Ik heb de stick en ik gebruik het voor een dagelijks leven 2x per dag bij jurkjes. Bij een wandeling moet ik wat vaker. Zou voor de stick gaan want dat rol je dr als een deo ff tussen en klaar. Het zweet niet weg want het voelt meer als een soort kaarsvet ofzo.
Ben benieuwd, heb m net ook besteld
En dat komt niet in je kleding?
Geen last van gehad nog, omdat het dus echt wel wat droog spul is. Meer een laagje tussen je benen dat de boel zacht ipv stroef maakt. Maar pin me er niet op vast hoor, t blijft een beetje vettig
Ik kan deze jurk aanraden voor warme dagen!
Superfijne stof waar ik niet in zweet en het model valt heerlijk losjes zonder een ‘soepjurk’ te worden.
Ik heb hetzelfde probleem en heb een los hengsel gekocht om eraan te klikken. Misschien ook een idee?
(Ligt natuurlijk wel aan de tas of dat kan)
Ik heb dit tasje en op het laatste gaatje zit deze tas voor mijn kruis, op het laagste punt, als ik de tas crossbody voor me draag. Echt een fijne lengte. Dit bedrijf reageert fijn, dus als je ander model wilt, kun je wellicht overleggen? (maat 46/48)
Ik had er een via Amazon gevonden, maar ze zijn wel op meerdere plekken te vinden! Ik vond het ook echt een uitkomst
Even een ongevraagde tip maar ik gebruik in de zomer lady speed stick voor mijn benen & die hoeft geen eens bijgesmeerd te worden. Maakt niet uit welke je neemt ervan & je kan het ook als deo gebruiken.
Ik vind die bum bag small niet een heel lang hengsel hebben als flink persoon (en heb ook geen lang torso ofzo)
Asos had een tijdje terug wel fanny packs voor grotere maten. Misschien hebben ze ook andere tassen.
Ik vind ‘m ook nog helemaal niet fijn maar ik ben ook echt een ontzettende zweterd…
Ik had vandaag geen zin in mijn broekje dus ik heb die Rexona stick gebruikt die hier geloof ik ook wel popi is. Werkte goed!
Ik wilde ook die stick van jou bestellen dus ben blij dat ik dit eerst geprobeerd heb haha. Hoop dat het bij jou ook helpt
Ah nooo, das jammer! bij mij wordt ie inderdaad niet echt plakkerig maar meer satijnig op den duur zoals een deo of talkpoeder doet. Misschien even lopen kijken wat dat doet?
Dat gevoel had ik ook. Maar ik ging ook gelijk de deur uit. Toen t daarna was ingetrokken ofzo werkte het wel beter.
Josine Wille had laatst een blog over vliegen als je dik bent: dik & vliegen: pas ik wel in de stoel? tips en ervaringen • josine wille
Goede reis!
Ik volg op insta en tiktok Rose klerenzooi en vind het heel leuk om te zien wat voor kleren zij met een maatje meer draagt. Wie kent er nog meer van dit soort accounts? Bij voorkeur een Nederlands account zodat ik leuke items zelf ook kan kopen vervolgens
Hilde van Loenhout vind ik ook leuk on te volgen, ook op Youtube. Verder ben ik ook benieuwd naar andere suggesties hah