Ik krijg er ook een beetje aliexpres/shein vibes bij maar op youtube staan veel reviews:
https://www.youtube.com/results?search_query=cider+plus+size+haul
Ik krijg er ook een beetje aliexpres/shein vibes bij maar op youtube staan veel reviews:
https://www.youtube.com/results?search_query=cider+plus+size+haul
Haha, dit was ook waardoor ik mân eerste bestelling plaatste. Zoân lichtgroene tuinbroek met geborduurde bloemetjes, haha.
Oohhh maar die zijn gaaf zeg!!
Ik heb de XXL van de Action geprobeerd maar daar kom ik niet in met mân heupen/kont. (Schommel tussen 48/50)
Heb ze wel bij Shein gezien maar ik weet niet hoe ze vallen.
Hier heb je ook niets aan⌠sorry!
Bij Primark hadden ze ook zoiets pas. Moet zeggen dat ik het persoonlijk een beetje gek eruit vond zien maar ze hebben ze daar wel haha mocht die in de buurt zitten
Heeft een van jullie een tip voor een fijne panty (20 den) die in de winkel te koop is? Ik heb snagtights besteld maar die zijn niet op tijd binnen voor een feestje zaterdagâŚ
Pamela Mann maar dan moet je even kijken of via bol of wehkamp het wel op tijd is
Nou helaas gaat de koopzondag van 4 dec niet door omdat het deze week koopzondag is ivm black friday
Wat stom. Hadden ze ook echt niet eerder kunnen bedenken.
Verschrikkelijk dat dit nog steeds gebeurd. Je moet gewoon altijd serieus genomen worden, wat je gewicht ook is.
Had deze besteld en ben fan! Eindelijk panty die fijn zit! Dankjewel!
Wat een rare (onnodige) opmerking van de huisarts. Zeker als je man er niet om vraagt. Als hij nou had gevraagd âwat kan de oorzaaak zijn van de bloeddrukâ dan was het wat anders geweest. Sommige dokters zijn echt horken.
Dump je dokter. Mocht jr echt een x iets hebben kan het je fataal worden omdat die kneus fatfobisch is.
Waar halen jullie goede en fijne ski kleding? Maat 48/50 heb ik nodig. Decathlon al gekeken, maar valt tegen helaas
@roseklerenzooi op Insta tipte laatst C&A voor skikleding tot maat 50:
Of het goed/fijn is durf ik niet te zeggen want ik ski nooit maar wellicht een tipje!
Ja, daar zat ik al te kijken inderdaad. Ben alleen bamg dat het straks niet warm genoeg blijkt te zijn, maar goed ik heb ook 0 verstand ervan. Voor mij de 1e keer haha
Ik heb mijn ski kleding van het merk Luhta (is alleen niet goedkoop). Zij gaan qua damesmaat tot 48 maar ik heb ook weleens een herenmaat gedragen. Luhta koop je oa bij DAKA. Sowieso heb ik ook veel kunnen vinden bij winkels die echt gericht zijn op wintersport.
Met een thermotruitje onder mijn skijas heb ik het nooit koud gehad, je bent wel aan het bewegen he
Oh ik ga daar eens naar kijken dan!
@Pierlala daar heb je gelijk in inderdaad. Ik vind het gewoon wat spannend denk ik haha. Ook omdat ik niet echt snel iets bij kan kopen elders, omdat ze vaak mijn maat niet hebben.
ja snap ik helemaal, meer om een beetje gerust te stellen!