Dames met een maatje meer

Mooi! Als Janhagel hem niet wil wil ik hem wel :blush:

2 likes

Hij is 135 aan de achterkant gemeten :raising_hand_woman:t3:. Ik ben zelf 154 en was voor mij wel een wat langere jurk.

2 likes

Ik ben opzoek naar corrigerend ondergoed in maat 48/50 voor onder een galajurk wat ook lekker zit. Al jaren niet gedragen. Ik kan mij alleen herinneren dat het vervelend zit/ik er altijd buikpijn van kreeg. Is dat inherent aan corrigerend ondergoed of bestaan er ook prettig zittende varianten.

Ga ik morgen even een van mijn favoriete jurken opmeten dan kan ik een inschatting maken. Als een jurk te lang is staat het me meestal niet

2 likes

Laat je het nog even weten? :relaxed:

2 likes

Sorry, was een hectische dag. Is voor mij toch net te lang.

1 like

Als jij m nog wil, hoor ik het graag!

4 likes

Evans. En zoek op wide fit op sites.

2 likes

Clarks heeft ze ook.

Welk matras hebben jullie? En bevalt dat goed? Wij hebben een gemiddeld duur matras met topper van de Ikea, maar er zit na 4 jaar al een flinke kuil in. Mijn vriend en ik zijn beide aan de zware kant, maar ik denk dat we nog niet in de categorie ‘zware mensen’ in matrastesten vallen als ik het zo lees. Mijn vriend wil altijd tegen me aanliggen, dus ons gewicht ligt vooral op één punt. Ik wordt nu elke ochtend wakker met rugpijn, dus er moet wat gebeuren :sweat_smile:

Wij hebben een pocketvering matras van ikea, ik denk dat deze er het meest op lijkt.
Inmiddels al ruim 4 jaar en zit nog niks van een kuil ofzo in. Echt lekker stevig matras. We hebben 2 matrassen van 80 cm breed. En omdat ze zo stevig zijn ontstaat er bij ons ook geen spleet tussen de matrassen (dus je kan gewoon goed tegen elkaar aan liggen, of halverwege liggen zonder dat je half tussen de matrassen belandt).
Echt lekkerste matras dat ik ooit heb gehad :ok_hand:

3 likes

Ik heb dit matras:

en het ligt zo lekker dat ik nergens anders meer echt lekker slaap. Iedere keer als ik thuis kom, en in dit bed ga liggen, ben ik zo gelukkig. Het is stevig, maar zacht, en door de manier van insnijden van de bovenkant kun je heel makkelijk omrollen. De service is geweldig en in Den Haag hebben ze een winkel waar je alle matrassen kan testen.

2 likes

Heeft iemand een tip voor betaalbare sportschoolkleding? Ik heb een flinke hangbuik en zoek een broek die bovenaan stevig is, maar niet te strak.

Only play? Maar dan de plus variant van carmakoma. Die heb ik, met band en stevige stof.

2 likes

Ik heb ook een hangbuik en ik vind zelf de broeken van de H&M of die van Nike pluslijn heel fijn. Die van Nike nog wel boven die van H&M. Wel even wat duurder in aanschaf maar ik doe er best al wel een tijd mee. Blijft goed op z’n plek zitten en zakt niet irritant af. ook geen irritant geschuur tussen de benen/ in het kruis.

3 likes

Ik vind h&m wel fijn!

@Clancy ik dacht dat ik de enige was met geschuur. Is oprecht de reden dat ik al honderd jaar geen spijkerbroek heb gehad. T gaat altijd wel ergens schuren bij langere stukken lopen enzo.

3 likes

Adidas heeft fijne plus sportleggingen met brede band boven. Die vind ik heel chill voor mijn hangbuik haha.

Kan iemand mij geruststellen dat je in Oostenrijk skischoenen kan huren óók voor bredere kuiten? Onlangs heb ik hier bij een borstelbaan schoenen gehuurd en die deden echt gewoon pijn zo strak zaten ze.

Mocht je aanraders hebben voor fijne skischoenen voor brede kuiten zijn ze ook welkom.

2 likes

Mijn ervaring op de piste in frankrijk was in elk geval wel zo dat ze ook schoenen hadden voor brede kuiten. Ik had ook meteen aangegeven dat ik wide fit nodig had, zodat degene die de schoenen ging pakken meteen gericht kon zoeken achter in de voorraad.
Ik weet niet meer welk merk of model het was. Maar het zat echt veel lekkerder dan de schoenen die ik in Nederland op een indoor baan heb aangehad.

1 like

Bedankt voor de adviezen! Ik kreeg (offline) nog een paar keer het Emma matras als tip. Omdat je daar ook 100 dagen op proef hebt, heb ik die eerst maar besteld. Ikea ben ik nu wat huiverig voor, omdat dit matras (ook Ikea dus) echt heel erg inzakt. We zullen zien!

1 like

Emma is echt top!