Niet meer voor donderdag, maar misschien voor de toekomst:
Ze hebben een zwarte panty 120den in jouw maat.
Niet meer voor donderdag, maar misschien voor de toekomst:
Ze hebben een zwarte panty 120den in jouw maat.
Ik heb net mijn eerste bestelling geplaatst bij Snag! ben heel benieuwd. Ben zelf niet zân fan van pantyâs maar heb wat jurkjes (en ook besteld) die ik graag wil gaan dragen. Ben benieuwd!
Zou de grootste passen ? Kan je die niet versneld laten verzenden
Vind trouwens alsnog kut van grote maten merken dat ze pantys niet groter verkopen. Iedereen weer toch dat je groter nodig hebt dan je eigen broek maat.
En de grootste van ulla popken dan?
Ik ben fan! Ik heb er laatst 2 gekocht om te proberen en al de eerste keer vond ik het zoân verademing. De lengte was goed en het snijdt ook niet in mân buik. Degene die ik nu wil (30 denier zwart) is helaas al heel lang uitverkocht dus daar heb ik nu een reminder voor ingesteld. Hopelijk zijn ze snel weer op voorraad.
Oh sorry ik las verkeerd
Wat voor platte schoenen dragen jullie onder een flared jeans?
Ik zag dat de âbigger blogâ daar een aantal stories over had gedeeld op insta, voor bredere kuiten. Misschien heb je daar iets aan? (Zal ook wel op dr blog staan)
Eigenlijk alle laarzen die ik heb! Van platte Dr Martens tot laarzen met een behoorlijke hak eronder. Ik doe er alleen geen gympen onder, maar dat is in mijn geval meer omdat ik 9/10 keer net iets te klein ben voor de broek en ie dan over de grond gaat slepen.
Ik weet niet of dit topic alleen is bedoeld voor kleding met een grotere maat of ook voor andere âproblemenâ. Ik vroeg mij alleen af hoe jullie vliegen ervaren? Ik kan dat zo snel even niet terug vinden op het forum. Ik heb 2,5 jaar geleden voor het laatst gevlogen en toen had ik al overgewicht en paste ik net op de stoel gelukkig. Nu ben ik 10 kilo zwaarder en ga ik over een kleine maand vliegen. Ben heel bang dat ik niet pas of naar de wc gaan in het vliegtuig voor problemen zorgt. Heeft iemand daar wellicht enige âervaringâ mee? Hoe gaan jullie daar mee om?
Edit: ik lees nu dit topic beter door en lees al meer verhalen erover. Ik ga die even teruglezen. In ieder geval bedankt!
Ik heb ze van het merk Evans. Dat verkopen ze ook op zalando. Je hebt die in grotere maten voor je kuiten enzo
Ik weet niet of dit veel zegt hoor! Maat 48 ziet er bij mij (1.58) wel anders uit dan bij iemand van 1.80. Maar ik was ooit 120 kilo en vloog toen op een budgetairline ook wel okay en anders inderdaad zo een verlengstukje?
Ja volgens mij ook niet maar dit was een oud gewicht die ik benoemde dus geen idee of het zo wel mag? Ik weet anders ook echt miet hoe ik een beeld moet scheppen haha.
Ohja als je het meer rond je heupen draagt is het lastig. Ik ben ook een peer maar voor een dikkie wel smallig ofzo? En mijn buik is wel vrijâŠsquishy (sorry) zonder dat het pijn doet. Misschien scheelt dat ook
En @Westwood dank voor jullie reacties! Ik zit rond maat 48 en vlieg ook met KLM⊠ben wel een beetje zenuwachtig nu. Wel fijn dat ze altijd van die verlengstukken hebben, maar lijkt mij wel heel moeilijk om dat te vragen. Echt belachelijk eigenlijk, lekker op vakantie en dan alleen maar druk hierom maken.
Zit helaas ook in het midden. Mijn vriend zit wel naast mij aan het raam, dus dan kan ik âuitpuilenâ richting hem of van plek wisselen. Alleen wel onhandig als ik zou moeten plassen.
Oo wel goed idee om even te meten hoeveel centimeter ik ben rond de plek waar de riem zou zitten. Wellicht kan mij dat ook wat geruststellen!
Dat klinkt heel fijn! Dank voor je reactie!
Hier maat 50 en 174 cm lang. Ik heb met KLM nooit (en andere luchtvaartmaatschappijen gelukkig ook niet) problemen gehad of een verlengstuk nodig gehad en ik heb een behoorlijk pensje. De hele rij moet toch opstaan als iemand wil plassen dus als jij liever bij het raam zit zou ik me daar ook niet druk over maken. Maak je alsjeblieft geen zorgen. <3 Lees anders deze blogpost (hehe, ben ik niet zelf, kwam het net tegen toen ik KLM beleid tav overgewicht googlede) âdik & vliegen: pas ik wel in de stoel? tips en ervaringen | josine willeâ dik & vliegen: pas ik wel in de stoel? tips en ervaringen | josine wille
Ik paste een aantal jaar geleden met maat 48/50 in alle atracties. Ben niet overal in geweest want ik durf niet over de kop haha.
Ik denk dat mensen daar vaker om vragen dan je denkt, niemand gaat je daar om judgen hoor (als dat je angst is)
Super lieve reactie, dank je wel . Fijn om te horen dat je altijd goed zat en geen verlengstuk nodig hebt gehad. En wat een leuke blog, heb ik echt veel aan! Goed om te lezen dat alles zo goed geregeld wordt en dat de stewardessen discreet zijn.
@Luzarl ik hoop het! Toch onbewust beetje bang dat mensen daar op gaan oordelen. Maar zet mij wel aan het denken want zoveel dikke mensen vliegen en is mij zelf ook nooit opgevallen dat zij eventuele problemen hadden.
Ik weet niet hoe het met anderen zit maar als ik ga vliegen ben ik meer bezig met mijn trolley in zoân kutkastje krijgen en mijn stoel zoeken en settlen, ik let dan helemaaal niet op anderen of ben daar helemaal niet mee bezig. Ik denk dat dit voor een hoop mensen geldt en mensen het niet echt zullen merken als je om zoân stukje vraagt of hebt!