Dames met een maatje meer

:wink:

13 likes

Even een poll voor de meiden hier

Herkennen jullie dat je vaak zelf maar grappen over je gewicht of extra veel eten maakt zodat een ander ze niet maakt?

• Ja heel vaak
  • Ik doe dit niet meer
  • Nee hier herken ik me niet in

0 stemmers

Ik merk dat ik dan het gevoel krijg dat ik mezelf ondermijn ofzo en dat voelt niet fijn. Vroeg me af of dat herkenbaar is?

1 like

Maar mijn overgewicht komt door iets medisch dus ik heb wel echt snel de neiging om zoiets te zeggen van “ik kan er niet veel aan doen hoor en eet echt niet teveel!!” Echt kut.

Ik heb over dat wat jij zegt ook wel eens wat gelezen. Blijkt dat heel veel mensen dat doen. Maar dat is echt niet nodig hoor, net wat je zegt, je ondermijnt jezelf en dat is echt niet nodig :kissing_heart:

1 like

Deed ik altijd wel, maar tegenwoordig doe ik dat niet meer maar ik krijg ook eigenlijk geen opmerkingen (meer). Dus of met het ouder worden doen mensen dat niet meer of het was gewoon een irreële angst toen ter tijd. Als iemand het wel zegt probeer!? ik nu aan te geven dat ze daar niets mee te maken hebben

4 likes

Ik had op de lokale weggeefhoek mooie (maar niet meer mijn stijl of miskopen) plussize jurken aangeboden. En de vrouw die ze kwam ophalen was zelf totaal niet plussize. Ik dacht misschien haalt ze het op voor een dochter ofzo maar ze zei wel van ‘oh ga straks gelijk passen’. En ja, met een riem/whatever kan ze het waarschijnlijk heel leuk maken maar had liever een dik iemand aan de deur gehad. Heel onaardig van mij ik weet het.

11 likes

Ik dacht ook al, ik kan niet in haar portemonnee kijken en misschien vindt ze oversized dingen gewoon tof. Maar, dan nog. Goed ik ga dan ook niet aan de deur zeggen ‘oh nee jij krijgt het niet mee’. Maar vond het wel een beetje jammer.

3 likes

Wat voor broeken dragen jullie graag met dit warme weer? Ik heb vrijwel altijd spijkerbroeken aan omdat ik me daar het meest comfortabel in voel, maar die zijn zo warm. Met dunnere/stoffen broeken ben ik vaak bang dat ze heel erg tekenen of dat je zweetplekken ziet en daar zit ik niet zo op te wachten :sweat_smile:

3 likes

Ik draag ook graag jeans en woon in de zomer in deze broek van de ms mode… de gaten houden het luchtig… :crazy_face: Lol… Heb wel korte broekjes maar die zal ik buiten de deur niet snel aan doen…

3 likes

Ik loop in de mannen korte jogging broeken van de C&a, die zijn wat langer en daar voel ik me fijner in

Herenkleding voor de moderne man | C&A Online Shop deze volgens mij

1 like

Dunne broeken tekenen niet zo hoor. Draag je liever broeken? Anders zou je ook als je je benen niet durft te showen ( HOEZO NIET SHOW THE SEXY LEGS!!) Ook maxi jurken kunnen dragen.

Ik heb even geen fotos van mn luchtige broeken maar van die wijde broeken van katoen of tshirt spul zitten goddelijk.

4 likes

Ik ben altijd team jurk geweest maar ik voel me daar nu om de een of andere reden heel ongemakkelijk in, zelfs in mijn maxi jurken. Dus voor nu liever even broeken.

Heb je tips voor waar ik zou kunnen kijken voor die wijde broeken?

2 likes

Ik heb er een van de monki. Primark heeft ze vgm ook. En ik weet niet of je in de buurt van arnhem woont. Maar daar zijn van die random alles 10.eu winkels. En daar had ik een paar hele leuke gekocht. Verder heeft ms ze vaak ook wel.

1 like

Ik weet niet welke maat je hebt, maar ik kan bij Bristol altijd goed slagen voor culottes. Over de knie, wijd en dus lekker luchtig!

2 likes

Ik heb momenteel een mom jeans van Only Carmakoma aan en heb daar meer broeken van. Vind die mega fijn! Mom jeans met dit weer lekker want broekspijpen kan(/moet) je goed omrollen dus (flink stuk) blote enkeltjes

3 likes

Dankje! Ik ga eens bij Monki en MS Mode kijken. Wilde sowieso binnenkort shopdagje plannen dus mss is Arnhem dan wel een leuke ja, daar ga ik niet zo vaak heen.

@Hippe_kikker daar was ik nou nooit op gekomen, daar ga ik ook eens kijken!

1 like

Zoiets, zachte luchtige culottes! Deze vallen ook erg ruim, ik heb voor broeken normaal maat 44 of W34, en van deze draag ik een M. Ze gaan tot XXL dus dat is nog relatief inclusief (voor een reguliere fast fashion winkel).

2 likes

Ik draag vrijwel alleen maar jumpsuits! Dan hoef ik ook niet meer na te denken over wat er wel of niet op kan. Zijn alleen wel allemaal van vorige jaren dus niet een specifieke tip qua winkels/webshops.

2 likes

Staat je goed zeg! Ik zet hem op m’n wishlist als ik weer bestel bij H&M, dank voor de tip. :heart_eyes:

Ik wil echt weer broeken passen bij de h&m maar ze hebben nergens meer een plussize lijn geloof ik. En aangezien die broeken voorheen zo kut waren ( ik had maat 50 maar moest bij de h&m maar 54 en dan zat die goed op sommige plekken en verder te groot.) Wil ik ze ook niet bestellen.

Maar goed ik ben nu helemaal fan van de asos design jeans.

3 likes

De broeken van de H&M zijn écht kut inderdaad.

Had voor 1300 euro kleding besteld (wehkamp, H&M en zalando) en er was bijna niks leuk :smiling_face_with_tear: