Dames met een maatje meer

Serieus?!?! ‘dan zit je wel bij de grote maten’? O sorry dat wil ik niet dan koop ik liever een lelijke broek in een normale maat die past

Aaaa ik word hier zo boos van

En nog een edit omdat het kan: ik ga dit jaar niet op zoek naar een bikini. Die trut van de Livera zit nog teveel in mijn hoofd. ‘nee we hebben niets voor zooooo’n grote omvang’. Thanks he?

6 likes

Heeft iemand hier ervaring met bikini’s van Bonprix? Of als je een ander merk met veel kleur, sportief en hogere broekjes weet, let me know.

Ben ik heel tevreden over! Maat valt zoals normaal en blijft lang mooi ook na zwemmen in chloor en zonnen, service is fijn!

2 likes

Ik heb vorig jaar buiten alle verwachtingen om een bikini bij H&M kunnen scoren, op de gok online besteld want in de winkel doen ze geen (of bijna geen?) plussize meer. Badpakken scoor ik meestal wel bij Bonprix, meestal eigen maat en soms een maatje groter want soms pletten de badpakken mn borsten wel een beetje.

1 like

Ga naar een goeie bh winkel ( bijv superbra of lincherie)
Ik was ook 1x naar de livera gegaan nadat mn bh wat losser zat en toen kreeg ik ook te horen " Weet je zeker dat je bent afgevallen… "
Toen ik dat bij lincherie vertelde werd die vrouw boos haah en ik werd daar toen zo fijn geholpen. Kreeg zelfs korting enzo.

Dus mocht je wat extra willen betalen ga dan naar een goede zaak waar ze niet van die domme vrouwen werken.

12 likes

Ik vind dit soort dingen zooo verdrietig… weet hoe dit soort dingen je kunnen neerhalen. Maar als jij graag dit jaar een bikini wil ga dan asjeblieft op zoek naar een fijne/mooie bikini! Er worden al wat tips gegeven. Persoonlijk is superbra ook mijn favoriete

Wat is een fijne lingeriezaak in het zuiden voor grote maten? Ik ging wel eens in Eindhoven naar Nicky’s lingerie maar ben daar toch niet zo tevreden over…

2 likes

Lincherie zjt in maastricht haha maar weet niet of dat te zuidelijk voor je is.

Kan er altijd een dagje uit van maken natuurlijk haha

2 likes

Ik heb van alles besteld. In kleur. Het is een wonder. Beetje jammer dat ik van een bestelling vandaag maar 1 ding goed pas. Al had ik t niet gehouden als ik t wel had gepast, maar toch.

En hoewel niemand zich lijkt te houden aan de dresscode business casual, wil ik toch nog wel enigszins netjes erbij zitten.

3 likes

Ik vind 1 en 2 sowieso superleuk staan! Denk dat die nummer 3 inderdaad leuker was geweest als die echt diep zwart was geweest inderdaad.

7 likes

Ik vind ze eigenlijk alledrie echt heel erg leuk! Staan je mega goed

6 likes

Ik vind ze ook alle drie leuk! Van welk merk zijn ze?

5 likes

Ik vind 3 leuker dan 1! Ik heb zelf ook een jeans in kleur 1 maar blijft ook eigenlijk altijd in m’n kast liggen vanwege de kleur. Welke broek is het eigenlijk? Staat je goed iig!

5 likes

Naron in Breda!

2 likes

Ze staan je echt mooi. Alleen de zwarte is qua kleur een beetje net niet.

2 likes

zwempakken van C&A zijn ook fijn en stevig met een grotere maat. hoor ik ook van mijn vriendinnen dat ze daar goed zijn geslaagd.
ik heb deze die nu helaas op is: Shape-badpak met plooiingen - gewatteerd | C&A
in 42 maar die valt echt een stuk groter en vooral ook niet te kort. ook mijn borsten cup G passen erin en zien er goed uit.

3 likes

Nou ik heb de broek meteen ook besteld, erg leuk!! 1e idd beetje basic

3 likes

1 like

Hebben ze die in lengtematen?

Edit: zo te zien niet :sob:

1 like