Slips van de zeeman zijn over t algemeen niet echt geweldig qua kwaliteit. Geen aanrader, de naden laten vrij snel los. Ik heb bij zeeman gewerkt en kreeg echt dagelijks kapotte slips terug.
Kwam even vertellen dat ik voor het eerst in 15 jaar een bikini aan heb geschaft en hij is alsnog veel bedekkend maar ik ben er wel content mee:
Bovenkant
Onderkant
Ik denk dat in van deze lijn ook wel dingen ga kopen.
Sorry dat ik hier zomaar binnen kom walsen, maar ik heb echt even wat tips nodig. Ik ben op zoek naar een mooi pak (pantalon en colbert) en kan nergens echt iets vinden wat past. Ik weet niet goed welke maat ik heb, want van de ene winkel pas ik in 46 en in de andere winkel krijg ik een 50 niet eens dicht. Wat het extra lastig maakt, is dat ik verhouding lange benen heb en dus alles wat ik tot nu toe gepast heb is te kort.
Ben nu al 1.5 week bezig en intussen aardig gefrustreerd en heb net ook een heerlijk potje zitten janken nadat broek nummer zoveel niet past.
Dus nu mijn vraag, welke winkels/webshops kan ik een mooi pak kopen waar zowel mijn heupen, buik en benen in passen?
Zo herkenbaar!
Ik lees even mee.
Msmode idd, die broeken zijn echt lang.
@Norma M&S al geprobeerd en die broeken zijn ook te kort, helaas. M&S is nog wel een laatste troef, want de zoom is dusdanig dat mn moeder de broeken wel wat langer kan maken.
Winkels die ik al geprobeerd heb: Norah, M&S, C&A, Paprika, H&M, Hema, Primark, BonPrix en WE
Ik las laatst oo het forum over pakken Esprit, dat ze daar lengtematen hebben.
Ik heb alleen geen idee tot welke maat Esprit gaat
Marks and Spencer gaat sowieso tot maat 50 als standaard en bij de broeken kun je dan aangeven petite, normal of tall. Ze hebben zeker wel leuke nette broeken maar ik weet niet of ze lang genoeg zijn en ze hebben niet echt pakken zoals je nu veel zit. Je kunt vast wel een zwart pak samenstellen maar dan is het niet echt een setje.
Bij NEXT heb je dit pak: https://www.nextdirect.com/nl/nl/g26102s3/M52025#M52025
Komt in elk geval in veel maten en ook in lang! Misschien staat er nog wel meer op de site maar werd afgeleid door dingen die ik zelf wil kopen haha
Asos tall lijn gaat tot maat 48 vaak
Heeft iemand tips voor leuke kledingwinkels in Utrecht waar ze maat 44/46 verkopen?
Jup daarom trek ik alles er hoog overheen
en over panty of legging vaak een hoge onderbroek.
Heeft iemand misschien tips voor goeie korte sport broekjes? Ik doe een bepaalde dans waar ik mij ook graag leuk bij aankleed. Ik draag meestal jurkjes/rokken en nu het warmer word het liefst zonder panty. Maar mijn ‘gewone’ broekjes rollen op tijdens het dansen waardoor ze hun nut natuurlijk verliezen
Misschien is Promiss iets voor je! Heb daar aantal jaar geleden een pak gekocht.
Lululemon, duur maar kwalitatief top en veel keuze in printjes en maten. Versturen en retourneren/terugbetalen is bij mij altijd supersnel gegaan zonder enige issues
Bij de primark heb je ook vaak wel goede korte sportleggings. Vgm wel allern met de zomer dus misschien kun je er dan een paar inslaan haha
Bij Decathlon! Ik heb daar een keer wat simpele sportbroekjes gekocht en die draag ik in de zomer ook vaak onder een jurk of rok.
Ook niet zuunig?! Maar echt centimeters??
Dit is als ik het goed zie zon 3 a 4 cm kleiner wat dus eigenlijk ongeveer 2 maten kleiner is zelfs.
Nou dan moet er wel echt iets goed mis gaan in de productie om een fout te maken van 2 cm verschil. De enige fout die ik kan bedenken is een verkeerd maat labeltje er aan vast gestikt.