Dames met een maatje meer

Ik heb ook wel eens een bh gedragen onder een badpak, was wel een badpak waar bij dat niet opviel. Misschien dat dit bij jou ook kan.

3 likes

Ik was vrijdag bij de dokter voor een probleem wat chronisch is maar nu heel erg opspeelt en was echt bang dat t enige advies zou zijn dat ik moest afvallen. Ze begon wel over een GLI traject maar was er wel heel lief en begripvol over. En ook meer als overall oplossing om misschien wat lekkerder in mn vel te gaan zitten. Vandaag naar aanleiding daarvan ook naar de fysio en was eigenlijk weer bang voor hetzelfde. Maar ook hij was heel aardig en begripvol. Heeft het woord afvallen niet eens genoemd(huisarts trouwens ook niet letterlijk). Wel dat ik helemaal sterker moet worden en volgens mij vind ie me een leuk projectje. Maar ben allang blij dat t er op lijkt dat ie me kan helpen en niet deed alsof mn overgewicht de schuld van alles is.

15 likes

Het kan wel als je borsten volume hebben. Mijne zijn net boterhamzakjes gevuld met water en als je die dan probeert “op te tapen” bereik je niks tenzij je een hele bh tapet maarja dan kan je weer net zo goed een bh aan doen.

Ik zou het sowieso niet aandoen onder een badpak @Neusklem. Dan kun je beter een ander badpak dragen met ingebouwde cups.

https://www.laredoute.nl/ppdp/prod-324451991.aspx?docid=272322#searchkeyword=9072950&shoppingtool=fastsearch

Ik heb deze en doordat de cups hoog doorlopen onder de oksel en je zelf de bandjes kan strikken kun je hier echt een mooi decolleté in creëren. Op die site heb je meer goede badpakken. En anders heeft c&a ook soms wel wat!

2 likes

Ik wil deze reel namaken maar ik heb geen vrienden :smiling_face_with_tear: en vind het ‘skin and bones’ stukje tekst ook een beetje mweh maar misschien ga ik mezelf straks wel in een bikini hijsen en eens creatief aan de gang.

6 likes

Ik vind het nummer wel echt amazing.
Ik ben heel blij met de ontwikkeling in deze tijd.

9 likes

Heb ik een aantal gave jurkjes gevonden bij een webshop, gaat bijna alles maar tot maat 48 :pensive: En ik vond deze juist zo tof. Ik heb bijna nooit jurkjes (vind nooit de goede enzo), dus ik heb geen idee of een maat kleiner ook kan. Ik ben het volste vanaf mijn borsten tot aan mijn knieeen. Dus ik ben in twijfel of ik ze wil bestellen of dat uberhaupt niet ga doen. Ik ken de merken ook niet (Collectif in elk geval), alleen Roses & Hearts en daar zou een maat kleiner van misschien passen.

2 likes

Welke merken zijn het? Misschien weten wij hoe ze vallen

6 likes

Collectif (3 jurkjes en 1 rokje) en Hearts & Roses, maar van die laatste heb ik zelf al een jurkje en vind dat normaal tot ruim vallen.

4 likes

Heeft iemand tips voor een fijne korte sportbroek? Ik zoek een korte broek, maar wel lang genoeg dat m’n benen niet schuren (dus ongeveer knielengte of iets erboven). Liefst een iets wijder model. Heb zelf geen ervaring met merken als Adidas/Nike/Puma maar ben bang dat die niet echt plussize-friendly zijn?

Die 3 merken die je opnoemt hebben alle 3 een plussize lijn of tenminste adidas gaat tor 50 de andere 2 hoger.

2 likes

Ongevraagde tip maar de anti friction creme van Decathlon is echt een life saver. Ik droeg normaal de hele zomer lange broeken want zelfs wat langere korte broeken deden pijn, maar door die anti friction crĂšme heb ik 3 weken lang op vakantie gewoon in korte broeken kunnen lopen zonder pijn :heart::heart: wil niet meer zonder. Af en toe moet je bijsmeren maar goed dat heb ik er voor over.

10 likes

Ik had het misschien iets duidelijker kunnen omschrijven, sorry. Ik bedoel meer: heeft iemand ervaring met een merk of specifieke tip voor een broekje. Er zijn natuurlijk een boel merken die ook XL of groter hebben, maar de ene XL is de andere niet.

2 likes

Heeft iemand tips voor linnen broeken? Ik heb dikke bovenbenen en ik vind het lastig om iets te vinden wat niet zo knelt en mooi staat

Ik ken Collectif van een paar jaar geleden en mijn ervaring was dat het vrij krap was. Of dat nog zo is durf ik niet met zekerheid te zeggen.

2 likes

Nike en Puma vallen beide best ruim. Als je bv. XL hebt kun je prima een L nemen.
Ik heb een aantal korte sportbroeken van Puma, en dan de meeste van de heren collectie, die zijn vaak net iets langer. Dan neem ik altijd een L voor comfort (zit het lekker ruim) en als ik wil dat het iets mooier/beter aansluit een M. Ik heb overigens xl, maat 44/46.
Al ben ik de afgelopen paar maanden ruim 10kg afgevallen door stress ofzo want ik heb er helemaal niks aan gedaan. Dus nu pas ik niet zoveel meer haha.

1 like

Nou jongens tis wel een uitdaging voor je zelfbeeld om met alleen maar xs’jes op vakantie te zijn als je zelf een xxl bent.
Normaal heb je binnen een groep vriendinnen wel een natuurlijk verloop qua posturen en maten. Dus dan is t verschil veel minder groot. Nu is t xs, xs, xs and me xxl.

Ennn ik heb een van mn favo jurkjes niet mee want iedereen nam alleen maar korte broeken mee dus toen dacht ik, ja wat moet ik dan met 5 jurkjes en nu baaaaal ik

5 likes

Ik vind de linnen jogger van de H&M fijn. Ik draag meestal 46 / 48 aan de onderkant en stevige bovenbenen (maar echt 0 kont) en heb deze in een L. En zitten ook lekker hoog.

3 likes

Even een vraagje over dat anti friction spul. Om de hoeveel tijd smeer je dat op? Ik zweet nogal veel haha ik ben bang dat ik dat eraf zweet. Maar ik aas op een jurkje met een hoge split waaronder een broekje niet mooi staat dus ik wil die creme wel proberen maar eerst meer ervaringen van hier haha.

2 likes

Ik kom net terug uit de VS waar ik dagen met 40+ heb meegemaakt en deed t daar om de 2-3 uur. Eigenlijk zodra ik toch iets van irritatie begon te voelen.
Decathlon heeft 't in een tube en in een stick, ik heb zelf alleen die tube gebruikt maar die stick lijkt me wel handig om in een tasje mee te nemen!

6 likes

Oh 2/3 uur is top! Ik ga hem maar eens bestellen.

1 like