Dames met een maatje meer

Oh, mooi! Ik heb echt hoge verwachtingen, maar dat is vooral hoop eigenlijk haha

1 like

Ja? Ik las hier juist wat klachten over Emma dacht ik.

4 likes

Oh echt waar? Dat heb ik gemist. Qua levering was het inderdaad wel vervelend, duurde lang en waren wat problemen met de betaling. Maar wij hebben het matras nu al 2,5 jaar en is echt nog prima, ookal zijn wij beiden ook wel zwaar en liggen beiden graag zoveel mogelijk naar het midden. Maar daar merk je niets van!

4 likes

Heeft iemand hier de tip voor leuke laarzen met brede schacht?!

Heb allerlei toffe jurken in mn kast maar die hebben een paar laarzen nodig.

Heb inmiddels 21 paar gepast of besteld maar niks past 🫠

2 likes

dat is tien dagen geleden ook gevraagd, staan tips hierboven

5 likes

Thanks! Laatste wat ik over schoenen had gelezen was over ski-schoenen. Excuus

2 likes

Laatst werd hier Paprika getipt voor laarzen. Heb deze gisteren opgehaald:

Past perfect! nog nooit in een keer zonder moeite een laars dichtgeritst over m’n Hollandse kuiten :raised_hands:

Alleen wipt de neus op, ligt volgens mij ook aan het model. Iemand daar nog tips voor/tegen?

7 likes

Heeft er iemand wellicht ervaring met Plus size menstruatie ondergoed?
Ik wil het heel graag gaan proberen maar ik weet niet of Snuggs ofzo bijv redelijk te doen is met maat 48-50 (Ze hebben wel XL -XXXL maar ik ben even beneiuwd naar ervaringen en/of wat budget achtige opties)

@Clancy ik heb maat 46 (niet echt veel kont) en de XL classic van Snuggs past bij mij goed!

Ik was vorige week best verdrietig met hoe vetfobie als normaal gezien wordt.

Voor de hardloop cursus waarmee ik bezig ben luister je tijdens het hardlopen een podcast die je dan verteld wat te doen. Deze week vertelde er ook een trainer over haar ervaringen etc etc. En het begon al met ā€˜ik was x kg te zwaar’ en daarna ā€˜niemand wilt zwaar en niet fit zijn’ (je kan niet dik en fit zijn!) ā€˜bijna iedereen die bij mij komt trainen doet dit om af te vallen uitzonderingen daargelaten’ en dat nu ineens veel hardlopen niet een reden is om alles maar te eten!

Waar zijn dan de dikke mensen op de website/insta pagina? Als het alleen maar dikke mensen zouden zijn waarom zie ik ze dan niet? Voelde me echt zo kut, ja ik ben dik maar vind mezelf ook (redelijk) fit? Het kan beter en daarom ben ik ook gestart met deze cursus. Op de website stond een versie zonder gepraat en die maar snel opgestart maar bah. Vanmiddag die versie maar direct luisteren om verdere frustratie te voorkomen. Al was hardlopen met evy nog erger, die ging vertellen je hebt nu x aantal calorieƫn verbrandt, er zitten x calorieƫn in een rijstwafel (??OH JAMMIE MN DROOM ETEN) dus reken nu maar uit hoeveel rijstwafels je verbrandt hebt :sob:

Zelfde met de geen taart op werk discussie die erg leefde op mijn werk. Dat de ā€˜gezonde’ (aka dunne mensen) betalen voor de welvaartsziektes en dat ging maar door en door.

Ik ben geen zoetekauw en de ā€˜ben je op dieet?’ of ā€˜goed bezig met gezond eten!’ opmerkingen komen dan ook uit alle hoeken als ik geen taart wil. Meestal kan ik het allemaal goed van mij af laten glijden maar vorige week even wat minder.

14 likes

Ik heb lotties ofzo zitten prima. Wil er nog wat bij bestellen maar misschien van een ander merk ook.

1 like

Ik herken dit heel erg. Vreselijk. Ik sport best regelmatig maar vooral omdat ik me mentaal heel happy door voel maar altijd komt dan de vraag of opmerking oh wat gek dat je dan niet meer afvalt. Bah.

Ik werd vorige week weer eens gevraagd of ik zwanger ben, ben er echt een week van van de leg geweest, waarom snappen mensen nou niet dat je dat NOOIT moet vragen. Zo pijnlijk. Weer helemaal onzeker en down van geworden.

6 likes

Hier een HEMA (wat een rebranded Emma is schijnt) en ik lig er goed op. Teveel gaan uit voor hoe je slaapt qua houding maar omdat ik nogal beweeg in mijn slaap vond ik deze juist goed. Lig er nu al denk ik 5 jaar op naar tevredenheid.

Qua menstruatie ondergoed: volgens mij gaat Modibodi ook tot maat 54 en hebben hele inclusieve modellen en leuke kleurtjes, ook!

1 like

Klinkt goed! Wij liggen nu 2 weken op de emma en so far so good! Slaap wel echt beter nu :blush:

1 like

Primark! Ben er zelf erg tevreden over.

3 likes

Ik vond snuggs kut zitten dus retour gestuurd. Zo’n menstruatieondergoed moet goed zitten. Strak, maar ook niet te. XXL zat mij niet goed maar XXXL zou zeker te los zijn.

Je kunt bestellen en proberen en als het je eerste bestelling is kun je nog retour sturen als het niet goed past. Modibodi doet daar wel heel kut over dus daar zou ik niet bestellen.

3 likes

Super lief!

Heb ze meteen gekocht! Nu hopen dat ze goed zitten en lekker lopen.

Ik heb net twee sportbroeken van MyProtein binnen gekregen en ik moet er nog mee sporten maar so far erg enthousiast. Fijne brede band bovenaan, niet doorschijnend, en als zelfs lang genoeg in de pijpen! Heb bij al m’n sportbroeken hoog water omdat ik naast dik ook nog eens lang ben, haha. Maar bij deze dus gewoon geen probleem mee. Ben heel benieuwd hoe ze blijven zitten bij 't fitnessen en hardlopen.

3 likes

Die van MyProtein zijn ook echt m’n lievelings! En betaalbaar vaak ook met alle kortingscodes die influencers hebben.

1 like

Wat een fijne tip! Hoe vallen ze qua maat?

Ik heb maat 50 voor reguliere kleding en heb maat XXL gekocht voor de sportbroek. Ik denk dat ik ook prima een XL gepast had met hoe ontzettend stretchy het is, maar de broek zit heel fijn aansluitend en knelt nergens af, dus ik ben tevreden.

Net ook gesport (fitness en hardlopen) en hij is keurig blijven zitten, krulde niet om bij de buik, en zakte vooral tijdens het rennen ook niet van m’n kont af haha. Dus all in all zou ik 'm zeker aanraden en ben ik blij meteen twee gekocht te hebben.

4 likes