Past niet in duurzame kleding, maar voor lagere prijzen en grotere maten, wil ik de ps_panterstore tippen (insta naam, maar is ook fysieke winkel en webshop). Kwaliteit is beter dan verwacht voor het geld en de eigenaresse vind ik vrolijk op insta. Wat ik heb besteld zit en voelt prima aan. Het is wel fast fashion en je moet van sommige items net van houden.
Als mijn kont en buik er in passen dan heb ik echt even schijt aan of het fast fashion is of niet. Dan moet de wereld maar beter ingericht zijn. En daarbij, iedereen koopt bij hm en primark
Haha dat is waar. Het is gewoon van die ingekochte kleding maar dan (eindelijk) ook voor grotere maten.
Ik zit daar eens te kijken maar ik snap dus geen fluit van die maten haha. Ze draagt S/M met maat 42 maar dat komt vervolgens helemaal niet overeen met de maten waar je uit kan kiezen dan denk ik al meteen laat maaaaar
. Terwijl: panterbroek, ik wil haha
Dat is die travelbroek. Zou daar je eigen maat in nemen. En bij twee maten uitgaan van de grootste.
Ze heeft zelf 42 en de sm aan maar bij mij was de broek net te strak als ik hem door telde. Bij mn eigen maat prima.
Weten jullie winkels (mag ook online) die grotere maten ringen verkopen?
Juwelo en wiezewasje wel
Ik heb bijna een jaar gezocht naar goed zittende cowboylaarzen die goed zitten om een brede voet, dikke kuiten en stevige enkels. Maar ik heb ze! Wel een maatje groter ivm de brede voet en puntige neus. Met nog ruimte over bij de kuiten!
Misschien heeft iemand er baat bij
Heeft iemand hier met een grote maat (geen 42 ofzo) kleding van gymshark? Ik vraag me af of die xxl echt groot valt of dat dat een maatje 44 is.
Ik vind het eerder een 46 om echt goed te vallen.
Ik heb zelf maat 48-50 en ik pas in de XXL leggings, maar zou het nu niet persé aanraden.
Ik heb er 2 leggings van. Ik draag XL met broekmaat 42/44 en soms 46. Zit niet te strak en zakt niet af.
Deze 2 heb ik en zijn wel mn fijnste sportleggings
Ah oke top dit was de info die ik nodig had haha.
Weten jullie vergelijkbare kleding voor grote maten. H&m en asos enzo ken ik al.
De leggings van pink soda sport!
Ik heb trouwens maat 48 in broeken en pas de Gymshark Adapt Marl Seamless in XXL prima, maar de normale Gymshark Training Leggings in XXL is een beetje te strak om nu comfortabel te zijn. Scheelt dus ook nog per legging bij Gymshark!
Hebben jullie de story van Lotte van Eijk gezien vandaag? Ik word er soms echt een beetje sad van dat zoveel mensen lijken te geloven dat er boven de maat 46/48 geen leuke kleding meer is (zoals zij zegt). Misschien moet je wat harder zoeken of is niet alles jouw stijl maar ik vind haar merk geen alternatief voor normale kleding met alles mesh en felle printjes (wel heel leuk allemaal hoor, daar niet van). Ik weet niet precies wat ik hiermee wil zeggen maar het viel me op
Snap wat je bedoeld. Er is echt wel wat, alleen moet je wel goed zoeken. En tuurlijk is het soms frustrerend om niet in elke winkel je maat te vinden.
Ja dat is ook echt zo en dat herken ik met maat 50 zeker. Maar ik ben ook heel erg blij met wat er wel is en dat wordt steeds meer
Twee aanraders van de Only lijn! Gaat tot maat 54. Ook in het zwart en een rood-wit printje. Vind ze zelf lekker zitten.
Adidas?
Ik vind de prints bij plus size kleding sowieso vaak om te janken. Echt van die suffe patroontjes die mensen van 60 vast enig vinden maar niet als je gewoon jong bent. Gelukkig zijn er steeds meer leuke dingen te koop maar veel kleding is ook gewoon raar of lelijk tov normale maten. Zelfs als een merk bij de normale maten overwegend prima kleding verkoopt denk je bij de plus size sectie regelmatig wtf is dit.
Ohja en lotte dr kleding vind ik ook heftig. Goed dat t er is want blijkbaar is er behoefte aan, maar iets rustigere kleding zou ook leuk zijn. Maar dat is niet wat ze doet.
Ja ik geloof echt dat hoe groter hoe lastiger maar 46 is echt niet heel gek groot, vind ik. Ja precies dat heb ik ook met die kleding van haar!