Die rek alle kanten op is fijn hè? Wow ik heb echt nooit geweten dat een panty dragen comfortabel kon zijn😂
Is er behoefte aan beha-verkoop? Ik doe twee superbra beha’s weg want mijn borsten zijn zo slap dat een beha niet meer nodig is…
You do you hoor, ik draag het liefst ook geen beha’s al heb ik dan ook nauwelijks tieten. maar ik snap de logica hier niet van, juist omdat ik nauwelijks boobs heb en ze zijn niet mooi gevormd draag ik beha’s (tegenwoordig wel beugelloos).
ik draag gewoon van die strakke topjes, ik heb geen last van mijn borsten tijdens het bewegen (door de slapheid vooral, er beweegt niks) dus ik zie niet in waarom ik dan een echte bh moet dragen
Ooh zo! Bedankt voor de uitleg, dat snap ik wel ja. Die topjes zitten ook wel lekker. ik draag het alleen zelf niet omdat ik al zo plat ben en dan word ikzelf nog platter en daar raak ik helemaal naar en zelfbewust van.
Zal dan zeker wel schelen in de kosten voor je, volgens mij zijn bhs met grotere cups echt bijna niet te betalen
Ja klopt, de beha’s die ik nu heb waren iets van 90 euro en ik heb ze allebei echt maar enkele keren gedragen, heel erg zonde maar ik pak ze gewoon niet. Terwijl die topjes 12 euro voor 3/4 zijn?
Iemand tips waar je de perfecte zwarte stretch skinny kunt kopen? Heb er nu een van de c&a maar vind deze best snel dun worden aan de binnenkant
Anytime bij Wehkamp?
Zag net een twitter noodkreet van de eigenaresse van superbra. Ze hebben het zwaar en moeten misschien sluiten, daarom nu forse kortingen. Ik dacht: deel het even hier, want ik zou het waaanzinnig zonde vinden als deze zaak verdwijnt.
Oh nee! Ik ga zondag voor het eerst, ben zo benieuwd. Moet ik maar extra veel kopen haha. Hoop dat ze hier doorheen komen.
Simply be van wehkamp ( veel stretch loopt best uit) of zizzi?
Beide bestel ik bij wehkamp.
Maddie heeft echt zulke goede video’s, echt love it. Ik heb ook een semi nude foto gestuurd naar mijn date. Ik heb zoiets van; zwaar uit mijn comfort zone maar ik mag er zijn.
Hij vond het geweldig.
Wat goed dat je dit deelt! Ik moet nog een nieuwe beha dus die ga ik dan zeker bij hen kopen.
Dankjewel dat je het deelt.
Die tweets gingen viral en er zijn echt heel veel mensen die online besteld hebben of een afspraak hebben gemaakt, echt geweldig. Dit helpt zo veel qua omzet en alle positieve reacties doen mij ook echt heel veel goed. Echt een golf van liefde zeg maar
En vandaag kwam RTL4 zelfs om me te interviewen in de winkel hierdoor Als het goed is zit ik in het nieuws van 19.30…
Nou ja en nu ik dus de mic heb: we hebben dus 30% op veel lingerie en 40% op alle swim.
Dat mensen zonder in de winkel geweest te zijn een BH bestellen om te helpen, is trouwens extreem lief, maar ook in de huidige situatie hoop ik heel erg dat als het even kan mensen een brafitting in de winkel kunnen komen doen, dat is echt waar wij onze magic doen (of een videofitting via Zoom, maar die zijn voor ons relatief duur omdat we dan én verzendkosten hebben én evenveel arbeid als bij een gewone fitting)
Ik heb een afspraak gemaakt voor een fitting, heb er superveel zin in!
Heel lief en zoiets kopen helpt ook, maar weet je zeker dat je borsten te klein zijn? Veel mensen die nu cup A of B dragen kunnen bij ons goed slagen!
Wij hebben tegenwoordig ook C!
En van Soak vind ik Pineapple momenteel de lekkerste, maar het is heel persoonlijk natuurlijk
Leuk dat je wilt komen! Tis inderdaad helemaal volgeboekt nu, in Utrecht heb je nog wel vaak kans op plek als je zonder afspraak komt (daar hebben we meer paskamers), maar in Rotterdam momenteel niet.
De Black Friday Week loopt tot en met woensdag a.s. maar ik kan alvast verklappen dat we 'm nog een week gaan verlengen en dat we rond komende woensdag ook nog nieuwe producten gaan toevoegen aan de SALE.
Jaaa, gaat helemaal goedkomen, we hebben ook veel keuze in grote omvangen! Leuk dat je gaat komen