Haha dat is waar! Bedenk mij ook dat regelmatig mensen iets vragen aan een stewardess tijdens het instappen omdat ze iets nodig hebben of iets anders.
Weet wellicht iemand hier hoe lang het ongeveer duurt van verzending bij snag tights tot ontvangen? Het is nu een week geleden verzonden maar ik heb nog niks gehad.
Gaat ook niet erg snel. Ik denk dat je ze nu ongeveer kan verwachten.
Ik weet dat ik ook alleen bevestiging van bestelling had gekregen en verder weinig informatie. Maar kwam wel goed.
Was het voorradig? Bij mij was m’n panty niet en heeft echt langer dan een maand geduurd
Edit: je kunt ze altijd mailen. Ik kreeg een leuke mail terug!
Het is een week geleden verstuurd, dus ik ga er vanuit dat het dan op voorraad was
Grapje, verkeerd gelezen
Heb vorige week ook een bestelling geplaatst voor m’n moeder en die is ook nog niet binnen. Denk dat het ook wat langer kan duren door de drukte bij de post nu.
Waar vinden jullie leuke riemen. Ik vind de look heel leuk maar kan er vaak niet een vinden die om me heen past haha
Riemen zijn zo lastig maar msmode en asos kan ik redelijk slagen!
Ooh heeft ms ook dat wist ik niet. Ik moet daar weer eens een x heen haha.
Op shein pas ik de plussize one size riemen!! Kan die wel opmeten?
Ooh top! Shein me allesjee. Ik ga even kijken of de maten daarbij staan.
Ooo hebben die wel riemen!? Ik kom iedere keer uit bij de normale accessoires! Heb je een linkje misschien?
Ik heb de app niet meer maar ga even kijken of ik het op de site kan vinden
Thank u! Je bent geweldig!
Waar kopen jullie bh’s? Ik zoek iets stevigs met een zachte cup. Ik heb in verhouding niet een hele grote cupmaat maar heb wel een brede omtrek nodig.
Bij bonprix slaag ik altijd.
Toevallig net een mail gehad van zizzi dat ze hun bh maten hebben uitgebreid. Zelf nooit wat van gehad maar je kan altijd even zien
Superbra!! Echt de moeite waard om daar de juiste maat te krijgen. Zitten in Utrecht en Rotterdam
Ik heb ze zaterdag binnen gekregen en heb nu de eerste panty aan en het zit zo lekker!! Al is dit eentje die dus niet volledig is (kom even niet op de naam) dus ik kan hier niet mee naar buiten. maar ik ga sowieso nog de normale halen!