Nadat ik gistermiddag een potje heb zitten janken omdat ik geen één broek van m’n gigantisch H&M-bestelling dicht kreeg, nu net acht broeken van Carmakoma besteld. Hoop echt dat dit wel wat is want anders moet ik binnenkort in m’n blote billen naar kantoor
Heb net voor iets minder dan 500 euro kleren besteld bij Zalando Benieuwd wat er past en leuk is
Geen idee haha er staat Peek & Cloppenburg. Deze site https://www.peek-cloppenburg.nl/.
Ahh afhalen, maar hangt het daar ook gewoon in de winkel? Dus zonder het eerst te hoeven bestellen.
Ik heb t iets beschaafder gehouden dan @mikselke met 115 euro. 3 truijjurken, 2 blousejurken en een shirt. Ik doe niet aan broeken dus dat scheelt wel want dan moet je denk ik meer bestellen wil je wat vinden. Overigens was alles een kleinere maat maar bij de meeste stond dat je een maat kleiner moest, of t is vrij ruimvallend. Hier wil je toch gewoon de hele winter in wonen.
Hahhaa ja jij typte peet
Oh lol hahahah sorry! Ik forum altijd op mijn telefoon en dan heb ik echt veel en snel typefouten.
Vind de broeken van Only Carmakoma echt een aanrader. Heb er inmiddels drie.
Sowieso goed dat Only zoveel keuze ook heeft in leuke plussize kleding.
Mag ik vragen of de broeken ook een beetje qua maat goed vallen. als in, ik koop nu vooral broeken van ASOS (Maar die hebben nu echt al een paar keer verkeerde maten geleverd). Bij MsMode had ik nu ook een maat wat wel overeen komt. Heb er gisteren wat besteld. ben zo benieuwd
Haha shiit, ik wilde deze bestellen maar hij is uitverkocht.
H&m broeken kloppen ook voor geen meter. Zij hrbben een aantal jaar geleden hun maten veranderd en sindsdien is het kut. Ik heb normaal een maat 50 maar daar soms ineens 54…
Aw. Ik weet 100% zeker dat ie niet charmant gaat zijn. Maar als t maar warm is. Kom toch nergens
@Soy.peor Dat verklaart een hoop! Andere items bij h&m zitten vaak goed of ruim maar broeken lukt gewoon nooit.
Haha same ik heb maat 44/46 en van de reguliere lijn pas ik dan de maat 50 niet eens. En van de grote maten pas ik de kleinste maat weer, terwijl dat ook niet klopt… echt kan toch niemand wat mee. Vind dat zo’n fuck you naar je zelfvertrouwen (niet dat die samenhangt met je maat, maar h&m zegt gewoon ‘alles wat je dacht dat waar is doen we niets mee’)
Jaa het is bij mij idd alleen bij dr broeken. De rest zit prima. Wel zonde eigenlijk want ze hebben wel vaak leuke broeken.
Ja ik ben denk ik 13 jaar geleden gestopt met broeken. Aangezien ze altijd zo snel doorslijten bij mn dijen. En sindsdien nooit meer een lekker zittende gevonden.
Ik doe wel aan joggingbroeken en soms van die stretchstof broeken maar dat noem ik niet echt broeken.
En vervolgens heb je m een dag aan en loopt ie uit als een malle…heb een broek 3 maten groter moeten kopen omdat ik er echt niet in kwam en nu zakt ie van mn kont af zonder riem
Ja ik vind ze goed op maat vallen. Heb al best veel kleding stukken gekocht, allemaal online, en niks hoeven retourneren omdat het niet paste of niet mooi zat.
En @ iedereen hierboven: misschien suf maar HEEL fijn dit te horen. Het is maar een cijfer maar voelde me er toch echt ff zo ellendig over. Geen H&M broeken meer: noted.
H&M broeken heb ik inderdaad ook nooit echt fijn gepast. Ik zweer echt bij die van Anytime. Zitten zo fijn. Het lijkt nu wel net alsof ik aandelen heb he? Haha. Was het maar zo’n feest.
Voorheen droeg ik die van Ms, maar die vond ik nooit echt skinny bij mij. Ben ook wel benieuwd naar die van Only trouwens. Zijn die ook een beetje geschikt voor 1.83?
Ik heb een gebreide broek besteld bij h&m en ik weet niet wat ik verwachte maar t ziet er uit als een sjaal. Maar dan een broek. En alsof er nog iemand bij past.
Nou er passen wel 3 mensen bij😂 en komt tot over mn tieten. Hij gaat terug. Thanks h&m ik voel me bijna slank.
Heb je een plaatje of linkje vanuit de de app? Ik kan me zó niks voorstellen bij een gebreide broek haha