Ja zij is leuk! Heb al een aantal keer wat gekocht wat zij ook droeg (zelfde maten). Ik volg qua Nederlanders ook Hilde en Irina Touw. En the biggerblog en hetismarg. Die laatsten zijn misschien wat meer influencers. Misschien kun je kijken welke Rose zelf volgt en daar nog wat inspiratie uit halen?
Ik werk sinds kort bij de MS Mode en wilde even laten weten dat jullie me bij vragen of voor advies altijd mogen taggen. En bekijk de nieuwe studio collectie op de website
Oh leuk! Ik heb dit voorjaar een paar leuke dingen gekocht bij MS die ik al veel gedragen heb. Ga binnenkort weer eens kijken.
Kun je voor een extra lange lijn zorgen?
Ik heb een onmogelijke vraag
Ik zoek een stevige spijkerbroek (skinny) die een beetje liftend werkt en goed aansluit bij het kruis. Al sinds ik me kan heugen krijg ik mijn spijkerbroeken nooit helemaal aansluitend en blijft het kruis altijd een beetje op de overgang bovenbeen naar lies hangen. Wordt er helemaal gek van en het zit gewoon niet lekker. Ik heb overigens maat 44!
Ik vind de broeken van c&a echt top!
Waar koop je deze? Want die zijn toch alleen in het buitenland (ook Duitsland niet) te verkrijgen?
Ik draag vaak de blush mid skinny van Only, heb ook maat 44/46 en draag daar XLx32 van. Zijn best veel verschillende kleuren/wassingen van en verschillende afwerkingen aan de onderkant van de pijpen
Ik bid juist voor een kortere
Inkorten is mogelijk, verlengen niet. Groetjes mevr. Giraffe.
Met de flared broeken van tegenwoordig is dat heel vaak ook niet mogelijk. Ik moet echt naar cropped zoeken. Ik slaag bij fox factor maar die broeken zijn soms 100 euro.
Deze past me toevallig ook goed, maar bij normale mensen is dit natuurlijk een enkelbroek
Soms wel als het een brede zoom is haha. Dan kun je die los maken en er een smallere zoom van maken.
Mijn ervaring is dan vaak dat het een neppe zoom is. Echt goed opletten of je het wel uit kunt leggen
Verdomme wat zijn mensen toch kut soms. Ik werd net voorgelaten door een man die zei: “dames gaan voor, vooral zwangere”. Toen ik hem negeerde vroeg hij of ik een jongetje of meisje kreeg, hij dacht zelf een tweeling. Toen ik zei dat ik niet zwanger was maar gewoon dik begon hij echt een beetje dom te lachen.
Ik kreeg echt het gevoel alsof het niet eens een oprechte vraag was, maar gewoon dat hij even lekker wilde fatshamen. Heb maar gezegd dat het nogal kut is van m dat hij dit soort vragen stelt en toen waren we gelukkig van de roltrap af dus kon ik weglopen. Maar mannnn wat een asshole
Staat je goed!!
Wat goed dat je wat van gezegd hebt!
Weet iemand of de primark nog steeds 2xl verkoopt? T is denk echt 3 jaar geleden dar ik voor het laatst geweest ben en wil morgen misschien heen, maar moet er voor reizen en als die maat niet meer bestaat ga ik voor niks.
Ja.
Oh wat waardeloos. Nu heb ik toch bedacht volgende week pas te gaan omdat er dan slecht weer wordt verwacht. Kan ik er nog even over nadenken.
Yes en de mannen volgens mij nog groter. Daar haal ik altijd mn vesten en truien vandaan.
Bij primark probeer ik wel altijd te passen omdat het niet altijd even lekker valt