Dames met een maatje meer

Vind hm de laatste tijd groter vallen. Behalve broeken en jeans die zitten idd vaak klote.

1 like

Ik woon hier echt nog wel anderhalf uur vandaan maar ik vind de webshop echt leuk. Ken echt geen winkels waar ze deze merken enzo in het echt verkopen?! Ben ze meteen gaan volgen :hugs:

1 like

Amerikaanse merken (zoals old navy) zijn vaak vrij inclusief en gaan dan ook verder dan maat 50, helaas shipped lang niet alles naar de EU, maar misschien helpt het met filteren

1 like

New look curve heeft soms ook wel leuke dingen. Bij zalando hebben ze daar wel wat van.

3 likes

Heb geen ervaring met die m&s broek met knopen helaas. Ik zou dan wel voor de carstorm versie gaan als je dezelfde high waist wilt hebben, afgaande op de online foto’s. Maar vind hem heel soepel zitten en ook best wel een goede lijn van Only qua fit.

1 like

Vind je het leuk om daar een keer samen heen te gaan?

Of als iemans anders denkt dat wil ik, miss kunnen we een keer met een groepje?

@Whoopdidoo h&m durf ik eigenlijk niet te komen. Triggert me een soort van hahah. Ik slaag meestal zelf bij MS en Monki

3 likes

Ja lijkt me superleuk! Ook met een groepje idd!

3 likes

H&M in de winkel heeft nooit wat ik wil of überhaupt maar bizar klein deel van de collectie. Ik koop eigenlijk ook vrijwel nooit meer kleding in een fysieke winkel…

4 likes

Nee ik ook niet maar ik mis dat echt wel. Lekker passen…

1 like

Misschien ga ik er dinsdag wel even heen vanuit werk :tipping_hand_woman: dan is het maar een paar km. Zag namelijk een leuke winterjas op de site haha

2 likes

Hier ook een liefhebber van de Carstorm broeken van de only. Enige nadeel is dat ze wel slijten tussen de benen, en soms heel rap. Maar ik woon er ook in, draag geen andere broeken. Maar in de aanbieding zijn ze vaak 28 euro, dus een nieuwe aanschaffen qua prijs valt reuze mee.

En wat een toffe webshop! :+1:

2 likes

Ik ben op zoek naar sportkleding maar heb nogal veel eisen :joy:

Ik zoek een shirt met lange mouwen, wijd vallend, maat 44/46 en niet te duur :joy: het is voor fitness. Ik heb zo lang niet gesport en toen ik nog sportte was ik dun. Geen idee waar ik nu terecht kan.

Ik heb heel veel fijne sportshirtjes van Decathlon!

1 like

Nike plus size lijn? Weet dat ze sowieso shirts met korte mouw hebben, lange mouw durf ik niet te zeggen. Die met korte mouw vond ik niet duur. Decathlon vond ik alles kutte pasvorm hebben, in de grootste maat zelfs nog strak…

1 like

Heb deze besteld in 3XL. Nike ga ik even naar kijken! Thanks!

2 likes

Was aan het zoeken op fysieke verkooppunten van bijvoorbeeld Only Carmakoma en Vero Moda Curve, toen kwam ik bij Peet & Cloppenburg uit.
Nu ken ik die hele winkel niet, maar zag dat deze in R’dam zit waar ik volgende week heen ga.
Weet iemand of ze die merken ook fysiek in de winkel verkopen ipv enkel online?

Peek bedoel je? Je kan daar sowieso alles afhalen en daar passen!

Door jullie ben ik nu mn mandje vol aan t gooien bij Zalando met carmakoma items. Er is 20% extra korting op sale items.

3 likes

Ik ben ook zo benieuwd naar carakoma. Wel jammer dat die extra 20% pas vanaf 75€ euro is. Dat is dan wel weer minder. Ben benieuwd hoe hun broeken zijn!

1 like

Goed dat je het zegt, ik had nog sale items in m’n mandje hihaho

1 like