Dank je wel! Dat klopt volgens mij ook veel beter. Zitten ze verder fijn? (Ik hou van ondergoed dat goed hoog zit en ze lijken me heel comfortabel).
Ja ze zitten prima en hoog, maar ik draag liever de met een kanten bovenrand (naamloos op de website)
Ik vond ze wel kleiner vallen. Ik heb xxl met maat 44/46. Verder vind ik ze heerlijk zitten maar het elastiek scheurt bij mij snel.
Dank voor je antwoord! Ik zal voor de maat even naar de winkel gaan, dan kan ik hopelijk een goede inschatting maken.
Hebben jullie nog andere fijne ondergoed tips (niet per sé van Zeeman)? Ik hou van zwarte onderbroeken die hoog zijn en comfortabel.
Aanradertje van de Action trouwens; daar hebben ze slips voor grote maten die heel hoog vallen, met kant. Nog mooi ook! Ik heb daarvan de XL gekocht en draag die met maat 46/48.
Dan heb ik ook een ondergoed vraag weten jullie een winkel waar ze boxers verkopen? Dus met een kort pijpje, hoog in taille, en echt van katoen. Niet dat ene gladde spul van de HEMA. Daar krijg ik al een schimmel van als ik ernaar kijk.
Ik heb wel hema boxers, die waar “everyday” op de tailleband staat. Die zijn van katoen (en 5% elastan)
Vind dat echt fijn ondergoed, koop ze al jaren. Weet alleen niet of je ze hoog genoeg zou vinden.
Ik wilde nog even zeggen dat ik de Nora besteld heb en dat ik die broek echt suuuuperlekker vind zitten! Aanrader dus! Ik heb ook de Wide Leg (of zo) besteld maar die krijg ik niet eens over mijn kont heen dus dat is geen aanrader.
Deze:
Ik heb de korte versie van de twee lengtes. Ben iets langer dat 1.80 en die valt perfect op mijn schoen.
Thanks! Mooie broek. En goed om te weten van de lengte ook.
Heeft iemand met maatje 48/50 hier zon menstruatie onderbroek? En hoe bevalt die ? Ik lees veel goeie dingen erover maar vroeg me af hoe de onderbroek zit bij grote maten.
Had Vera Camilla daar geen video over?
Msmode heeft de korte legging broekjes weer. Dit weekend ook nog 30% op tweede broek. (y)
Ik ben weer content
Ik zoek een 90s jeans die niet te licht is haha (geen zwarte maar een medium wash blauw). Ik heb er een op h&m gezien mqar ik vertrouw hun maten voor geen meter.
En veel andere winkels hebben alleen saaie skinny jeans…
Ik ga eigenlijk nooit shoppen (bestel alles online), maar ik heb vanmiddag weer een poging gedaan. Nou was dus weer helemaal ruk.
De Cotton Club is blijkbaar ineens veranderd in een winkel waarin ik alles wil hebben qua kledingstijl. Maar niks staat leuk. En ik stond echt nog net niet jankend in die winkel want ik heb zo geen zin om weer de hele zomer met stomme broeken van MS te lopen en telkens dunne vestjes overal overheen te doen. Maar al het vet zit op mijn heupen/billen/buik waardoor bij lange jurken het elastiek echt op een goede plek moet zitten en ik vind korte shirtjes ook gewoon niet mooi bij mezelf.
En aan de ene kant denk ik ‘fack it, ik ga gewoon dragen wat ik wil’, maar tegelijkertijd voel ik me gewoon niet comfortabel als iets niet mooi zit. En ik vind dit soort dingen uit m’n pinterest bord dus heel tof (beetje blijven hangen in het tumblr tijdperk haha) maar het ziet er gewoon niet uit tot ik minstens 15 kilo lichter ben.
Sorry voor mijn shopfrustratie, maar kan het nergens anders kwijt.
Kun je een linkje van die h&m broek delen? Dan kunnen we je misschien beter helpen met wat je zoekt
Ik zoek zulke broeken
Maar dan in deze kleur. Of iets donkerder.
Maar de meeste die ik vind zijn licht. En ik heb al genoeg lichte broeken
Iemand nog tips voor mooie fluwelen flared broeken?
Je hebt gelijk de meeste zijn echt lichter, Levi’s heeft wel een aantal donkere, maar die zijn misschien wat te recht