Ik heb deze: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1087396001.html
Zit lekker en kraakt niet (volgens mij, anders was het me wel opgevallen denk ik )
Ik heb deze: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1087396001.html
Zit lekker en kraakt niet (volgens mij, anders was het me wel opgevallen denk ik )
oh dit is precies wat ik zoek! Maar zijn die maten hij h&m weer een beetje normaal haha.
Hahahaha nee. Maar van deze broek specifiek: geen idee
Ik heb deze besteld van Mango: Imitatieleren broek - Dames | Mango Nederland
De broek heb ik niet gehouden, want vond lengte bij mijn benen ‘net niet’. Net te lang voor enkelbroek, maar te kort voor volledige lengte. Hij voelde wel lekker aan, maar de pasvorm was gewoon niet goed voor mijn figuur. Maar het maakte in ieder geval geen rotgeluid.
Meh zo irri he. H&m heeft vaak mooie broeken mja de laatste x dat ik daar een broek kocht moest ik 2/3 maten groter nemen.
Herkenbaar, en deze is ook geen stretch, dus het moet ook precies goed zijn…
Hahaha deze valt nog redelijk “normaal” vind ik. Draag al jaren 44 bij H&M (en van andere ketens ook, of XL) en die heb ik van deze ook
Heb hem besteld. Wel een maatje groter omdat het geen stretch is en met broeken heb ik nu een tussenmaat haha. Ben benieuwd. Zag ook dat je nu via hun site monki en &other stories kan bestellen heuj
Klopt! Alleen wordt het wel apart geleverd, dat vind ik wel weer stom, want dan kan ik voor mijn gevoel net zo goed apart bestellen (behalve de verzendkosten dan)
Knit-ted!
Ik vind het er heel echt uitzien maar het is nep
4 december is koopzondag bij Rebels in Oisterwijk (5 min vanaf Tilburg) en ik zou het leuk vinden om met een aantal meiden van hier te gaan winkelen en daarna koffie met taart. @FrozenFlame wil misschien ook mee.
Zijn er mensen die mee willen?
Ik heb al heel veel meiden van hier ontmoet en ben niet eng
Voor mij is t te ver weg vrees ik, maar echt een leuk en goed idee!
Ik wil dit wel, moet even kijken of dat lukt die dag alleen.
Heeft iemand van jullie toevallig broeken van gina tricot en hoe vallen die.
Ik wil de stap naar (fake) leren broek maken, heb er nu een paar aangehad maar ze maken geluid als ik loop (benen die langs elkaar schuren). Hoort dit nou eenmaal bij leren broeken of heb ik steeds de verkeerde gepakt?
Nog tips?
Ik weet niet precies hoe het met leer zit, maar alle broeken maken geluid bij mij.
Bij mij is dat ook soms als ik ze bijvoorbeeld heb uitgewassen. Ik doe dan in de binnenkant van m’n benen/kruis wat vaseline (op de broek aan de buitenkant zeg maar) en dan is het weg.
Soms vind ik mijzelf echt heel lelijk en opeens dacht ik: vind ik mijzelf echt lelijk of kijk ik met de blik van de mensheid naar mezelf en pas ik niet in het heersende schoonheidsideaal. En toen kon ik eindelijk geloven en inzien dat dat mij verdrietig maakt en niet hoe ik eruitzie. Blij met dat besef op de zaterdagochtend.
Zijn er hier mensen die wel eens bij Cider besteld hebben? Ze hebben een hele uitgebreide plus lijn en ik vind de kleding echt heel gaaf. Absoluut niet de standaard dingen die je vaak bij plus size kledinglijnen ziet.
Vroeg me af of het een beetje kwalitatief goede kleding is en of het waard is om er eens te bestellen.
Is ook van het kaliber shein volgens mij. Wel eens influencers gezien die daar kochten, vond ‘t er crappy uitzien