Ja same en ik draag ook alleen maar onderbroeken die tot over mn navel komen
Hebben jullie toevallig ook dat als je een jumpsuit aan hebt dat je onderbroek zo naar beneden rolt? Ik haat dat zo, maar heb het echt altijd.
Jaaa! Ik heb speciale onderbroeken daarvoor die heel hoog zitten van de Monki. Als ik dat vergeet, haat ik mijzelf echt.
En @Westwood Ja ik ben net als @Soy.peor t moet gewoon tot minstens mn navel komen anders rolt t van mn reet af. En ja dan is t maar niet sexy maar als t maar gewoon lekker zit. Heb gewoon boxers van de hema al heb ik t idee dat die de laatste jaren iets kleiner zijn geworden, maar ligt ook net aan de partij hoe die mee rekt. Maar daar pas ik met mn ruim maat 56 gewoon in. Ik heb dus ook een paar verkeerde en die rollen dan onder bepaalde kleding gewoon naar beneden.
En eronder lijkt me gewoon echt niet lekker zitten. Het liefst zou ik dat snagtights onderbroeken maakt. Die antischuurbroekjes komen namelijk tot mn tieten.
Oooh dat rollen herken ik zoo erg. Ik had dit heel lang met panties enzo, tot ik die van de HEMA ging dragen, die zijn perfect. Maar UGH rollende broekjes e.d. kunnen mijn hele dag vernaggelen.
Kan ik me ook voorstellen inderdaad. Voel me zelf dan soort van gevangen ofzo haha.
@lisaanna ik draag geen jumpsuits, maar ik heb dat wel bij panty’s in ieder geval vet irritant. Misschien dat dan zo’n hele hoge onderbroek nog een optie is voor me.
Oh ik heb wel vaak sexy hoge onderbroeken. Van die kanten dingen enzo. Maar ook veel comfi shot
Maar degene die hoge onderbroeken dragen: hoe zit dat dan bij de bil? Ik draag nauwsluitende broeken en (dikke) leggings, dus ik vind de randen van ondergoed dan zo lelijk. Daarom draag ik strings (onder de buik)
Geen idee of dit duidelijk is maar ik draag vooral van die hoog uitgesneden taille broekjes. Die zo lopen. Heb er geen dubbele billen in want heb niet veel bil wel veel heup.
Love je tekening haha. Ja ik heb dus wel een massief achterwerk dus bij mij zie je dit soort onderbroeken wel altijd zitten
Ik gebruik even de tekening van @Soy.peor
Ik draag boxers en die vallen dan over m’n kont en heupen, waardoor het randje relatief onzichtbaar onder m’n kont loopt.
Ohja dat is wel een goede, dat kan ik weleens proberen!
Jaa maar ook gewoon onder m’n spijkerbroek.
En soms soms, dan rolt m’n panty af en dan neemt ie m’n onderbroek mee, vooral als ik loop, en dan sta ik dus gewoon in m’n blote kont?!? Echt fu
Welke heb jij? Ik draag boxers van de hema maar die kruipen alsnog regelmatig op.
Bij mij zie je soms wel randjes maar ik heb er zelf nog nooit over nagedacht dat dat niet oke is. Ik vind de randjes van mijn hemdje dan lelijker (als ik een hemdje in mn legging doe)
Heb je de bh’s nog zo ja, welke maat?
MyProtein heeft fijne setjes! Ik vind zelf de curve leggings en bh’s het fijnst! En ze hebben vaak korting dus lekker betaalbaar (en als ze geen actie hebben, zijn er nog superveel influencers met kortingscodes).
Sorry ze hebben al een nieuwe mama!
Dit vind ik een hele leuke woordgrap!
Hier dezelfde ervaring als @anon4775214. Ik heb daar een bh gevonden waardoor ik me zelfs sexy voel. En nu ben ik zo blij dat ik ben gegaan. Gewoon gaan, die fitters zijn zo behulpzaam en als er tranen komen dan is dat maar zo.