Ik ben Fig fan qua soak
Ik weet niet waarom, maar ik vind āfig fanā een beetje viezig klinken
Hahaha ik heb hier ook gedachten over, even een brainfart
Ik ben wel heel blij dat er tegenwoordig veel meer grote maten kleding beschikbaar is. Traumaās aan de kleding die ik als beginnende puber moest dragen van de Miss Etam en C&A. Totaal niet de kleding die je op die leeftijd wil dragen.
Ik ga even nogmaals Norah promoten haha. Ben zo blij dat ik die winkel ontdekt heb. Ja sommige dingen zijn een beetje Libelle zomerweek gekleurd brillenmontuur achtig, maar ik heb al zo veel fijne items van hen! De bovenstukken zijn mooi lang en veel jurkjes hebben een rechte pasvorm (staat mij het best). Bij veel kledingstukken is het echt of de ontwerper in mijn hoofd zat ofzo haha.
Ze gaan tot 48, meeste dingen vallen ruim.
Ja, ik vind dit ook een hele fijne winkel. Vooral dat alles wat langer valt vind ik heel fijn.
Is er iemand die binnenkort mee wil winkelen bij rebels in oisterwijk naast tilburg? Ik wil 11 december gaan. Is een hele leuke hippe jonge plussizewinkel. 5 min lopen vanaf het treinstation
Ik ben op zoek naar sexy/complimenteuze lingerie. Ik heb een dikke bips/buik maar nauwelijks borsten (een hele bescheiden B cup). Heeft iemand aanraders?
Zij hebben echt leuke dingen . De 11e kan ik niet maar mocht je nog een andere keer gaan lijkt het me leuk!
Zo, ik heb mijn fitting gehad bij superbra en holy shit, ik heb opeens borsten! Het is wel even wennen want ik droeg een totaal andere maat die dus ook heel anders om mijn lichaam zat maar ik merk wel dat het me weer een stukje mooier laat voelen
Mocht er iemand nog twijfelen, een afspraak maken via de website is heel makkelijk en ik werd heel prettig geholpen
@Silica
Ik zat nog te denken, valt het voor jullie misschien te overwegen om wat filmpjes op de website te zetten over hoe je je borsten goed in de bh kan zetten? Diegene die mij hielp had allemaal goede trucjes om dit te doen, maar ik vind het zelf toch best lastig. Er staan enkele filmpjes op YouTube, maar ik zou dit wel een fijne service vinden als toevoeging van wat er al op de website staat.
Als het goed is staat dat op hun website.
Wat fijn om te horen dat we je goed konden helpen
Ja je noemt hier iets dat heel hoog op mijn verlanglijstje staat qua videomateriaal, we geven wel (als het goed is) elke klant een āBHbijsluiterā mee waar het in tekst uitgelegd staat, maar een video is veel duidelijker en makkelijker denk ik.
Aah ik zou ook zo graag eens zoān fitting doen maar ik schaam me zo ontzettend voor hoe lelijk mijn borsten zijn. En ik weet dat de mensen die dit werk doen borsten in alle soorten en maten en vormen zien maar ik ben zo bang dat ik in janken uit zou barsten tijdens zoān sessie haha.
Als je bij een goede lingerie zaak gaat waar vrouwen staan die dit al lang doen en echt hart voor hun baan hebben dan ga je daar juist met een goed gevoel naar buiten.
Ga dus niet naar een livera waar een of ander takke wijf je zuchtend aankijkt als je dr wat vraagt want dan ga je idd jankend naar buiten. Been there done that haha.
Ah dat vind ik supervervelend voor je. Ik denk dat, mocht het je ooit lukken, het juist ook erg kan helpen om te gaan. Het normaliseert je lichaam zo erg, het zijn in feite twee vetbulten op een lichaam. Die zijn er in allerlei varianten, hoe mooi/lelijk/gek kan zoiets zijn en hoe kunnen die twee random bulten nou iets over jou zeggen waar je je voor zou moeten schamen?
Ja jouw ervaring doet me zeker een sprankje hoop geven, dus bedankt voor je review!
Oke rare vraag maar hier moest ik laatst aan denken toen een vrouw vroeg of bepaald ondergoed op de heup zat. En in mijn hoofd zit t dan onder je buik zeg maar en toen dacht ik wie wil dat. Dus zit je onderbroek over je buik of echt eronder zeg maar?
Team eronder, waarom? Het lijkt mij zo niet chill zitten. Maar misschien omdat ik te veel vet heb ofzo.
- Mijn vetjes zitten lekker warm (deels) in t ondergoed
- Free the vetjes ondergoed eronder
0 stemmers
Ik heb de meest niet sexy ondergoed van sloggi tot ongeveer aan mān kin maar heb vaak last van een zere en opgeblazen buik dat het zo fijn is dat het elastiek boven het gedeelte zit wat uitzet. Als ik sexy wil doen ga ik gewoon alvast naakt in bed liggen.
Nou ik heb best een buik dus tenzij ik een hoge oma onderbroek hebt past mijn (hang)buik daar niet in hoor.
Dit inderdaad hahaa⦠het meeste vet zit tussen mijn navel en schaambot. Dus als ergens daar tussen de onderbroek stopt, rolt het gewoon naar beneden. Dus daarom heb ik gewoon wat lager ondergoed, omdat erboven heel hoog zou zijn wat ik ook niet chill vind.
Ik wil alles over mn buik en heupen heen. Anders rolt t zo van mn reet.