vollere vormen.
Veel broeken snijden pijnlijk als je zit of lijken alleen mooi als je staat, lubberen bij je schaamstreek of ook onderaan bij je billen, stof te dun en tekenend, omg zo klaar mee. Iemand nog meer tips voor merken? Als ik toch op zoektocht ben.
Pantalons en broeken van zachte stof leef ik nu in, maargoed heb gewoon niet voldoende en ik mis broeken die ik enigszins mooi vind of waarin ik me echt fijn voel. Haha oke einde rant. Nu al zin om morgen te gaan shoppen
Ik heb ook een appel figuur en vind vaak broeken in mijn buik snijden. Terwijl een grotere maat niet kan, omdat hij dan verder overal veel te groot en wijd is.
Ik heb nu broeken van ms mode die fijn zitten (wel te lange pijpen). Het model heet magic simplicity, maar het gaat vooral om deze stof samenstelling die goed zit ( 55% katoen, 35% lyocell, 8% polyester en 2% elastaan).
Daarnaast heb ik een fijne broek van simply be en van h&m heb ik ook een aantal fijne broeken.
Niet allemaal high waist, ook een paar regular waist.
Die van de MS zitten idd echt bijna altijd fijn, zeker als je appel bent. Heel creatief in modellen zijn ze dan weer niet.
Verder vind ik t ook maar lastig @Twonights. Idd de boord is te strak maar de rest van de maat goed en dat betekent buikpijn aan het eind van de dag. Of de boord is goed maar de rest is te los met als consequentie dat al je vet zich verzameld onder de boord.
Heb zelf ook een paar van de h&m+, beetje stuggere jeans die erg mooi zit
Als ik eindelijk écht een fijne broek zou vinden, zou ik nog best hem willen laten innemen. Zo lang ben ik idd ook niet…
@Snork Ja zo herkenbaar allemaal! En wil ook niet alleen jurken/rokken dragen. Oke h&m ga ik ook heen, best wel zin in!
Wel even kijken of jouw h&m een plus-afdeling heeft (ivm pasvorm), t meeste staat namelijk online
De MS broek met twee knopen bovenaan is echt <3 Perfect fit. En werd zo lief geholpen.
Ik kan echt wel janken om hoe koud ik t nu al heb en vind en dat door die gasprijzen de verwarming ook gewoon lager staat. En blijkbaar vind de wereld dat hele dikke vrouwen geen thermokleding nodig hebben. En t is pas oktober Had ik al gezegd dat ik wel kan janken?
Wat rot zeg! Heb je al iets als een elektrisch dekentje?
Weet trouwens niet welke maat je hebt, maar bij bijvoorbeeld decathlon gaan ze bij sommige thermokleding tot 3xl. Misschien dat je daar iets kan vinden.
Ja die heb ik gelukkig wel. Zat net ook al onder 2 dekentjes maar gewoon bij de afstandsbediening pakken denk ik al . Denk dat ik maar dubbele dingen aan moet.
Bij de pri hadden ze altijd dikkere leggings maar weet niet of ze die nog hebben, en dan moeten ze ze maar net nog in mn maat hebben. Maar hij zit hier niet meer. Weet iemand of ze nog die 2xl hebben? Die pasten altijd prima, maar met andere kleding gaat dat niet lukken.
Heb je Only Carmakoma al geprobeerd? En dan de versie genaamd carstorm en carthunder. Vind deze heeeel fijn!
Wat stom zeg dat, dat niet een grotere maat is. Ik vind die letter maten altijd maar ingewikkeld. Bij elke winkel is dat ook weer anders.
Bij de pri was dat anders. Daar pas ik met gemak de 2xl leggings. Maar die met een printje dan weer niet. Zo irritant. Heb nu een geribde legging en gebreide broek bij h&m besteld. Zag nog wel andere dingen maar hoop op black friday korting.
Waar koop jij wel kleding? Ik pas ook niks bij normale winkels dus kan wel wat inspiratie gebruiken
Volgensmij is Rebels Curvy Fashion nog nooit genoemd hier! Is een plus size winkel in Oisterwijk, maar ze hebben ook een webshop.
Heel leuk om op Instagram te volgen en zijn ook echt hele leuke vrouwen in het echt!
Ik ben van de week goed geslaagd bij Norah! Heb daar twee jurkjes gekocht en ga morgen nog terug om meer te proberen. Het moet natuurlijk wel je stijl zijn haha, het is niet heel spetterend spectaculair maar ik vind simpele jurkjes met bijv. een kraagje of knopenrij het mooist en daar hebben ze nu veel van.
Thanks! Ga ze proberen. Soortgelijke pasvorm als die MS broek?
H&m ook niet? Oke heel veel is niet echt charmant maar t is soms echt wel heel groot. Maar ligt wel aan de items. Broeken zitten nooit goed maar sommige jurkjes zijn weer te groot. Ik zag er nu wel een leuke lange jurk maar die kan ik pas in april aan, en we leven met t motto dan zijn we vast afgevallen dus zonde om nu te kopen.
Haal vaak ook leuke dingen bij zizzi. Vaak met korting