Al bij Monki gekeken?
Ik heb maat 50 heeft monki die ook. En vallen die net zo debiel als hm broeken
Ja monki heeft tegenwoordig regelmatig wel tot 50.
Qua fit geen idee, ik vind dat sowieso bij alle H&M-ketens per kledingstuk het verschillen.
En maat 40 in jeanssize is dus 50 zo te zien.
Oh top. Maar die zijn voornamelijk online of niet
Ik vrees van wel. Eerlijk gezegd let ik daar niet echt op, tenzij een vriendin met een grotere maat wat zoekt. Ik zag alleen laatst dat de monki online meer maten ging aanbieden.
Het verschilt bij mij zo per broek. Ik heb ânormaalâ maat 46. Maar met hoge Monki broeken heb ik 48/50 nodig. Lager vallende modellen lukt 42 tot 46 weer ik heb niet veel heup maar vooral dikke bovenbenen en buik.
Ah kijk! Daar heb ik helemaal geen zin in haha.
Weet iemand of er ergens in NL ook fysieke winkels zijn met Vero Moda Curve, Only Carmakoma, Mango Violeta, en andere leuke curve lijnen? Online slaag ik altijd beter, omdat er dan veel meer keus is in grotere maten. irl vind ik het altijd zo frustrerend als ze in een leuke winkel maar t/m xl gaan, wetende dat ze online grotere maten hebben.
Zoân winkel met deze merken is een gat in de markt!
Hoor hier wel vaker iets over een winkel in Oisterwijk? Rebels meen ik? Het is voor mij te ver rijden maar lijkt een toffe winkel!
Die site ziet er idd leuk uit! Ik hoop alleen meer op een leuk centrum met meerdere winkels, waar je een middag kan shoppen en met meerdere tassen thuis kan komen. Deze winkel kan ik zeker een keer bezoeken, maar dat is dan meer gericht ofzo? Ik mis het echt om een dagje te shoppen met een vriendin en dan spontaan van alles te passen en te kopen.
Ik mis dat ook zo ontzettend. vind het nog steeds jammer dat Zizzi uit de strat is verdwenen en dat H&M hun plussize er uit heeft gedaan fysiek.
Ja fysiek winkelen voor plus size kleding is echt niet leuk. Eerst had je de h&m, miss etam, m&s waar je wel heen kon maar zelf dat word nu minder.
En ik zou zo graag af willen vallen maar ik heb daar de mindset niet voorâŠ
Nope dikke mensen mogen niet jn de stad komen!
En als winkels al een plussize hoekje achter in de winkel hebben dan zijn het kleren voor omas.
Ik zag laatst iemand die zij dikke mensen hebben meer stijl want die moeten zich leuk kleden met die 3 kleding stukken per seizoen die wel oke zijn
Norah is echt een leuk merk met meerdere winkels, niet te duur en conform Nederlandse maten.
Ben ook fan van Taifun en Améline (jonge lijn van Mayerline) maar (best) iets duurder wel. Mayerline is Belgisch modemerk, geen idee of het in Nederland te vinden is (woon zelf aan de grens met België).
In Veldhoven zit een winkel met Only en Vero Moda plussize, zo goed als naast de MS mode. Is wel een dorp, maar het is best een groot centrum.
Edit: https://modezza.nl dit is het. Beetje een oude look qua logo enz maar ze hebben er echt vaak leuke dingen van dus oa only en vero moda. Ook hele leuke verkoopsters die goed meedenken en eerlijk zeggen of iets goed staat.
Maar dan wel met zoân retro Amerikaanse diner met rolschaatsen. Met milkshakes en burgers
En een chille koffie tent met stoelen waar meer dan een bil in past.
Wanneer is de meet? Iemand hier die nog een business plan moet schrijven? Nieuwste âHappy Shopping Villageâ idee in de maak hier!
Ik heb een super mooie strakke jurk gekocht waar ik heel blij van word. Maar nu was ik laatst uit lunchen en toen viel het mij op dat er best wat mensen naar mij keken.
In eerste instantie dacht ik nog âha ja ik zie er echt lekker uit vandaagâ. Maar later dacht ik wacht veel mensen houden helemaal niet van zelfverzekerde dikkerds in strakke kleding en waren het dan toch blikken van walging. Evengoed dit weekend ook weer in dezelfde jurk staan flaneren.
Ze mogen mijn dikke buik (kont heb ik niet) kussen.
Plus de jurk in kwestie: