Ik weet ff niet of het in het strak in je zwempak topic of hier y beste past maar ik moet het even kwijt.
Ik ben dus aan het afvallen en ik heb inmiddels een maatje minder maar ik word er zo gek onzeker van haha.
Ik heb jaren lang dezelfde maat gehad en ik had er gewoon een oog voor of iets ging passen of niet.
Maar nu moet ik mezelf dus aanleren om een maat kleiner te pakken of bestellen en heb dan steeds t gevoel van “Soy doe niet zo raar dit is veeel te strak”
En meestal zit het fan wel goed of is t te groot zelfs. Pff kan niet wachten tot ik een standaard maat heb.
Ik herken dit wel een beetje denk ik? Ik ben door medicatie aangekomen toen ik daar mee stopte geleidelijk afgevallen (in 2 jaar). Maar merk dat ik nog steeds altijd voor de zekerheid een maat (of twee) groter koop voor het geval dat .
Waar ik dan vaak in zwem en ook weer van baal.
Heb nu m’n principes een beetje aan de kant gezet en allemaal jurkjes bij Shein gekocht in wat mijn maat zou moeten zijn en vind het gewoon eng haha. Want vooral beetje kleding buiten m’n comfort zone omdat ik mijn saaie stijl zo zat ben. En kan het gewoon niet bij andere webshops vinden wat ik zoek. Goed als het niet past dan post ik ze hier wel.
Jaa ik kan opzich wel naar winkels om te passen maar veel grote maten winkels in nl hebben gewoon niet mijn smaak.
Nou staan er gelukkig wel online maattabellen met hoe groot iets is maar de hele tijd opmeten is ook weer zo wat haha.
Ik heb dat model ook, in mijn ervaring is de broek wel een klein beetje uitgelopen. Ik zat destijds tussen twee maten in, en heb de grotere maat genomen maar die was na een tijdje wel net te wijd in je middel
Neee constant opmeten heb je ook geen zin in! Ik ben echt al jaren niet meer in fysieke winkels geweest omdat ik vaak een beetje in paniek raak
Kwam dit debacle net tegen…overal stond ‘neem maat groter valt erg kort en klein’. En dat doe ik dan ook braaf:
Misschien waren die mensen 20cm langer dan ik maar dit had ik niet zien aankomen was ook met een French tuck niet meer te redden.
@ibnzo @Yzile @Era @crazyplantlady
Thanks voor de lieve woorden !
We appen nog steeds en ik doe heel erg mijn best om te blijven reageren! Ik ben door mijn ADD sowieso niet altijd even goed in reageren, maar ik weet uit het verleden dat ik dit excuus ook gebruik terwijl ik dan eigenlijk gewoon mezelf aan het saboteren ben. Hopelijk zit er snel een date in!
Heeft iemand tips voor een mooie wide leg trouser/broek die echt mooi valt bij de buik?
Ik heb mt 42/44 en onlangs een hele mooie broek gekocht bij & other stories, maar je ziet heel erg mijn buik/fupa van de zijkant en ik ben daar echt onzeker over…
Ik vind het wel mooi om wide leg broeken te combineren met strakkere tops/truitjes zodat de outfit wat meer in balans is. Van de voorkant staat dat wel heel mooi… hoe doen andere meiden met een grotere buik dit?
Ik kan gewoon geen mom jeans vinden die niet ontzettend baggy vallen bij mijn benen. Of ze zitten te strak bij mijn buik, echt vervelend
Is iemand als eens een soortgelijke romper (met name de pasvorm) tegengekomen in een plus maat? Deze site is Amerikaans en Google lens geeft niet echt passende vervangende opties
Wat is een fupa?
Ik ben benieuwd of iemand een goede broek voor je weet! Misschien bestel ik hem dan ook Klinkt wel als een leuke combo
Inderdaad! Maar ik heb besloten mijn broek gewoon te dragen, ook al zie je mijn fupa. Mijn vriend heeft me weten te overtuigen dat niemand daar over nadenkt/dat het niemand boeit…
Houd me wel aanbevolen voor mooie wide leg broeken verder.
Goedzo! En wat fijn dat je vriend zo supportive is
Heeft iemand tips voor fijne onderbroeken? Ik draag maat 48 meestal, soms 46.
Het liefst brazilian model met een hoge taille en 100% katoen. Enkel een randje kant aan de bovenkant kan, maar verder echt niet.
Wat ik nu draag is helemaal ruk namelijk, er zit kant precies bij de bovenkant van je schaamlippen en daar raakt t helemaal geïrriteerd van. Wie verzint het ook om daar kant te doen (en om dat te kopen )
Ohh vooral de Jane ziet er wel chill uit en prima prijs om uit te proberen.
Die andere gaat denk ik oprollen bij mijn buik, aangezien mijn buik mijn dikste punt is.
Die van Tezenis zijn denk ik net aan te krap als ik de size guide bekijk.
@anon3219017 ze zien er wel heel fijn uit inderdaad. Alleen heb ik liever katoen, dan de stof die deze zijn. Maar wellicht wel iets om uit te proberen.
Oh dat is rot, al een wikkeljurk geprobeerd? Die kan je dan dtrakker doen bij je buik.
Ik heb zoveel moeite om een goede t shirt te vinden, die lang genoeg is. Al zoveel moeten terug sturen.
Ook veel t shirts die krimpen in de was en te kort zijn geworden.heel frustrerend
Ik draag deze al zeker 2 jaar. Heb ze in de brazilian maar ook de high brazilian, die komen bijna tot in mijn taille. Enige nadeel vind ik de verzendkosten, maar ze zijn het wel waard. Gaan tot maat 54 dacht ik.
https://www.lindex.com/eu/p/8018089-80-black-3-pack-brazilian-regular-briefs
Zien er wel heel fijn uit inderdaad, alleen dat kant bij je liezen wil ik niet meer. Het lijkt wel sinds ik ouder word mijn huid gevoeliger word.
de Jane is echt TOP en de Linda rolt idd af en gaat dan onder je buikrol zitten. Heel irritant. Maar de Jane
En staat ook nog leuk vind ik.
Ik heb ook gevoelige liezen maar deze beengaten zijn tenminste ook groot genoeg.
Ahh top! Ik ga deze week eens even naar de zeeman op zoek naar Jane haha!
Dat oprollen onder je buikrol is inderdaad mega irritant haha, gaat ook zo zweten als je veel (in elkaar gezakt met mijn top houding) zit.
Die Jane van de Zeeman heb ik ook. Bij twee van de vier die ik had gekocht ging er onder dat kanten randje iets stuk bij de eerste keer aandoen waardoor ik ze weg heb moeten gooien. De andere twee hadden dat totaal niet. Ik weet niet of ik gewoon een slechte batch had of niet. Als ze de eerste keer aandoen overleven zijn ze iig dikke prima.