Oh ik ga daar eens naar kijken dan!
@Pierlala daar heb je gelijk in inderdaad. Ik vind het gewoon wat spannend denk ik haha. Ook omdat ik niet echt snel iets bij kan kopen elders, omdat ze vaak mijn maat niet hebben.
Oh ik ga daar eens naar kijken dan!
@Pierlala daar heb je gelijk in inderdaad. Ik vind het gewoon wat spannend denk ik haha. Ook omdat ik niet echt snel iets bij kan kopen elders, omdat ze vaak mijn maat niet hebben.
ja snap ik helemaal, meer om een beetje gerust te stellen!
Heb ff op facebook in een groep gekeken en daar komt bonprix en ulla popken naar voren!
Ik heb een hele fijne dikke ski jas van asos. Ik heb daar toen ook pakken enzo gezien en broeken.
Ulla popken heeft inderdaad flink wat!
@Soy.peor Ja, zat inderdaad ook al op Asos te kijken maar kon weinig vinden. Ze hadden maar iets van 3 jassen en die vond ik matig haha.
Maar ik heb nu wat jassen besteld bij C&A, Zizzi (deze is wel echt te duur dus hoop dat hij lelijk is haha) en Icepeak via Zalando (gaat tm 48).
Bij C&A heb ik ook een skibroek en thermokleding besteld.
Thanks, ga ik daar nog naar opzoek.
Wil je perse zalando? Er zijn ook leuke webshops met alleen maar plussize!
Rebels is mijn favo, daar heb ik het hier wel eens vaker over. Only Carmakoma heeft gewoon een eigen webshop. MS Mode natuurlijk ook!
Ms Mode, Vero Moda Curve, Only Carmakoma, Kaffe Curve, Mango, LolaLiza, Anna Field Curve, Even&Odd Curve.
En ik zie dat River Island Plus en NewLook terug zijn. Daar heb ik ‘vroeger’ ook wel fijne items besteld.
weet iemand hoe de panty’s van asos plus vallen?
Ik koop tegenwoordig alleen nog maar Snag maar was benieuwd of die van asos ook een beetje zo vallen en of ze ook mooi blijven/snel kapot etc.
Die krijg ik helaas niet over mijn kont heen
Ik heb volgende week kerstfeest van werk en ik zoek nog een leuk jurkje. Hebben jullie misschien nog tips? Heb bij H&M, zalando, asos en wehkamp gekeken. Het liefst zwart of een glitter en niet volledig strak, maar wel dat het mn taille showt haha
Zoiets?
Bij MS mode hebben ze momenteel meer van dit soort jurkjes
Ik snurk dus en schaam me daar best wel erg voor. Ik gebruik ook permanent neusspray dus denk dat dat samenhangt. Maar ik vind het echt vervelend als mensen me daarop aanspreken: ik slaap, wat wil je dat ik doe?
Misschien bij de WE?
Herkenbaar! Ik snurk niet persé maar ik adem heel diep met m’n mond open. En ik snap het echt als mensen dat vervelend vinden want niks is vervelender dan slecht slapen en wakker liggen. Maar ik kan er ook niet mega veel aan doen? En het is voor mij ook echt niet leuk om dat continu aan het te moeten horen, zelfs als ik al aangeboden heb om meer te betalen zodat ik dan apart slaap van de rest maar zij dat niet gezellig vinden.
En ik heb wel dingen geprobeerd hoor om het te verminderen, maar niks lijkt ook te werken. Behalve afvallen, maar dat lukt nu eenmaal niet in 1 nacht.
Ja ik heb zelf ook een hekel aan snurken en voor mij is dat op dategebied ook echt een afknapper dus ik vind het zoo kut om er nu ineens achter te komen dat ik ook snurk?? Echt rot
Ohhh, heel herkenbaar dit. Een vriendin van me is met een weekend weg een keer op de bank beneden gaan slapen omdat ik blijkbaar zo irritant ademde. Echt zo kut, want ik voel me dan super bezwaard, maar kan er op dat moment ook echt niks aan doen.
Ik weet niet of het mag, maar ik heb deze jurk nog ongedragen in de kast hangen. Komt overeen met maat 46, maar wel voor een grote boezem. Die ontbreekt bij mij . Wil er ongeveer 15€ voor.
Tot hoe lang komt deze en hoe lang ben jij?