Dames met een maatje meer

Nobel King als je echt iets moois zoekt! Zij maakt ze met de hand op maat, volgens mij kunnen alle maten gewoon. Je kunt zelf kiezen wat voor stof je wilt enzo, en ze zijn echt heel chill :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Dank ik ga eens kijken!

Ja er zit een woonwinkel in De Punt, bij Eelde in Groningen, zij verkopen Carmakoma. Een klein rekje, dat wel, maar ik was er laatst en zag het hangen.
Dus het bestaat :slight_smile:

4 likes

Ik kwam ze laatst tegen op tiktok. Herkende ze ook alleen doordat t hier eerder besproken was. Ze laten soms zien hoe hetzelfde kledingstuk op verschillende lijven staat. Dat is wel fijn op zich

3 likes

Zijn er meer mensen die het idee hebben dat het laatste jaar de kleding van MS mode kleiner valt dan eerder?

Broeken niet perse. Maar bij bovenkleding heb ik wel het idee. Ook dat het krimpt Na 1 keer wassen. Al heb ik wel vaak dat een shirt krimpt na het wassne

Vooral dat krimpen van bovenkleding heb ik ook @Snork.
Had laatst een trui gekocht en die was echt een stuk korter geworden. Ligt aan de stof heb ik het idee. Dit was katoen.

1 like

Ja broeken is niet zoveel mee aan de hand (tenzij ze van nepleer zijn). Maar vooral de bovenkant idd, en als ik dan een maat groter bestel zit er vrijwel geen verschil met de vorige maat

Nee heel stom. Moet vaak dus een maat groter wat er dan weer niet is. Heel frustrerend

2 likes

Hebben jullie tips voor blouses met korte mouwen?
Ik draag voor mijn werk graag blouses (niet van die strakke katoenen, maar beetje losvallende blousjes) maar lange mouwen is echt te warm op dagen als vandaag.
Liefst geen viscose, want dat krimpt en moet je strijken, verder maakt stof niet heel veel uit.
Liefst met een v hals achtig iets.

Oh, maat 48 heb ik eigenlijk altijd.

Monki misschien? Zijn wel vaak kort, weet niet of dat een probleem is

2 likes

Oh goeie, ik kijk daar eigenlijk nooit. Die eerste link is wel wat ik zoek, maar dan misschien iets langer.
Ben 1,78 en in verhouding een lang bovenlijf, dus korte tops zijn bij mij vaak té kort.

2 likes

Help! Voor mn nieuwe werk moet ik business casual aan. Als ik dat google zie ik alleen maar overhemden en blousjes. Is dat dan t enige wat echt kan? Vind t voor de opleiding een beetje onzin want dat is 3 weken verspreid over 3 maanden. Maar de camera moet wel aan dus de bovenkant moet wel netjes. En heb maar 1 blazer en die is vrij dik en op zolder wordt t vrij snel warm.
Iemand tips? Heb maat 56. Oh en niet te duur want rijk zijn we nog niet :joy:

2 likes

Leuk jurkje

Zwarte top

Zwarte blouse

Vind dit echt mooi, ook voor buiten werk en niet duur toch?

1 like

Vrienden die er nog werken zitten in joggingpak met net bovenkantje achter hun bureau :grimacing:. Dus gewoon een nette top/shirt/bloesje is voor online echt meer dan prima.

5 likes

Oh die onderste ziet er wel netjes uit en is op voorraad hier in de stad. Ging vanmiddag toch al naar de stad dus kan wel even kijken dan. Helemaal niet aan c&a gedacht.

1 like

Ben benieuwd!

1 like

Wat een topper die winkelmedewerkster dat ze je zo goed kon helpen.
In een vlaag van verstandsverbijstering een keer bij de Zara kleding gaan passen, ik had het idee dat al die medewerkers me zó afkeurend om mijn figuur etc

Wat voor broek heb je uiteindelijk gevonden (zelfde zoektocht)? Zo fijn als ze gewone normale verkoopsters hebben die de struggles begrijpen