Dames met een maatje meer

Mijn ervaring is juist dat er juist vaak veel grote maten hangen! Alsof alle S/M/L al leeggeroofd zijn

2 likes

In tilburg sowieso wel!

3 likes

Heeft iemand van jullie een tip voor goede sportbh’s? Ik vind het heel lastig om sport bh’s in grote maten te vinden, die wel zorgen dat alles goed op z’n plaats blijft.

1 like

Ik vind die van de hema best wel fijn. Ik weet alleen niet of zij die nog hebben. Decatlon heeft ook grote maten volgens mij. En anders kan je even kijken bij superbra.

1 like

Dank je! Draag jij een gewone bh onder die van de hema?

4 likes

Als je echt steun wil zou ik niet gaan voor Hema oid. Dan zou ik kijken naar Panache of andere BH merken die sportBH’s maken. Ik heb 2 hele fijne van Under Armour (hebben ook plussize) en dus paar van Panache. Annadiva heeft best een ruim aanbod aan sportBH’s in veel verschillende maten!

2 likes

Dank je! Dit zijn merken die ik nog niet ken. Ik ga er hier een van proberen. :smile:

2 likes

Nee maar ik moet ook wel zeggen dat ik geen hardloop achtige dingen doe. Meer kracht training.

1 like

Ik heb laatst een fijne gevonden van Primadonna! (heb 75F en doe aan hardlopen)

2 likes

Ik heb een grote cupmaat en ik kan Panache echt aanraden. Die kun je ook als een racerback dragen. Wel goed strak in de omvang nemen, anders is de alles op zijn plek blijven functie snel weg

1 like

Ik zoek een corrigerende string van (grotendeels) katoen. En dan het liefst dat ie tot de bh-rand komt en niet snijdt. Iemand een tip? Of is dit onmogelijk?

2 likes

Iemand ervaring met het ondergoed van snagtighs? :blush:

2 likes

Ik zelf niet, maar vera camilla heeft een video waar ze deze ook bespreekt

2 likes

O wow thanks! :sunglasses:

3 likes

Ik heb de strings van snagtights en ben daar heel tevreden over. Ik heb een E (maat 44-46) en m’n buik past er mooi en fijn in.

1 like

Ik moet een mri en nu ben ik zo bang dat ik niet pas :sob: Maar die arts heeft me toch ook gezien dus zou dat toch moeten weten. Lees dat er ook een iets grotere is voor claustrofobie dus ga maandag wel bellen, maar dan nog. Ik eet nooit meer.

Mijn vader (niet groot wel obees) moet er ook jaarlijks doorheen en hij past er ‘gewoon’ in. Het is niet vreselijk ruim maar volgens mij hoort dat zo. Sterkte! (En echt, niet jezelf gaan haten en dingen denken als zeggen ‘nooit meer eten’, je hebt echt recht op voedsel en daar hoort alles bij.)

5 likes

Ja zou wel moeten kunnen, had t ook al berekend (nadat ik had gegoogled hoe😂). Denk dat ik voor de zekerheid gewoon bel. Vind t wel echt beschamend maar kan niet ff een zooi kilo’s wegtoveren.

1 like

Je bent een mens, met een lijf en je hebt recht op goede zorg! Als het rust geeft vooral even bellen :smiling_face:

Wat @Era zegt!

5 likes

Als iemand een tip heeft voor een goeie leren broek die NIET skinny is en waar je niet zon rot geluidje van hoort als je loopt let me know haha.