Dames met een maatje meer

Ik zie dat ze tot 54 gaan maar vind ze niet heel klein vallen maar ik zweer bij deze: Sloggi Dames 24/7 Cotton Maxi Zwart | Sloggies.nl

Er staat ook een maattabel bij dus je kan meten?

H&M of Evansandodd ofzoiets via zalando.

1 like

Bummer! :cry: sorry

1 like

Ik heb laatst deze besteld van m&s ;
Allesomvattende onderbroek! Ze zitten helemaal prima, zakken niet af maar het is wel een dun stofje, dus het trekt niets glad maar heel comfortabel.

Nu even niet in maat 56 maar deze wel (en anders is er altijd nog de directe m&s site)
Onderbroeken 56

2 likes

H&m?

2 likes

Fleece is een hele warme stof vind ik.trui miss bij zizzi, gaan wel tot je maat. Zou dan bij de sales kijken of er wat bij zit. Of c& a ? Ik zag trouwens op de site van sloggi wel onderbroeken tot maat 56 en ook 58. Miss dat je nog even daar op kan kijken

1 like

Ik moet iets bekennen: ik had heel veel last van mijn heupen en overwoog om er eens naar te laten kijken door een dokter. Nu las ik iets over obesitas en dat je dan een speciaal matras nodig hebt. Nu had ik mijn matras al 9 jaar en een flinke kuil. Sinds ik een nieuw matras heb, heb ik geen last meer van mijn heupen!!!

9 likes

Matrassen zijn vaak geschikt tot een bepaald gewicht per persoon, dus een goede matras is echt heel belangrijk! Heb dat zelf ook gemerkt :upside_down_face:

1 like

Waar hebben jullie dan dat matras gekocht ? Heb zelf een matras van ikea en merk dat nu na een paar jaar. Ook wat klachten krijg, zoals hup- rug pijn na het slapen.

Voor het eerst een panty besteld bij snagtights, ben benieuwd of die beter zit.

Ik heb nu gewoon een stevige van de Ikea. Bewust niet de duurste, zodat ik over een paar jaar een nieuwe kan kopen. In mijn matras van €700 is ook een kuil gekomen en ik zweet ontzettend veel. Dus nu kan ik een keer extra een nieuwe matras kopen.

Oh ja die heb ik ook nu zo’n 5 a 6 jaar denk ik. En merk nu wel dus echt verschil, maar voor die prijs vind ik het niet heel gek. Om dan aankomend jaar een nieuwe te kopen.

1 like

Ook de lattenbodem is belangrijk voor flinker gewicht. Heb een tijd op goede matrassen met kut lattenbodem gelegen en nu goede lattenbodem geschikt voor de forsere mens en zo’n verschil.

Heb een gazella breeze 1 matras in uitvoering Firm en een technoflex 2000 lattenbodem, beide van swiss sense. Die matras is vrijwel altijd 2 halen 1 betalen heb ik het idee. En als je een dubbel breed koopt krijg je het voor 50%z

Edit: zie nu wel dat de maat die ik heb nu 709 kost en 2,5 jaar geleden 459 :speak_no_evil:

2 likes

Ik was gisteren bij de MS en er was een meisje van een jaar op elf, gok ik. Ik was in de paskamer aan het passen en kon meeluisteren wat haar moeder en de verkoopster tegen haar zeiden, over dat de MS ook best wel leuke dingen had voor jongere meisjes en dat er bijna niemand was en niemand op haar lette. Ik voelde echt meteen weer die onzekerheid die ik ook voelde toen ik die leeftijd had, vond het zo sneu voor haar. En om dingen lekker op mezelf te blijven betrekken: vind het toch wel fijn dat ik tegenwoordig echt een stuk minder erom geef hoe dik ik ben en hoe onzeker ik daardoor ben.

17 likes

Ah god arm kind.

Heeft iemand ergens een leuk glittershirt gezien? Maat 56? Normaal heeft h&m wel wat maar die vieren geen kerst dit jaar?

MS heeft verschillende glittershirts. Ook glitterbroeken en jurken. Je moet maar even kijken of het je smaak is.

1 like

Ik heb een paar jaar geleden een mooi glittershirt bij Paprika gekocht, dus misschien waard om daar even te kijken. Ik keek even snel en hun maten gaan volgens mij tot 54 maar mijn ervaring is wel dat het meestal ruim valt. Dus dat zou je even kunnen proberen!

2 likes

Ik weet even niet goed in welk topic dit past. Maar eerder dit jaar heb ik meegedaan aan een photoshoot. De fotograaf in kwestie werkt veel met dikke mensen en is een heel chill tof persoon. Deze shoot was echt voor iedereen in alle soorten en maten. Ik kon mij slecht ontspannen tijdens deze shoot en vond het heel spannend. Nu heb ik de foto’s gekregen en vind mezelf er toch zo lelijk op. Ik hoopte dat ik ze zou zien en zou denken ‘woohooo kijk jou nou jij lekkere dikkerd’ maar in plaats daarvan zit ik de hele avond te janken en ben ik qua zelfacceptatie weer terug naar 0. Echt wat kak.

3 likes

Waar kopen jullie skibroeken? Ik pas de decathlon net niet (maat 46).

2 likes

Asos heeft vaak plussize ski kleding. Ik heb daar zon toffe jas vandaan. (Ps ik ski niet eens)