Kent iemand /heeft iemand ervaring met Ursime? Lijken best wel wat aparte dingen te hebben, vaak tot 5xl. Maar mijn ervaring met dit soort shops is niet zo best (lage kwaliteit kleren, te klein uitvallen of van die akelige stofjes)
Nog nooit van gehoord maar o.b.v. de website zou ik er zelf al nooit bestellen. Ziet er best crappy uit… Met waarschijnlijk de uitkomst die je zelf al omschrijft.
Als er ergens zoveel keer xl staat vertrouw ik t niet haha. Tot xxl prima maar zet anders gewoon even een maat erbij.
Hmm daar heb je wel een punt, lol
(Alhoewel altijd nog beter dan one size fits all)
Ik vroeg een poosje terug om tips voor corrigerende strings van katoen. Ik heb nu twee van deze en vind ze heel fijn! Misschien heeft iemand er wat aan.
https://www.zalando.nl/spanx-comfort-thong-string-oatmeal-sx181r00b-o11.html
Heb ze helaas terug moeten sturen! Ze pasten maar lopen niet lekker. Alsof je een blok hout onder je voeten hebt.
Ik ben wel benieuwd, hoe bevallen ze jou?
Mocht je nog laarzen voor brede kuiten zoeken. Ik heb een paar jaar geleden hele mooie en fijne bij evans gekocht. Volgens mij verkoopt zalando dat merk ook.
Heb ook hoge laarzen van zon random winkeltje zon winkel die er niet uitziet en ze verkopen 90% troep. Maar er zaten laarzen tussen met zon rekbare laars ding gedeelte en dir zitten ook perfect.
Heeft iemand tips voor zulk soort sportsokken die niet knellen?
Ik draag alleen lage sokken omdat de reguliere maat hoge sokken te strak/oncomfortabel voor mij is maar ik vind deze stijl zo leuk.
Ik heb een paar van iets frans (zo heet het merk) en die zitten wel prima! Maar alles gaat wel een beetje knellen bij mij
ik heb dit soort sokken van ellesse! ze knellen niet.
Tip voor mede-overwichtigen: ik heb Blundestones-schoenen en ik loop er met gemak 10.000 stappen op (al loop ik weer niet heel makkelijk heel veel stappen qua conditie). Geen blaren, geen geschuur bij mijn enkels (terwijl dikke enkels), en goed voetbed.
Vallen die qua maat normaal? Ik heb iets bredere voeten dan normaal met hoge wreef en kan ze nergens in de buurt passen volgens mij maar ze lijken me wel heel fijn.
Verkeerde topic?
Hahah ja oeps
Ja, normaal! Maar je moet letten op de versie. Ik heb orginal en dan passen ze precies. Je hebt ook iets smallere voor dames en die pas ik niet.
Blijkbaar hebben ze die bij bever in V en bij J-N in s. Staat op hun websitebezoek bij vind verkooppunten haha
Ohhh serial?! Bij JN misschien dan bij de heren ? Dan ga ik wel eens langs de Bever
Ik heb binnenkort een shopsessie gepland staan. Ik moest alvast m’n maat doorgeven (vermoed nu 44-46). Zegt die vrouw: ‘Ja, ik wil je er vast op wijzen dat we vrijwel niks boven de maat 46 hebben. Dat is wel heel erg jammer inderdaad, maarja…’
En we hebben het hier over een mega zaak met 3 (!) verdiepingen aan dameskleding. Hoe krijg je het voor elkaar om dan geen plussize merk in de winkel te hebben? Ik snap daar helemaal niks van.